Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Philoxenia voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

66 Reviews over Philoxenia

• 8Hans de Haas08-08-2022

Geweldig

Het is een goed hotel met vriendelijke bediening. Je kunt er ‘s avonds lekker buiten zitten met een lekker drankje

• 9Robin en Nina24-08-2021

Geweldige vakantie.

Heerlijke vakantie gehad. Service van de eigenaar “Spiros”. Is geweldig. Hotel is echt Grieks, kapot stopcontactje, wc die niet goed door trekt(maar word meteen verholpen)Douche slang lekt maar Totaal geen probleem mee want dat maakt de service van Spiros meer dan goed.Corona heeft hier ook toegeslagen. Eten wat de pot schaft voor de avond ,maar is prima verzorgt .simpel ontbijt. Strand is op 100 meter met bedjes van het hotel, Alexandra, de dochter van Spriros, komt je drankje brengen of wat te eten .Ammoudia zelf is klein en rustig met een strand wat ideaal is voor kleine kinderen. Parga is op 15 minuten. Hier kan je over de hoofden lopen.

• 9Riekie Visser15-11-2018

Geweldige ligging. Behulpzame mensen. Kleinschalig. Ontbijt stelt niet veel voor. Ze houden rekening met allergieën. Huur een scooter, zo'n mooie omgeving. Ga naar The Springs, kun je uren vertoeven, wij zijn 3x geweest. Prachtig. Loop ook eens de overkant van The Springs, helemaal omhoog, wat een uitzicht. Bijzonder mooi. Parga ligt ongeveer 10 km, heel druk, maar vlakbij het strand van Lichnos, absolute aanrader. Geen massa drukte, het strand en de zee 1000den malen mooier dan elders. Ga met de scooter, zomaar ergens heen, binnen weggetjes je leert lokale bakkers kennen, en zo gezellig. Ammoudia op zich is weinig tot niks te beleven, maar de rust is heerlijk. Alleen de honden en de hanen geven snachts nogal lawaai. Maar dat heeft ook wel wat. Je komt hier echt tot rust. En Spiros wil alles voor je regelen. Het is een familie bedrijfje. De ouders zijn ook aanwezig, en maken elke dag je kamer schoon. Respect voor deze oudjes.

• 9Riekie Visser21-09-2018

Geweldige vakantie gehad

Hotel is verouderd, maar goed verzorgd, elke schone lakens en handdoeken. Het is een familiebedrijf, en zijn heel aardig. Spuros kan alles voor je regelen. Wij, hebben een scooter gehuurd, geweldig. Niks van aantrekken als de reisorganisatie zegt, is niet vertrouwd. Overal moet je goed uitkijken, ook in Nederland . Het strand van Lichnos echt een aanrader, water is kraakhelder, maar ook veel meer vissen. Strand bij hotel is ook mooi, maar die is veel mooier en maar 10km verderop. Archeon Springs geweldig, ook met scooter goed bereikbaar en veel goedkoper dan met de organisaties, die vragen zoveel geld, 1 excursie gedaan naar de kloosters, daar kun je niet komen met de scooter is ruim 200km. Archeon Springs ongeveer een half uurtje op de scooter en je ziet zoveel meer, want je kan je eigen route kiezen. Het ontbijt stelt niet veel voor, koude eieren, geen gebakken eireeren, brood moet je toasten,heel droog. Koffie niet lekker

• 9Victor20-09-2018

Waar het echte Griekenland nog bestaat !

Zoek je gastvrijheid, lekkere Griekse gerechten, met liefde huisbereid dan moet je vast hotel Philoxenia bezoeken. De sfeer tussen de gasten zit goed en aan inzet van Spiros, Alexandra, Stella, Manuella en zijn familie zal het zeker niet ontbreken. Voor de grote eters onder ons kan je altijd nog kortbij op een terrasje terecht voor een snoepje en een doorspoelertje. Voor de doordeweekse eter volstaan de aangeboden lekkere maaltijden vast en zeker. De kamers zijn mogelijk wat basic maar zeker aanvaardbaar en dit wordt dubbel en dik goedgemaakt door de huissfeer. Kortom een dikke aanrader !!!!!!!!!!!!

• 8GJDijk05-09-2018

Hele fijne en rustige vakantie

Rustig klein familiehotel met lieve en hulpvaardige mensen. De ligging is prima, dichtbij het prachtige strand (met tegen betaling een gedeelte met parasols en ligbedden voor hotelgasten en ook dichtbij het hele rustige centrum/haventje. De kamers zijn klein, simpel en sober met een balkon, waar je niet veel privacy hebt t.o.v. de buren. Er hangt een stopcontact los maar de hordeur daarentegen tegen de muggen is indrukwekkend. Het eten is voldoende wat betreft smaak en de hoeveelheid, al mag dit laatste best wat groter zijn. Wij hebben vooral genoten van de wil van de mensen om een goed verblijf te bieden. En dat gezeur over muggen.... Waar ga je die niet tegenkomen rondom de Middenlandse Zee? Neem deet mee en het valt alleszins mee. Dus luxe paardjes blijf hier lekker weg. En mensen die de inperfectie en het gemoedelijke kunnen waarderen zullen hier de echte Griekse gastvrijheid en eenvoud zeker kunnen waarderen.

• 5K.03-09-2018

Liever meer betalen voor een beter hotel.

Het hotel heeft een bedbug plaag! Airco is 5 euro per dag. Het stikt er van de muggen, het personeel plaatst vaak kaarsen die de muggen wegjagen, maar of dit helpt... Het avondeten kon niet zelf worden uitgekozen en was alleen beschikbaar om 20.00 uur. Wel 4 gangen. Het ontbijt was matig en ik vond een haar terug in een van de broodjes. Schoonmaak was matig, vuil lag er vaak nog steeds, wc papier werd vergeten en eigendommen op een hoge kast neergelegd waardoor we deze bijna niet hadden teruggevonden. Tijdens ons verblijf werd een oude TV vervangen voor een smart TV waar niks het deed, stopcontact lag nog open. Het personeel was daarentegen erg vriendelijk wat een van de belangrijkste voordelen was. Het strand was erg dichtbij en fijn. De bus rijdt 4x per dag naar o.a. het schattige plaatsje Parga. Bussen later dan 18.00 reden niet dus dan moest de taxi gebeld worden om terug naar het hotel te gaan voor een vaste prijs van €25.

• 8Marieke13-08-2018

Een fijne rustige strandvakantie in Ammoudia

Het strand is heel erg mooi en rustig. Wij hebben een boottocht gemaakt naar Anti Paxos en Paxos. Ook zijn we een middagje naar Parga geweest. Het was vooral een relaxte strandvakantie. De medewerkers van dit familiehotel zijn erg lief en wilden alles wel voor ons doen . Wij hebben elke avond gegeten wat ons voorgeschoteld werd en vonden alles lekker. Er werd enorm rekening met mij gehouden (ik eet geen gluten). Bij de haven kun je lunchen. Tip: neem DEET mee tegen de muggen en spray je elke avond van top tot teen in dan is er niks aan de hand. Prima bestemming voor een rustige vakantie.

• 9Dick de Jong13-08-2018

Fantastische sfeer in hotel, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle faciliteiten aanwezig

• 10Fam. Kalpoe31-07-2018

Yássas!

Great familyhotel, feels like coming home! We enjoyed our stay very much, their service is personal, they go out of their way to please you. Special thanks to owner Spiros and parents, daughter Alexandra and our friend Tassos, untill we meet again!

Hotel Philoxenia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    GR-480 60