Hotel Plaza Resort *****

6,1

6 reviews over Hotel Plaza Resort in het Nederlands

Nooit meer

Ellen, 9-1-2014

Gerenoveerde kamers zijn prachtig. Ruim met geweldig uitzicht (zeezicht).

Mogelijkheid voor All-inclusive ter plekke boeken voor $ 100,- per dag per persoon. Echter, het resort heeft meer tijd en aandacht voor dagjesmensen dan gasten die in het resort verblijven. Iets te eten bestellen is vandaag onmogelijk omdat de keuken het te druk heeft (met mensen van cruiseboot die voor 1 dag op Bonaire is), was een veelgehoorde tekst. Personeel onkundig en/of arrogant. Wij waren er tijdens het WK bosaball. Voor de fans was dit leuk voor ons een stuk minder. Ook hier weer had de keuken het druk, dus u eet maar een hamburger. Voor BBQ met livemuziek op het strand reserveren. Tijdens reservering bleken de extra kosten niet $ 17,50 te zijn maar $ 40,- p.p. en de BBQ was verplaatst naar het restaurant.

Kamer niet beschikbaar bij aankomst - zeer prijzig (dranken in de bar schandalig duur :8€ voor een pintje tegenover 2€30 in de restaurants in de buurt - dit noem ik geldklopperij) - restaurants : het eerst wat de ober zei als je aan tafel ging waren de gerechten die niet voorhandig waren in de keuken zodanig dat het aanbod zeer beperkt was - zeer prijzig voor de geboden kwaliteit - zeker geen 5* waard (eerder 4*min) - kussens/stoelen in het restaurant en de bar : vuil - kussens van het restaurant werden tijdens ons verblijf vervangen maar we moesten het 2 dagen zonder stellen - geen tweede service op de kamer (wat je van een 5* mag verwachten) - conclusie : voor ons niet meer want de positieve punten zijn ver te zoeken.

Leuk om gedaan te hebben

anoniem, 31-10-2008

Het is een aangenaam hotel om

op rust te komen, maar de ligging is niet optimaal.

Wandelingen of uitstappen zijn moeilijk door de ligging. Kamer met zicht op zee was prachtig.

Het eten viel wel soms een beetje tegen, behalve het ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Resort voor je op een rij gezet:

Dit hotel is duidelijk op weg naar een echte 5 sterren kwalificatie. Op dit moment zou ik het als 4 sterren met een dikke plus willen beoordelen. Personeel vriendelijk/behulpzaam. Kamers goed. Goed onderhoud en zeer schoon. A la carte in restaurants kan (veel) beter maar het buffet is alleszins acceptabel. Ligging aan strand met uitstekende verzorging door het hotel. In de avond rustig/geen entertainment. Prijs van de drankjes te hoog (bier kleine fles voor 8 euro is teveel)

mooi design hotel verder service een ramp, hygiene idem dito, corrupt personeel (taxis, strand grenst aan pubmiek strand), armoedig buffet (zwan worst ed), zwerfhonden in het zwembad,4 managers op 1 jaar

Heel vriendelijk personeel, geen zeezicht = lelijk zicht op straatkant. Lekker eten,lekker ontbijt, buffet kan beter, weinig afwisseling.Italiaans rest is heel gezellig maar wel heel goed ,supplement bij half pension. Drankjes duur, 6,5eu 33cl pils,14 eu glaasje champagne. Ligging is een ramp,enige hotel in omgeving en van exclusieve buurt niks gezien. Enkele restaurantjes in de buurt zagen er allesbehalve proper uit. Wandelen onmogelijk. Ideaal om uit te rusten en in het hotel te blijven. Groot zwembad en mooie tuin- en strandmeubilair. Gratis handdoeken . Periode begin sept. Veel zakenlieden voor één nacht. Voor de rest mooi weer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Resort in Anavissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza Resort scoort een 6.14 uit 10 op basis van 6 reviews.