Hotel A for Athens

5 reviews over Hotel A for Athens in het Nederlands

Cocktailbar, een 'must-do'

RJ
6-9-2016

Wat een geweldig uitzicht heb je vanaf de cocktailbar op de Akropolis en de rest van Athene. Kan weinig minpunten noemen, goede bedden in ruime, mooie, schone kamers, vriendelijk personeel, goed eten en drinken en nogmaals... een geweldig uitzicht. Als ik een minpunt moet noemen, is het de rumoer vanaf het Monastirakiplein. Maar ja, het ligt middenin het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtig uitzicht en zeer centraal gelegen!

Karin W
6-6-2014

Prima hotel voor paar dagen Athene. Zeer centraal bij metro station. Geweldig dakterras met uitzicht op de akropolis vooral 's avonds. Behulpzaam personeel. In de kamers hoor je wel buiten geluiden, maar was voor ons niet storend.

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Schitterende ligging

Marc
10-7-2013

Dit hotel ligt echt wel heel centraal, aan het Kemonastirakiplein. Dit impliceert dat (als u tenminste "kamer met zicht op de Acropolis" hebt gevraagd) u een prachtig uitzicht hebt vanuit de kamer (plein, Acropolis, Tsisdarakismoskee), maar ook dat het er op zwoele zomeravonden behoorlijk druk en lawaaierig kan zijn tot een stuk in de nacht. De kamer kan evenwel redelijk goed geluidsdicht worden afgesloten. Kamers zijn modern maar sober met airco, frigo, douche, balkonnetje (in ons geval). Zeer vriendelijke en efficiënte check-in. Ook bij vertrek konden wij zonder supplement de kamer wat langer houden (tot 13u30). De ingang van het hotel ligt wat verscholen in een zijstraatje en het dient gezegd is op het eerste zicht niet bepaald aantrekkelijk. Zeer kleine inkomhall en receptie en talrijke jongeren die de trendy bar op het dak willen bezoeken. Gelukkig is er een extra lift voor deze cocktaildrinkers. De lift voor de hotelgasten is mini en zorgt soms voor komische toestanden

Gereisd Met partner in juni 2013

Nooit meer

jansen
4-6-2013

Bij aankomst in het hotel hebben we een fantastische kamer gekregen met frontaal uitzicht op de Akropolis. De airco bleek echter bij ruim 30 graden niet te werken. Na 4 x bij de receptie te zijn geweest en allerlei verhalen gehoord te hebben kregen we een andere kamer met uitzicht op een dode muur (maar wel met airco). Het gebouw bestaat uit 2 delen die met elkaar zijn verbonden d.m.v. receptie (het ene gedeelte wel airco en het andere niet). De airco was gewoon niet aangesloten. Het dakterras wordt elke dag van de week vanaf 13.00 uur tot diep in de nacht ingenomen door luidruchtige lokale bewoners van 14 jaar en ouder. Van het dakterras kun je dan geen gebruik meer maken. Ze lopen via de receptie waar eigenlijk geen echte ingangscontrole is door het hele hotel (beveiligings/diefstalprobleem). Een mooi hotel met mooie ligging maar absoluut geen aanrader. Veel te luidruchtig ook door het plein ervoor.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor een paar dagen Athene

Arjen1
23-2-2013

We kwamen bij toeval in dit hotel terecht en het is ons goed bevallen. De ligging is echt perfect als je de deur uit gaat sta je midden in de wijk Monastiraki. Het hotel ligt bovenop het metro station. Volgens mij is het hotel recent geopend nadat het gebouw grondig gerenoveerd is. Het zijn in feite 2 gebouwen die via de receptie verbonden zijn. Het prima ontbijt wordt geserveerd op de bovenste etage, waarvan je een heel mooi uitzicht op de Acropolis en de rest van Athene hebt.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Afstand tot strand4 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A for Athens in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A for Athens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.