Camping Municipal of Alexandroupolis

6 reviews over Camping Municipal of Alexandroupolis in het Nederlands

Wonderful place

Burebista
21-7-2013

The best place at the sea,best hospitality,best raport price/quality.

Herrlicher Campingplatz

Wolfgang Oser
30-8-2011

waren erstmals mit Womo 10 Tage auf diesem Platz. Besonders auch geeignet für große Womos; Plätze sehr groß und schattig. Teilweise betonierte Flächen für Womo/Wowa und Grasfläche; sehr gut sortierter kleiner Supermarkt. Alles sehr sauber. Herrlicher Strand. Zuvor und danach waren wir auf einigen anderen Plätzen quer durch Griechenland. Ich trage mich mit dem Gedanken, mich hier um einen Dauerplatz zu bemühen. Sehr freundlicher Service!!!

Camping Municipal of Alexandroupolis in Alexandroupolis is toppie, lekker eten, relaxen en gemoedelijke sfeer op de camping en mooi zonnig weer. Kortom voor herhaling vatbaar.

Mooie plaats voor een paar dagen

Nettie
21-10-2010

Ruime, soms overdekte plaatsen aan zee en bij stadje. Fijne plaats als je op doorreis bent.

Gemeentecamping direkt an zee.

leny
1-8-2010

Grote plaatsen. Goed sanitair. Winkel aanwezig. Op loopafstand van supermarkten en winkels. Ook van het centrum.

fijne camping. Direkt aan zee.

E. ten Vergert
17-3-2009

Deze camping heeft ruime plaatsen. Genoeg schaduw.

Wij gebruiken hen hoofdzakelijk op de heenreis en terugreis van Turkije.

Ligt ook goed om het Evrosgebied te bezoeken.

Na de slapte in het toerisme is ook de campingwinkel weer geopend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal of Alexandroupolis in Alexandroupolis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal of Alexandroupolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal of Alexandroupolis scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.