Hotel Petrino Suites

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°22°
Hotel Petrino Suites
8,6

15 reviews over Hotel Petrino Suites in het Nederlands

Huur geen suite met privé pool, wel een auto!

LL
22-10-2018

Petrino Suites is een lieflijk klein resort met veel groen en karakteristieke huisjes. Wij huurden een maisonette met privé zwembad, echter bleek er iets mis te zijn met het zwembad waardoor we de 1e nacht een superior maisonnette aangeboden kregen (en 20€ compensatie). De volgende dag mochten we naar de juiste kamer, die eigenlijk tegenviel tov de superior maisonnette. De kamer was kleiner en het privé terras een stuk minder privé dan we verwachtten adv online foto's. Verder was het zwembad nog steeds kapot, want de pomp maakte enorm veel lawaai! Na een klacht aan de receptie werd de pomp uitgezet, wat een muggeninvasie op gang bracht en waarna wij daar levend werden opgegeten.. Verder bleef de wc in deze kamer doorlopen, waardoor we de volgende dag weer zijn gaan klagen en (zonder compensatie) weer terug konden naar de superior maisonnette. Al met al toch een fijn verblijf gehad, personeel doet echt zijn best en het eten is er goed.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Authentiek Grieks

Van den Berg
26-7-2018

Wij zijn met onze dochters van 6.5 jaar en 14 maanden geweest. Wat iedereen al schrijft.. Het parkje bestaat uit ongeveer 30 huisjes en is echt prachtig aangelegd. Heel groen.

Het personeel is echt heel goed. Doen er alles aan om je verblijf plezierig te maken. Het ontbijt is echt voortreffelijk en voor ieder wat wils.

Mocht je met kinderen reizen dan zou ik aanraden om hier naar toe te gaan als je kindje of nog heel jong is (en niet kan lopen) of juist al wat ouder... vanaf 2.5/3 jaar. Onze dochter kan lopen en vloog alle kanten op. De paadjes zijn niet allemaal effen dus ze vallen snel. Ook zijn er terrasjes bij de huisjes die niet afgezet zijn. Daar kunnen ze zeer makkelijk vanaf vallen. Wij hebben het geluk gehad dat we een huisje met zwembad hadden en een afgesloten tuin. Dat was echt heerlijk.

Kortom echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

mooi hotel, vriendelijke mensen, goed ontbijt enz.

Kok van Hemert
20-6-2018

wij zijn iets minder goed ter been! dus zou wel een auto aanraden. en bij sommige kamers een trapje op naar boven naar je bed.

Heerlijk!

Denise
18-6-2018

Het is een prachtige plek, mooi aangelegde tuin en schattige huisjes. Het eten en het ontbijtbuffet is erg goed en uitgebreid. De mensen zijn erg vriendelijk (echte Griekse gastvrijheid). Net buiten het gezellige stadje, maar goed te lopen. Enige puntje van kritiek wat ik zou kunnen bedenken, is dat ik wel een waterkoker op de kamer had willen hebben om even een kopje thee of koffie te kunnen zetten.

Gereisd Met partner in mei 2018

Super leuk hotel gebouwd in oud griekse stijl.

Jeanette Boer
11-6-2018

De rust, de aandacht, het goede eten geven je echt het gevoel dat je vakantie hebt. De rust omdat er geen harde muziek is, omdat er rust is bij het zwembad. Het ontbijtbuffet omdat er voor iedereen wat wils is. Iedereen is er vriendelijk, vragen regelmatig of je het naar je zin hebt. Nemen de tijd voor een praatje, geven advies over uitstapjes en de omgeving. Voor mensen slecht die ter been niet raadzaam, veel trapjes en opstapjes. De maisonnette heeft een erg steile trap naar boven.

Fantastische plek!

Aletta WS
11-6-2018

Wij (mijn zussen en ik)hebben hier een fantastische week gehad! De mensen zijn zó vriendelijk en zullen alles voor je doen wat binnen hun mogelijkheden ligt. Het eten was zalig! Wij hebben 2 maal een restaurant in Afythos (leuk dorp)bezocht maar dat kon niet tippen aan het restaurant van het hotel. Het zwembad was schoon en had een heerlijke temperatuur, gezellig sfeertje ook! De kamers ca. kamers zijn zó schattig en alles wordt keurig schoongemaakt, schone handdoeken etc.. De shuttle bus naar het strand is ideaal. Wil je verder weg, is een auto huren aan te raden. Ik kom hier graag nog een keer terug met mijn echtgenoot!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Heerlijk hotel

J. van Antwerpen
14-9-2017

Heerlijk kleinschalig hotel met een prima ontbijt. Zwembad niet al te groot maar prima vertoeven. Zeer vriendelijk personeel. Lidle op 100 meter afstand. Auto huren is wel zo handig als je ergens naar toe wilt. Centrum Afitos met restaurantjes is op 1,5 km afstand. 's avonds wel heel veel last van muggen ook op de kamer.

Gereisd Met partner in september 2017

Romantische accomodatie gelegen in weelderige tuin

ellen
1-9-2017

Leuke huisjes met veranda of terrasje,personeel is erg enthousiast,erg goed restaurant aanwezig in de tuin.Met shuttle busje kan je iedere dag gratis naar het strand! Doordat het gelegen is in een groene omgeving wel erg veel muggen,die s,middags al beginnen met prikken...

Redelijk hotel

Carine Sopeboer-Slager
11-7-2017

Hotel ligt aan een redelijk drukke doorgaande weg. In de kamer hoor je hier niet echt veel van. Afstand naar Afitos is ongeveer 1.5 km en geen 500 meter. Strand is ook verder dan 800 meter. De service en vriendelijkheid van het personeel is top ! Aantal bedjes bij zwembad is helaas aan de krappe kant en ook hier liggen op de bedjes al vroeg handdoeken zonder gasten. Mensen die slecht ter been zijn, kunnen beter ander hotel zoeken. Sommige paadjes naar de kamers zijn zeer oneffen en bij onze kamer moesten we over soort muurtje heen stappen. De trap naar het slaapgedeelte is steil en de treden zijn glad en smal. Een auto huren is absoluut een aanrader.

Mooi en knus

Van Zee
6-9-2016

Aanrader! Petrino Suites bestaat uit verschillende huisjes. In elk blok bevinden zich een aantal appartementen en elk appartement is anders, wat het een gezellig geheel maakt. Het zijn leuke, nette verblijven. Wij sliepen in een maisonettewoning. Prima bed en fijn dat er een koelkast aanwezig was. Je bent zo naar het sfeervolle Afitos gelopen, maar een auto huren is wel zo leuk. Er zijn mooie stranden in de buurt van Petrino, maar als je van strandhoppen houdt, is dit al helemaal de ideale vakantiebestemming.

Gereisd Met partner in juli 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 700 m, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petrino Suites in Afitos (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petrino Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.