Hotel Aktaia Boutique

GriekenlandVaste land en EviaAmmoudia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Aktaia Boutique voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Aktaia Boutique

• 9Elha04-10-2019

Geweldig hotel eigenaar doet erg zijn best .

Geweldig hotel, kamer schoon en badkamer ziet er prachtig uit. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt is erg goed. Avond eten was ook heel goed. Wij komen zeker terug.

• 10Femke De Kok30-09-2018

Great luxurious hotel

We stayed at Aktaia for 2 weeks with our 2 year old. We enjoyed every minute. Great breakfast , clean room, fantastic bed (when comparing with other Greek hotels we visited in the past) Service perfect. Thanks to Dionysios and his staff. Ammoudia is a Nice and quiet town with a wonderful beach, great for tottlers. There are many accomodations but for sure, Aktaia is the most luxurious and always with a smile. Parga is also Nice to visit. Beautiful area. Thanks Dionysios and staff for a great holiday!  Regards, Michel, Femke and Isabel

• 9Jan en Gerda Vlegaard17-06-2018

Geweldig

Rustig vissersdorp gelegen aan een prachtige baai en aan de monding van de rivier. Goede wegen , een auto huren is wel een must , maar zeker de moeite waard. Ga b.v een dag naar de meteorakloosters of een dag naar de Zagoriastreek met de prachtige dorpjes en de Vikoskloof . Vanuit de haven kun je de boot nemen naar Paxos en Anti Paxos of een boottrip op de rivier.Op ongeveer kwartier rijden van Parga waar de grotere boten weg gaan. Je kunt ook een dagtocht maken naar Lefkas ( eiland) met ook een prachtig bergachtig achterland en prachtige stranden en leuke plaastjes vanuit de haven van Nidri kun je weer de boot nemen naar oa Kefalonia . Allemaal zeer de moeie waard.Wij verbleven in Hotel Aktaia Boutique Hotel . Super schoon en netjes , geen overdadige toestanden qua ontbijt maar gewoon wat je nodig hebt een eitje , griekse kwark , beleg en fruit prima. Kamers erg goed ,schoon en netjes prima airco en mooie badkamer.

• 9J & B ( chef )25-09-2017

Hotel,Bediening ,bedden ,service,ontbijt, Geweldig

Alles in een woord klasse, er is werkelijk niets op aan te merken wat ons niet goed is bevallen. ligging strand is dicht bij, mooie baai met vrij lang ondiep water. Rustige omgeving , wij gingen om bij te komen en dat is prima gelukt.

• 9J&R12-07-2017

Echt geweldig!

Fantastisch hotel (Lekker kleinschalig,12 kamers). Snap ook niet dat dit hotel maar 3 sterren heeft? Moet minimaal 4 sterren of zelfs 5 zijn! Afgelopen juni hier verbleven en wat een super hotel. Hotel manager doet er alles aan om het naar je zin te maken. Schone kamers, mooie badkamer, heerlijke bedden (kokos voering, heel bijzonder). Ook de ligging van het hotel is top. Zandstrand op loopafstand (heerlijk zand en kan erg lang doorlopen voordat het diep word). Ontbijt was ook goed met elke dag vers fruit.

• 10J. Wieffering08-07-2017

Fantastisch hotel

Zeer goed hotel: goed bed, hordeur, föhn, geruisloze airco, kortom zeer goede kamer. Manager doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken! Flesjes water in de koelkast, bord met fruit, fles wijn. Lekkernijen bij het zwembad brengt hij af en toe iets lekkers bij de koffie! Wat een goede service! Lekkere handdoeken goede schoonmaak van de kamers. Heerlijk rustig zwembad, schoon en relaxed hotel. Zeer de moeite waard en wij gaan zeker terug! Wel auto erbij boeken want de ingeving is ook prachtig om te verkennen!

• 9Ron Geijs30-09-2016

Fantastisch hotel

Kamer en badkamer zijn uitstekend, de bedden zijn zeker 5 sterren waard . Ook de ontvangst zeer hartelijk en gastvrij . Het ontbijt is uitgebreid ( buffet) tevens is er een mogelijkheid om tegen betaling te dineren ( ook buffet)

Hotel Aktaia Boutique info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Meals