Hotel A for Athens

GriekenlandVaste land en EviaAthene

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel A for Athens voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 5 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over A for Athens

• 9RJ06-09-2016

Cocktailbar, een 'must-do'

Wat een geweldig uitzicht heb je vanaf de cocktailbar op de Akropolis en de rest van Athene. Kan weinig minpunten noemen, goede bedden in ruime, mooie, schone kamers, vriendelijk personeel, goed eten en drinken en nogmaals... een geweldig uitzicht. Als ik een minpunt moet noemen, is het de rumoer vanaf het Monastirakiplein. Maar ja, het ligt middenin het centrum.

• 8Karin W06-06-2014

Prachtig uitzicht en zeer centraal gelegen!

Prima hotel voor paar dagen Athene. Zeer centraal bij metro station. Geweldig dakterras met uitzicht op de akropolis vooral 's avonds. Behulpzaam personeel. In de kamers hoor je wel buiten geluiden, maar was voor ons niet storend.

• 8Marc10-07-2013

Schitterende ligging

Dit hotel ligt echt wel heel centraal, aan het Kemonastirakiplein. Dit impliceert dat (als u tenminste "kamer met zicht op de Acropolis" hebt gevraagd) u een prachtig uitzicht hebt vanuit de kamer (plein, Acropolis, Tsisdarakismoskee), maar ook dat het er op zwoele zomeravonden behoorlijk druk en lawaaierig kan zijn tot een stuk in de nacht. De kamer kan evenwel redelijk goed geluidsdicht worden afgesloten. Kamers zijn modern maar sober met airco, frigo, douche, balkonnetje (in ons geval). Zeer vriendelijke en efficiënte check-in. Ook bij vertrek konden wij zonder supplement de kamer wat langer houden (tot 13u30). De ingang van het hotel ligt wat verscholen in een zijstraatje en het dient gezegd is op het eerste zicht niet bepaald aantrekkelijk. Zeer kleine inkomhall en receptie en talrijke jongeren die de trendy bar op het dak willen bezoeken. Gelukkig is er een extra lift voor deze cocktaildrinkers. De lift voor de hotelgasten is mini en zorgt soms voor komische toestanden

• 4jansen04-06-2013

Nooit meer

Bij aankomst in het hotel hebben we een fantastische kamer gekregen met frontaal uitzicht op de Akropolis. De airco bleek echter bij ruim 30 graden niet te werken. Na 4 x bij de receptie te zijn geweest en allerlei verhalen gehoord te hebben kregen we een andere kamer met uitzicht op een dode muur (maar wel met airco). Het gebouw bestaat uit 2 delen die met elkaar zijn verbonden d.m.v. receptie (het ene gedeelte wel airco en het andere niet). De airco was gewoon niet aangesloten. Het dakterras wordt elke dag van de week vanaf 13.00 uur tot diep in de nacht ingenomen door luidruchtige lokale bewoners van 14 jaar en ouder. Van het dakterras kun je dan geen gebruik meer maken. Ze lopen via de receptie waar eigenlijk geen echte ingangscontrole is door het hele hotel (beveiligings/diefstalprobleem). Een mooi hotel met mooie ligging maar absoluut geen aanrader. Veel te luidruchtig ook door het plein ervoor.

• 9Arjen123-02-2013

Prima hotel voor een paar dagen Athene

We kwamen bij toeval in dit hotel terecht en het is ons goed bevallen. De ligging is echt perfect als je de deur uit gaat sta je midden in de wijk Monastiraki. Het hotel ligt bovenop het metro station. Volgens mij is het hotel recent geopend nadat het gebouw grondig gerenoveerd is. Het zijn in feite 2 gebouwen die via de receptie verbonden zijn. Het prima ontbijt wordt geserveerd op de bovenste etage, waarvan je een heel mooi uitzicht op de Acropolis en de rest van Athene hebt.

Hotel A for Athens info

Building information