Reviews over Ammoudia

Heel rustig dorpje aan prachtige baai

GJDijk
    6-9-2018

Het dorpje stelt niet veel voor maar ligt aan een hele mooie baai met een heel rustig aflopend zandstrand. Uitermate geschikt voor kleine kinderen. Het ligt ook nog aan een rivier met een kade waar veel excursies worden aangeboden. Met een auto kun je genieten van de mooie natuur en de indrukwekkende cultuur van de (nabije en verre) omgeving. Er zijn voldoende goede restaurants maar voor nachtleven moet je hier niet zijn. Op zoek naar rust? Dan zit je hier prima.

Fantasties

A.Rietvelt
    21-7-2018

Goed familie hotel, nette en schone kamers en balcon.

goede maaltijden en ontbijten, fijn zwembad en gezellige zitjes

Heerlijke vakantie gehad in Ammoudia

Kit
    2-7-2018

Ammoudia heeft een geweldig strand met heerlijke strandbedjes. Het water is niet erg diep voor de kust. Je kunt heerlijk eten bij de tweeling die ook bedjes verhuren op het strand voor 5 euro inclusief 2 drankjes. Als je gaat voor de rust is het een geweldige plaats. Het uitgaansleven vindt vooral plaats in Parga, zo'n 20 kilometer verderop. Enige nadeel zijn de muggen die in de avond in grote getallen uit het moeras vandaan komen. Neem dus Deet mee en een spuitbus om ze te doden.

Heel rustig

fam. Agterhof
    13-7-2017

Ammoudia is een heel stil plaatsje met weinig vertier, maar een paar goede restaurantjes. Er is een rustig zandstrand, waar je bedjes kunt huren voor 5 euro, voor dat geld krijg je dan ook nog een kopje koffie, dus eigenlijk gratis bedjes.

Het strand loopt heel langzaam af in zee.

Het is echt een plaatsje voor rustzoekers en een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes, prachtige omgeving en prima wegen.

Wil je meer vertier, kies dan voor een verblijf in Parga of ga er met de taxi heen. (ca. 50 euro retour).

Knus en gemoedlijke vissersplaatsje

Marianne Nieuwpoort
    8-7-2017

Klein plaatsje met een aantal eetgelegenheden, 2 supermarktjes en 2 souvenirshops. Een knus vissersplaatsje aan de rivier, mensen zijn hier heel aardig. De prijzen zijn heel schappelijk.

Ammoudia scoort een 7,9 uit 10, op basis van 37 reviews