Hotel Altamar

GriekenlandVaste land en EviaAsminio (op Evia)

9.5FenomenaalScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over Altamar

• 10Christina13-01-2018

Super

Hotel was heel schoon eten super goed heel vriendelijk

• 10Sabine25-05-2017

Ik kan niets negatiefs opnoemen. Vriendelijk onthaal. Kreeg upgrade van de kamer. Lekker ontbijt. Proficiat aan de chef, ik heb iedere avond zeer lekker gegeten. Wil je verwend worden...ideale plaats. Dank u aan de gastvrouw en gastheren, jullie hebben me een fantastisch verblijf bezorgd.

• 9Dorien en Simon Dams03-07-2015

Super hotel

We hebben een hele fijne tijd gehad bij Altamar.Een mooie ruime en lichte kamer met een ruim balkon met uitzicht op zee.Iedere dag heerlijk ontbijten met elke keer weer een andere verrassing.Zoet en hartig,allemaal lekker,de tomaten met peper,feta en oregano waren favoriet.Zo ontzettend lekker! Ook als we in de middag bij het zwembad waren genoten we van een overheerlijke wrap met tonijn en lekkere sla erbij.S'avonds aten we ook bij het hotel wat we normaal niet gewend zijn om te doen maar ook het diner was zo ontzettend lekker.Ook niet onbelangrijk is dat de priijs/kwaliteitsverhouding zeer goed was.Al het personeel is zeer correct en vriendelijk en creëeren een prettige sfeer.Niets is hen teveel.Auto en scooter regelen,kaartjes voor de boot,bestellen en ophalen is geen probleem.Toen ik niet lekker was en geen fut had om op het terras iets te eten,werd er zelfs op verzoek voor een yoghurt met honing en vers fruit gezorgd wat we vervolgens niet hoefden te betalen.Alleen maar lof!!

• 9Lisette 15-07-2014

Heerlijk hotel, geweldige service!

Altamar is een modern en nieuw hotel. Het wordt gerund door een familie, voor wie werkelijk niets te veel is! Gastvrijheid ten top! De studio's en appartementen die bij het hotel horen liggen wat hoger, vanwaaruit je een adembenemend uitzicht op zee hebt. Lekker ontbijtbuffet, elke dag iets extra's erbij. Je kunt er heerlijk lunchen en dineren, alles op de kaart is even lekker! En niet duur! De kamers zijn modern en ruim, met een goed bed, fijne kast en een plek voor je koffer. Er wordt heel goed schoongemaakt. De lakens worden regelmatig verschoond en je krijgt bijna elke dag schone handdoeken. Een heerlijk rustige plek, waar je als gast heerlijk verwend wordt door het vriendelijke personeel! Een aanrader!

• 9A. Maassen30-06-2014

schitterend hotel

Hdet is een schitterend nieuw hotel, gelegen op een schitterende plaats met mooie vergezichten

• 9A. Maassen23-06-2014

Schitterend hotel

Uitstekend hotel met uiterst vriendelijk personeel. Schitterend uitzicht op zee.

• 9Saskia22-06-2014

Fantastisch hotel.

Iedereen is erg aardig. Men doet er alles aan om je een aangenaam verblijf te geven.

• 10Jennie hofman21-06-2014

Een prachtig hotel

Hotel Altamar te Pefki is een perfect hotel met hele lieve aardige mensen. Het ontbijt is super en elke dag wordt er weer een verrassing bij het ontbijt neer gezet. Het personeel is zeer vriendelijk en zorgzaam. De kamers zijn schoon en het beddegoed en de lakens worden zeer regelmatig verschoond. De bedden zijn goed je kan er prima in slapen. Avondeten is ook perfect en niet duur. Een echte aanrader is dit hotel.

• 9Joop13-05-2014

Zeer aanbevelenswaardig

De familie Aslanis, eigenaar van het hotel, is bijzonder gastvrij en doet er alles aan om het verblijf aangenaam te maken. Voor het diner is het restaurant van het hotel (nog) niet de beste keus. Ze doen ècht hun best maar het kan beter. Naar de tavernes in Pefki is 20 tot 40 minuten lopen. Mooi zwembad. Onze kamer (Nr.1) heeft het balkon op het oosten. Heerlijk om met de zon wakker te worden! Uitslapen kan ook: de kamer heeft rolluiken.

• 10Jaap en Erica Kruize.21-07-2013

een prachtig hotel en appartementencomplex.

We hebben een geweldige tijd gehad in Altamar. Prachtige kamer met groot balkon, met uitzicht op zee. Iedere ochtend uitgebreid ontbijtbuffet, met altijd iets extra,s. Ze hebben ook een heerlijk restaurant waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en handdoeken gewisseld. Mooi zwembad wat geleidelijk afloopt, rondom het zwembad ligbedden met parasols, heerlijk groot binnen en buitenterras waar je van een heerlijk drankje of hapje kunt genieten.Voor het personeel is niks teveel, ze doen er alles aan om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken.Kortom een geweldige accomodatie, waar we zeker terug komen.

Hotel Altamar info

• VerzorgingLogies-ontbijt