Hotel Stamos

Kleine hotelsWeer vandaag9°-1°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Stamos voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk rustig hotel (vooral veel oudere Britten en Duitsers) en zeer kindvriendelijk. Ontbijtbuffet erg simpel maar voldoet.

Sanitair verouderd maar erg prettig dat je een eigen kitchinette hebt die volledig is uitgerust met glazen,kopjes tot en met de flessenopener.

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

3 reviews over Hotel Stamos in het Nederlands

2006

Mooi en goed hotel op loopafstand gelegen van het centrum van een heel gezellig authentiek Grieks dorpje en strand.

2005

Heerlijk rustig gelegen hotelletje in een dorpje waar vanalles te doen is (kleinschalig). Kamer/sanitair was wel wat verouderd, maar stoorde ons niet, heerlijk ruime kamers.

Zwembad diepte begint bij 80 cm en loopt langzaam af. Voor kleine kinderen dus niet echt geschikt. Geen speelruimte rondom het zwembad. Behalve onze kinderen waren er geen andere kinderen aanwezig. De weg naar het strand was (met kinderen en krokodil)voor ons goed te doen, al was het soms steil, lag een beetje aan de route en het strandje waar je naar toe ging.

Wij waren supertevreden!

We hebben een aantal aanbieders voor Stamos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stamos in Afitos (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.