Reviews over Ammoudia

Heerlijke vakantie gehad in Ammoudia

Kit
    2-7-2018
    Ammoudia heeft een geweldig strand met heerlijke strandbedjes. Het water is niet erg diep voor de kust. Je kunt heerlijk eten bij de tweeling die ook bedjes verhuren op het strand voor 5 euro inclusief 2 drankjes. Als je gaat voor de rust is het een geweldige plaats. Het uitgaansleven vindt vooral plaats in Parga, zo'n 20 kilometer verderop. Enige nadeel zijn de muggen die in de avond in grote getallen uit het moeras vandaan komen. Neem dus Deet mee en een spuitbus om ze te doden.

Heel rustig

fam. Agterhof
    13-7-2017

Ammoudia is een heel stil plaatsje met weinig vertier, maar een paar goede restaurantjes. Er is een rustig zandstrand, waar je bedjes kunt huren voor 5 euro, voor dat geld krijg je dan ook nog een kopje koffie, dus eigenlijk gratis bedjes.

Het strand loopt heel langzaam af in zee.

Het is echt een plaatsje voor rustzoekers en een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes, prachtige omgeving en prima wegen.

Wil je meer vertier, kies dan voor een verblijf in Parga of ga er met de taxi heen. (ca. 50 euro retour).

Knus en gemoedlijke vissersplaatsje

Marianne Nieuwpoort
    8-7-2017
    Klein plaatsje met een aantal eetgelegenheden, 2 supermarktjes en 2 souvenirshops. Een knus vissersplaatsje aan de rivier, mensen zijn hier heel aardig. De prijzen zijn heel schappelijk.

Een fantastisch dorp en alle rust die je nodig heb

Cynthia
    27-6-2017

Ga naar het heerlijk rustige strand of loop door het kleine dorpje, heel gemoedelijk!

leuke restaurantjes!

fantastisch voor rustzoekers!

Marja
    22-6-2017

Ammoudia,klein plaatsje met een fantastisch strand en erg aardige mensen.

Leuke taveernes waar je voor weinig heerlijk kunt eten en drinken. Vanuit Ammoudia kun je mooie excursies maken, via de touroperator of met een huurauto.

De enige minpuntjes: er is geen openbaarvervoer en er is geen pinautomaat. Dus een huurauto is aan te raden, wil je iets van de omgeving zien!

Ammoudia scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews