Hotel Philoxenia

• Matig / voldoende: 5 - 7

Heerlijke vakantie gehad.

Rick en Kitty
28-6-2018

Leuk hotel met een lekker zwembad. Goed ontbijt en diner. Leuke staf. Niets is ze teveel. Lekker dicht bij een geweldig strand. Alleen jammer dat er zoveel muggen zijn als de zon ondergaat.

In je up? Kies ander hotel

suzanna
24-6-2018

De omgeving in Ammoudia is geweldig. Groen, prachtig strand met een geweldige zee.

Geen massa tourisme. Geen openbaar vervoer, je bent afhankelijk van eigen vervoer/ taxi.

Voor deze prijs verwachte ik geen luxe maar een vieze kamer is het andere uiterste. De wc-bril was doormidden gebroken paar keer gelijmd maar werd niet vervangen.

Dit was met meerdere dingen in de kamer, jammer.

Eten waren kleine porties, zeer weinig vlees. Smaak was oke. Werd niet gewaardeerd dat ik niet mee at, terwijl ik dit van te voren aangaf ivm excursies.

Zwembad was mooi en schoon.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Echter raad ik dit hotel Niet aan ivm een van de medewerkers. Hij probeerde mij dronken te voeren en deed zeer ongepaste voorstellen. Na het avondeten vond hij bier ook erg lekker.

Mijn reisorganisatie met name Esther, heeft mij top gesteund hierin, nogmaals bedankt hiervoor😊

De eigenaar (Spiros)zorgt ervoor dat je het naar je zin hebt.

natuurlijk met de hulp van dochter Alexandra en onze vriend Tasos

Het eten is goed voor de niet al te moeilijke eters.

zijn kleine porties. wel 4 gangen voor ons prima en lekker.

accommodatie is prachtig en dicht bij het strand.

Gaan ook zeker voor vijfde keer.

Hopen dat we dit jaar Stavros ook weer zien

Voor ons niet meer.

Femmy
7-10-2017

Het hotel was prijskwaliteit goed,

Wij waren de laatste week van September,er waren bijna geen gasten meer,

en zouden s"avonds vertrekken,wij mochten de laatste dag de kamer niet aanhouden,ook niet tegen betaling!

Gelukkig was het die dag redelijk weer,

voor diegene die dit hotel willen boeken,ga dan niet de laatste week,

overal lege terrassen,alleen bij de tweeling tegenover het strand kon je tegen redelijke prijzen tussen de middag een hapje eten.

Budget hotel met budget ervaring

Bart
24-9-2017

Keurig hotel zeker aan de buitenkant en lobby, terras en zwembad. Uiterst vriendelijk personeel (familie). Kamers erg gedateerd en aan restauratie toe. Heel basic (zelfs kijkend naar de lage prijs). Koelkastje op de kamer, kleine tv en airco (5 euro per dag) kluisje eveneens ter betaling. Bedden letterlijk keihard! Heb een eigen redelijk hard matras maar dit sloeg alles. Geen dekens of extra kussens op de kamer (om vragen). Keurig balkon zeker aan de zeezijde qua uitzicht. Meubilair oud. Badkamer zonder mogelijkheden om de douchekop op te hangen. Te klein en vies douchegordijn en idiote constructie van de douchecabine (raampje douche kon hierdoor niet dicht). Ben in Griekenland wat gewend maar dit was bijzonder. Ontbijt werkelijk minimaal en nauwelijks aangevuld als je iets later kwam. Diner prima maar geen aankondiging wat er gegeten ging worden die avond. Geen keuze. Kwaliteit ruim voldoende maar porties waar een peuter net voldoende aan zou hebben. Jammer zelfs voor het lage bedrag

Super leuk familie hotel

Robbert
16-8-2017

Ammoudia is perfect als je houdt van een rustig (vissers)dorpje met een heerlijk strand en een aantal restaurantjes. Vooral Griekse gezinnen op het strand en nog weinig toerisme in Ammoudia. Vanuit Ammoudia kan je alle trekpleisters van provincie Epirus bezichtigen of een van de boottrips de rivier op of langs de Ionische eilanden. Hotel Philoxenia is een leuk familie hotel waarin wij niks tekort zijn gekomen. Er wordt elke ochtend een ontbijtbuffet klaargezet en er is een mooi zwembad. Kamers zijn ruim genoeg en hebben een mooi balkon. Personeel is erg vriendelijk en werkt er hard voor.. Het avondeten is 3 gangen (geen keus) en is lekker maar simpel en wat kleine porties. Stevig lunchen is dus wel aan te raden, dit kan erg betaalbaar in een van de visrestaurantjes in het dorp.

Wij raden om die reden Philoxenia zeker aan (verwacht geen overweldigende luxe) en gaan erg graag nog een keer naar terug.

Super gastvrij en prima basic hotel

Ellen
23-7-2017

Hotel Philoxenia is een prima basic kleinschalig hotel. Prijs kwaliteit is erg goed. Het ontbijt is prima, het avond eten is weinig maar smaalvol en verzorgd. Je kunt uitgebreid lunchen voor een prikkie bij het strand. Personeel en hoteleigenaar zijn erg vriendelijk. Wanneer je de straat uitloopt ben je op het strand. Strand is gelegen in een erg mooie baai en overal kan je ligbedjes en een parasol huren voor 2 drankjes. Het is een klein vissersdorp, met een klein gezellig haventje met een aantal eettentjes maar verder is er weinig vertier. Een auto of scooter wanneer je ook de omgeving wil bezoeken is aan te raden (te regelen via hotel). Wij hebben echt een heerlijke relaxte vakantie gehad.

Eenvoudig en diner stelt weinig voir

Bart Smid
14-7-2017

Eenvoudig accommodatie maar eten is te weinig en te weinig afwisseling. Vele gasten gaan na het eten nog even elders wat eten. Ligging op redelijk korte afstand van het strand. Het strand en de zee is prima. Zand en de zee wordt geleidelijk dieper. Geen busverbinding naar het gezellige plaatsje Parga. Het huren van een autootje wordt aanbevolen

Heerlijk relaxed!

fam. Agterhof
13-7-2017

Philoxenia is echt een knus familiehotel, waar we nu voor de tweede keer zijn geweest en misschien niet eens de laatste keer. Normaal kiezen we graag weer een nieuwe bestemming, maar hier is het echt een weekje relaxen! Alles is schoon en netjes, ontbijt en diner goed verzorgd. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Voor de prijs kun je geen luxe of uitgebreid diner verwachten. De eigenaar doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken.

Het hotel is op korte loopafstand van het heerlijke rustige strand.

Zoek je veel vertier, dan moet je naar Parga. Ammoudia is een heel stil plaatsje met een paar goede restaurantjes.

Mooi hotel dicht bij strand

Siennie Hartmann
17-6-2017

Fijn en rustig hotel ,goede prijs kwaliteit verhouding.het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam .wij zijn s,middags uit eten gegaan.bij de leuke en gezellige restaurantjes,waar je lekker en goedkoop kunt eten,savonds in het hotel gegeten.Het diner was voor ons prima ,maar ik kan mij voorstellen als je een grote eter ben.je hier niet genoeg aan heb.maar daar is de prijs ook naar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Philoxenia in Ammoudia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Philoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Philoxenia scoort een 8.03 uit 10 op basis van 54 reviews.