Appartement Filoxenia Studios

Appartement

Laatste review

balkon met uitzicht op het echte leven!

mary-anne van den broek,
17-9-2013

Wij waren hier tijdens het Griekse Paasfeest, een echte beleving. Zo gaat het dus op het Griekse platteland, geen toerist te zien. Zeer apart. Er heerst een Turks sfeertje. Mooi plaatsje pal aan de zee. Erg leuk! Appartement ligt in het stadje, goeie uitvalsbasis, dicht bij Delphi. Na een paar dagen was het wel weer genoeg.

3 reviews over Appartement Filoxenia Studios in het Nederlands

balkon met uitzicht op het echte leven!

mary-anne van den broek
17-9-2013

Een paar minuten van de bushalte af.

Makkelijk uitgangspunt voor voet- en fietstochten op Xalkidiki.

Redelijk onderkomen

Sjaak van den Bos
26-5-2010

Voor onze fiets/kaartvakantie was de accommodatie niet zo belangrijk. De bedden waren goed en werden regelmatig verschoond. We waren hoofdzakelijk "buiten"".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filoxenia Studios in Afitos (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filoxenia Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.