Hotel Aktaia Boutique

5 reviews over Hotel Aktaia Boutique in het Nederlands

Geweldig

Jan en Gerda Vlegaard
17-6-2018

Rustig vissersdorp gelegen aan een prachtige baai en aan de monding van de rivier.

Goede wegen , een auto huren is wel een must , maar zeker de moeite waard.

Ga b.v een dag naar de meteorakloosters of een dag naar de Zagoriastreek met

de prachtige dorpjes en de Vikoskloof . Vanuit de haven kun je de boot nemen naar Paxos en Anti Paxos of een boottrip op de rivier.Op ongeveer kwartier rijden van Parga waar de grotere boten weg gaan. Je kunt ook een dagtocht maken naar Lefkas ( eiland) met ook een prachtig bergachtig achterland en prachtige stranden en leuke plaastjes vanuit de haven van Nidri kun je weer de boot nemen naar oa Kefalonia . Allemaal zeer de moeie waard.Wij verbleven in Hotel Aktaia Boutique Hotel . Super schoon en netjes , geen overdadige toestanden qua ontbijt maar gewoon wat je nodig hebt een eitje , griekse kwark , beleg en fruit prima.

Kamers erg goed ,schoon en netjes prima airco en mooie badkamer.

Hotel,Bediening ,bedden ,service,ontbijt, Geweldig

J & B ( chef )
25-9-2017

Alles in een woord klasse, er is werkelijk niets op aan te merken wat ons niet goed is bevallen. ligging strand is dicht bij, mooie baai met vrij lang ondiep water.

Rustige omgeving , wij gingen om bij te komen en dat is prima gelukt.

Echt geweldig!

J&R
12-7-2017

Fantastisch hotel (Lekker kleinschalig,12 kamers). Snap ook niet dat dit hotel maar 3 sterren heeft? Moet minimaal 4 sterren of zelfs 5 zijn! Afgelopen juni hier verbleven en wat een super hotel. Hotel manager doet er alles aan om het naar je zin te maken. Schone kamers, mooie badkamer, heerlijke bedden (kokos voering, heel bijzonder). Ook de ligging van het hotel is top. Zandstrand op loopafstand (heerlijk zand en kan erg lang doorlopen voordat het diep word). Ontbijt was ook goed met elke dag vers fruit.

Fantastisch hotel

J. Wieffering
8-7-2017

Zeer goed hotel: goed bed, hordeur, föhn, geruisloze airco, kortom zeer goede kamer. Manager doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken! Flesjes water in de koelkast, bord met fruit, fles wijn. Lekkernijen bij het zwembad brengt hij af en toe iets lekkers bij de koffie! Wat een goede service! Lekkere handdoeken goede schoonmaak van de kamers. Heerlijk rustig zwembad, schoon en relaxed hotel. Zeer de moeite waard en wij gaan zeker terug! Wel auto erbij boeken want de ingeving is ook prachtig om te verkennen!

Fantastisch hotel

Ron Geijs
30-9-2016

Kamer en badkamer zijn uitstekend, de bedden zijn zeker 5 sterren waard . Ook de ontvangst zeer hartelijk en gastvrij . Het ontbijt is uitgebreid ( buffet) tevens is er een mogelijkheid om tegen betaling te dineren ( ook buffet)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aktaia Boutique in Ammoudia , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aktaia Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.