Hotel Alassia

Hotel Alassia
2,9

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Alassia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alassia in het Nederlands

Nooit meer!

Ownape,
28-9-2017

Onverzorgde kamers, onverzorgde receptie, ontbijt is de naam ontbijt niet waardig! Foto's incorrect... Onvriendelijk personeel... Kortom, nooit meer!!

Gereisd met partner in september 2017

Degelijk hotel

Lynn
8-6-2010

Zeer mooie en voldoende ruime kamers. Hotel is gelegen aan een zeer drukke steenweg, aan de rand van het centrum van Athene. Sombere omgeving. Centrum van Athene met alle bezienswaardigheden is makkelijk en vrij snel te voet bereikbaar. Wel opletten voor het verkeer!

Gereisd met vrienden in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alassia in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alassia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.