Reviews over Ammoudia

Great luxurious hotel

Femke De Kok
    30-9-2018

We stayed at Aktaia for 2 weeks with our 2 year old. We enjoyed every minute. Great breakfast , clean room, fantastic bed (when comparing with other Greek hotels we visited in the past) Service perfect. Thanks to Dionysios and his staff. Ammoudia is a Nice and quiet town with a wonderful beach, great for tottlers. There are many accomodations but for sure, Aktaia is the most luxurious and always with a smile. Parga is also Nice to visit. Beautiful area. Thanks Dionysios and staff for a great holiday!

Regards, Michel, Femke and Isabel

Geweldige vakantie gehad

Riekie Visser
    21-9-2018

Hotel is verouderd, maar goed verzorgd, elke schone lakens en handdoeken. Het is een familiebedrijf, en zijn heel aardig. Spuros kan alles voor je regelen. Wij, hebben een scooter gehuurd, geweldig. Niks van aantrekken als de reisorganisatie zegt, is niet vertrouwd. Overal moet je goed uitkijken, ook in Nederland . Het strand van Lichnos echt een aanrader, water is kraakhelder, maar ook veel meer vissen. Strand bij hotel is ook mooi, maar die is veel mooier en maar 10km verderop. Archeon Springs geweldig, ook met scooter goed bereikbaar en veel goedkoper dan met de organisaties, die vragen zoveel geld, 1 excursie gedaan naar de kloosters, daar kun je niet komen met de scooter is ruim 200km. Archeon Springs ongeveer een half uurtje op de scooter en je ziet zoveel meer, want je kan je eigen route kiezen. Het ontbijt stelt niet veel voor, koude eieren, geen gebakken eireeren, brood moet je toasten,heel droog. Koffie niet lekker

Waar het echte Griekenland nog bestaat !

Victor
    20-9-2018

Zoek je gastvrijheid, lekkere Griekse gerechten, met liefde huisbereid dan moet je vast hotel Philoxenia bezoeken. De sfeer tussen de gasten zit goed en aan inzet van Spiros, Alexandra, Stella, Manuella en zijn familie zal het zeker niet ontbreken. Voor de grote eters onder ons kan je altijd nog kortbij op een terrasje terecht voor een snoepje en een doorspoelertje. Voor de doordeweekse eter volstaan de aangeboden lekkere maaltijden vast en zeker. De kamers zijn mogelijk wat basic maar zeker aanvaardbaar en dit wordt dubbel en dik goedgemaakt door de huissfeer. Kortom een dikke aanrader !!!!!!!!!!!!

Hele fijne en rustige vakantie

GJDijk
    5-9-2018

Rustig klein familiehotel met lieve en hulpvaardige mensen. De ligging is prima, dichtbij het prachtige strand (met tegen betaling een gedeelte met parasols en ligbedden voor hotelgasten en ook dichtbij het hele rustige centrum/haventje. De kamers zijn klein, simpel en sober met een balkon, waar je niet veel privacy hebt t.o.v. de buren. Er hangt een stopcontact los maar de hordeur daarentegen tegen de muggen is indrukwekkend. Het eten is voldoende wat betreft smaak en de hoeveelheid, al mag dit laatste best wat groter zijn. Wij hebben vooral genoten van de wil van de mensen om een goed verblijf te bieden. En dat gezeur over muggen.... Waar ga je die niet tegenkomen rondom de Middenlandse Zee? Neem deet mee en het valt alleszins mee. Dus luxe paardjes blijf hier lekker weg. En mensen die de inperfectie en het gemoedelijke kunnen waarderen zullen hier de echte Griekse gastvrijheid en eenvoud zeker kunnen waarderen.

Een fijne rustige strandvakantie in Ammoudia

Marieke
    13-8-2018

Het strand is heel erg mooi en rustig. Wij hebben een boottocht gemaakt naar Anti Paxos en Paxos. Ook zijn we een middagje naar Parga geweest. Het was vooral een relaxte strandvakantie. De medewerkers van dit familiehotel zijn erg lief en wilden alles wel voor ons doen . Wij hebben elke avond gegeten wat ons voorgeschoteld werd en vonden alles lekker. Er werd enorm rekening met mij gehouden (ik eet geen gluten). Bij de haven kun je lunchen. Tip: neem DEET mee tegen de muggen en spray je elke avond van top tot teen in dan is er niks aan de hand. Prima bestemming voor een rustige vakantie.

Ammoudia scoort een 7,8 uit 10, op basis van 38 reviews