Reviews over Asprángeloi

Een echte aanrader!

wil,
    11-7-2011

Hotel Aiolides bestaat uit 5 afzonderlijke wooneenheden met balkon en zijn rustig gelegen op het hoogste punt van het dorp. Alle hebben een panoramisch uitzicht vanaf het balkon en terras. De appartementen zijn warm en traditioneel ingericht en stralen klasse uit. Elk appartement is anders ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is er bovendien niet gehorig. De enthousiaste eigenaresse, die in de stad woont, is een warme persoonlijkheid en laat het jou aan niets ontbreken. De ligging is zeer gunstig en centraal om het prachtige Zagorigebied te gaan verkennen. Een echte aanrader!

9.6