Hotel Stratos

9.1Fenomenaal

Griekenland, Vaste land en Evia, Afitos (Kassandra-Chalkidiki)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 506p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

7 reviews over Hotel Stratos

• 2018
    9peter16-06-2018

Zo goed dat we zeker terugkomen

Uitstekend hotel met zeer goede service Niets is deze mensen teveel. Zeer uitgebreid ontbijt met housemade produkten Gaan zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Margreet13-07-2017

Heerlijk hotel

Perfect ontbijt! Gunstige ligging in het stadje, rustige locatie en snel in de drukte. Bedden sliepen goed. Prima schoonmaak. Hele vriendelijke mensen, niets is ze teveel. Mooi zwembad met voldoende stoelen en een leuk barretje zonder muziekoverlast.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8kiki20-09-2009

Niet de muite waard!!!

Family hotel van twee zussen en moeder. Anastasia is alles wetend en andere dag in dag uit sacherijnig. Overall regels hoe en wat moet in hun hotel. Op zich hotel ziet goed uit. Alles is schoon, kamers redelijk. Wij hadden app boven receptie met twee terras. Airco doet het alleen als jij in de kamer bent ( goed bedacht )Het was ook een koelkast in de slaapkamer. Ontbijt is verhaal op zich. Was iedere dag hetzelfde. Twee soorten salami en kaas en om de dag ventel teefjes en geroerde ei...Sap was een idee van limonade, maar zo zoet en niet te drinken. Dus ik heb iedere ochtend onze eigen brood en eigen sap aan de tafel meegenomen. Over strand gesproken...10 minuten naar beneden met de trap. Naar boven was erger. Strand niet mooi met riffen dus voor water schoentjes. Beach bar extreem duur; cola € 5, koffie € 5. Parkeren was niet mogelijk bij het hotel door de kleine straatjes. Dus, wij komen daar nooit meer! Afitos is een leuk stadje, maar in een uur heb je alles gezien!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Inge30-08-2009

Nooit meer

Het hotel op zich is mooi. Niet groot en daardoor knus en gemoedelijk. De kamers zijn aan de kleine kant. Wij hadden een familie kamer, deze had echter een klein balkonnetje waar je met maximaal 2 personen kon zitten. 4 badhanddoeken uithange om te drogen was onmogelijk. Ook slechts 1 badkamer aanwezig. Later naar een andere kamer verhuisd met een groot balkon, dat was beter! Het personeel was erg onaangenaam. Wij hebben twee kinderen van 10 en 12, deze mochten echter niet aleen in het zwembad( max diepte 1.60m). Daarbij werd er constant gesist als deze pret aan het maken waren in het zwembad. Spetteren mocht eigenlijk al niet. Ook gezellig aan de poolbar praten en lachen leek niet op prijs gesteld te worden, let wel ik heb het hier over praten en niet over een luidruchtige conversatie! Iedere dag gesis aan horen en chagerijnige blikken ontvangen is niet iets wat ik wens op vakantie. Wij hebben deze dan ook voortijdig afgebroken, een grote domper! Het stadje zelf is erg romantisch

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hotel Stratos info