We hebben een aantal aanbieders voor Ammoudia voor je op een rij gezet:

Reviews over Ammoudia

Heerlijk

Jo,
    10-10-2018

Huur een auto! De wegen zijn zeer slecht en met een scooter is het eigenlijk te gevaarlijk. Ammoudia zelf is een heel klein plaatsje maar wel heel mooi, dicht in de buurt heb je verschillende plekken en stranden om maar toe te gaan er is voor ieder wat wils, van natuur tot strand, duiken, avontuur etc. Heerlijke plek met veel mogelijkheden om vakantie te vieren

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel rustig dorpje aan prachtige baai

GJDijk,
    6-9-2018

Het dorpje stelt niet veel voor maar ligt aan een hele mooie baai met een heel rustig aflopend zandstrand. Uitermate geschikt voor kleine kinderen. Het ligt ook nog aan een rivier met een kade waar veel excursies worden aangeboden. Met een auto kun je genieten van de mooie natuur en de indrukwekkende cultuur van de (nabije en verre) omgeving. Er zijn voldoende goede restaurants maar voor nachtleven moet je hier niet zijn. Op zoek naar rust? Dan zit je hier prima.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie gehad in Ammoudia

Kit,
    2-7-2018

Ammoudia heeft een geweldig strand met heerlijke strandbedjes. Het water is niet erg diep voor de kust. Je kunt heerlijk eten bij de tweeling die ook bedjes verhuren op het strand voor 5 euro inclusief 2 drankjes. Als je gaat voor de rust is het een geweldige plaats. Het uitgaansleven vindt vooral plaats in Parga, zo'n 20 kilometer verderop. Enige nadeel zijn de muggen die in de avond in grote getallen uit het moeras vandaan komen. Neem dus Deet mee en een spuitbus om ze te doden.

Gereisd met partner in juni 2018

Heel rustig

fam. Agterhof,
    13-7-2017

Ammoudia is een heel stil plaatsje met weinig vertier, maar een paar goede restaurantjes. Er is een rustig zandstrand, waar je bedjes kunt huren voor 5 euro, voor dat geld krijg je dan ook nog een kopje koffie, dus eigenlijk gratis bedjes. Het strand loopt heel langzaam af in zee. Het is echt een plaatsje voor rustzoekers en een mooie uitvalsbasis voor uitstapjes, prachtige omgeving en prima wegen. Wil je meer vertier, kies dan voor een verblijf in Parga of ga er met de taxi heen. (ca. 50 euro retour).

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch voor rustzoekers!

Marja,
    22-6-2017

Ammoudia,klein plaatsje met een fantastisch strand en erg aardige mensen. Leuke taveernes waar je voor weinig heerlijk kunt eten en drinken. Vanuit Ammoudia kun je mooie excursies maken, via de touroperator of met een huurauto. De enige minpuntjes: er is geen openbaarvervoer en er is geen pinautomaat. Dus een huurauto is aan te raden, wil je iets van de omgeving zien!

Gereisd met vrienden in juni 2017
Ammoudia scoort een 7,4 uit 10, op basis van 38 reviews