Hotel Petrino Suites

6.7Voldoende

Griekenland, Vaste land en Evia, Afitos (Kassandra-Chalkidiki)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 664p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.7Voldoende

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

18 reviews over Hotel Petrino Suites

• 2019
    7Peter Wenning30-09-2019

Prima accomodatie voor joneg gezinnen.

Petrino Suites is uitstekend voor jonge gezinnen met kleine kinderen. Voor oudere stellen die voor hun rust komen is deze accommodatie iets minder.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5m lenting01-08-2019

tegenvaller .

een x wat anders in Griekenland dus het werd chalkidiki .. we hadden hoge verwachtingen mede door de foto's ... er heeft een zeer goede fotograaf zijn best gedaan op de foto's van petrino want in het echt viel het toch wat tegen, het deed allemaal wat smoezelig aan en er zijn nog vele puntjes op de i voor verbetering . in sept vorig jaar al geboekt met duidelijke aangeving niet aan de drukke weg kant te willen zitten , kregen huisje aan de weg kant. zeer smerige badkamer en een houtworm plaag in het plafond waardoor er van alles in onze koffers viel. na 4 dagen konden we ruilen naar een huisje aan het zwembad , men deed er alles aan om het ons naar het zin te maken . ook hier weer smoezelige badkamer met schimmel sporen en oranje verkleuring op de douche achterwand . douchen in het bad en moeilijke trap naar de vide waar het 2 persoons bed staat , dus als je niet goed ter been bent of reumatische klachten hebt niet aan te bevelen .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Antoinette Timan30-07-2019

Op zich mooi verblijf maar niet alleen positief.

Zoals al eerder gezegd heel mooi aangelegd, vriendelijke mensen, prima ontbijt, lekker zwembad. Stukje lopen naar het strand of beter een auto huren; ze racen hier echter op de wegen. DE LIDL zit 100 meter verder maar gevaarlijk lopen langs de weg waar de auto's racen. De kamers bevinden zich dus in soort kleine huisjes. Wij zijn na eerste dag gewisseld van huisje omdat zich dat bij het restaurant bevond; dus geen privacy en in de muziek (waardoor dochter van 6 niet kon slapen). Ander huisje wel meer privacy. Ze zijn beetje onhandig ingericht, zodat je er niet echt prettig in kan zitten in de avond (buiten teveel muggen). Hangt dus af van met welk gezelschap je reist. Ook jammer zijn de keiharde bedden met kussens van beton (hoorden we ook van anderen). Zie mijn andere recensie over Afitos dan wel heel Kassandra. Geen aanrader, niet het echte Griekenland, overbevolkt door Oosteuropeanen en Russen, die het land verpesten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7LL22-10-2018

Huur geen suite met privé pool, wel een auto!

Petrino Suites is een lieflijk klein resort met veel groen en karakteristieke huisjes. Wij huurden een maisonette met privé zwembad, echter bleek er iets mis te zijn met het zwembad waardoor we de 1e nacht een superior maisonnette aangeboden kregen (en 20€ compensatie). De volgende dag mochten we naar de juiste kamer, die eigenlijk tegenviel tov de superior maisonnette. De kamer was kleiner en het privé terras een stuk minder privé dan we verwachtten adv online foto's. Verder was het zwembad nog steeds kapot, want de pomp maakte enorm veel lawaai! Na een klacht aan de receptie werd de pomp uitgezet, wat een muggeninvasie op gang bracht en waarna wij daar levend werden opgegeten.. Verder bleef de wc in deze kamer doorlopen, waardoor we de volgende dag weer zijn gaan klagen en (zonder compensatie) weer terug konden naar de superior maisonnette. Al met al toch een fijn verblijf gehad, personeel doet echt zijn best en het eten is er goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Van den Berg26-07-2018

Authentiek Grieks

Wij zijn met onze dochters van 6.5 jaar en 14 maanden geweest. Wat iedereen al schrijft.. Het parkje bestaat uit ongeveer 30 huisjes en is echt prachtig aangelegd. Heel groen.

Het personeel is echt heel goed. Doen er alles aan om je verblijf plezierig te maken. Het ontbijt is echt voortreffelijk en voor ieder wat wils.

Mocht je met kinderen reizen dan zou ik aanraden om hier naar toe te gaan als je kindje of nog heel jong is (en niet kan lopen) of juist al wat ouder... vanaf 2.5/3 jaar. Onze dochter kan lopen en vloog alle kanten op. De paadjes zijn niet allemaal effen dus ze vallen snel. Ook zijn er terrasjes bij de huisjes die niet afgezet zijn. Daar kunnen ze zeer makkelijk vanaf vallen. Wij hebben het geluk gehad dat we een huisje met zwembad hadden en een afgesloten tuin. Dat was echt heerlijk.

Kortom echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Kok van Hemert20-06-2018

mooi hotel, vriendelijke mensen, goed ontbijt enz.

wij zijn iets minder goed ter been! dus zou wel een auto aanraden. en bij sommige kamers een trapje op naar boven naar je bed.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Denise18-06-2018

Heerlijk!

Het is een prachtige plek, mooi aangelegde tuin en schattige huisjes. Het eten en het ontbijtbuffet is erg goed en uitgebreid. De mensen zijn erg vriendelijk (echte Griekse gastvrijheid). Net buiten het gezellige stadje, maar goed te lopen. Enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen bedenken, is dat ik wel een waterkoker op de kamer had willen hebben om even een kopje thee of koffie te kunnen zetten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jeanette Boer11-06-2018

Super leuk hotel gebouwd in oud griekse stijl.

De rust, de aandacht, het goede eten geven je echt het gevoel dat je vakantie hebt. De rust omdat er geen harde muziek is, omdat er rust is bij het zwembad. Het ontbijtbuffet omdat er voor iedereen wat wils is. Iedereen is er vriendelijk, vragen regelmatig of je het naar je zin hebt. Nemen de tijd voor een praatje, geven advies over uitstapjes en de omgeving. Voor mensen slecht die ter been niet raadzaam, veel trapjes en opstapjes. De maisonnette heeft een erg steile trap naar boven.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Aletta WS11-06-2018

Fantastische plek!

Wij (mijn zussen en ik)hebben hier een fantastische week gehad! De mensen zijn zó vriendelijk en zullen alles voor je doen wat binnen hun mogelijkheden ligt. Het eten was zalig! Wij hebben 2 maal een restaurant in Afythos (leuk dorp)bezocht maar dat kon niet tippen aan het restaurant van het hotel. Het zwembad was schoon en had een heerlijke temperatuur, gezellig sfeertje ook! De kamers ca. kamers zijn zó schattig en alles wordt keurig schoongemaakt, schone handdoeken etc.. De shuttle bus naar het strand is ideaal. Wil je verder weg, is een auto huren aan te raden. Ik kom hier graag nog een keer terug met mijn echtgenoot!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

7J. van Antwerpen14-09-2017

Heerlijk hotel

Heerlijk kleinschalig hotel met een prima ontbijt. Zwembad niet al te groot maar prima vertoeven. Zeer vriendelijk personeel. Lidle op 100 meter afstand. Auto huren is wel zo handig als je ergens naar toe wilt. Centrum Afitos met restaurantjes is op 1,5 km afstand. 's avonds wel heel veel last van muggen ook op de kamer.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Petrino Suites info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 700 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Zeilen