Appartement Leonidas

8.9Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Afissos

Op vakantie geweest naar Leonidas?

8.9Fantastisch

• 8.4Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Leonidas

• 2019
    10Elly04-07-2019

Gaan zeker een keer terug

Fantastisch prachtige studio en hele lieve mensen mooi uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Sander07-04-2019

Ieder jaar weer

Ontzettend lieve mensen en een prachtig uitzicht vanaf het balkon!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    9JAN EN SISSIE07-09-2018

Geweldig!

Geweldig appartement het is even klimmen maar dan wordt je ook beloond met een geweldig uitzicht en met de service van touroperator is dit een topper

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Rina Verhulst24-01-2018

Mooi kleinschalig app.gebouw. Prachtig zeezicht.

Je moet goed ter been zijn. Er loopt een nogal steile weg naar de appartementen. Aan de rand van het dorp. Dicht bij zee om s' morgens even een duik te nemen.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Peter09-08-2017

Mooie plek, vriendelijke mensen

We waren hier in de periode van 23 juni t/m 7 juli 2017. Afissos is één van de mooiste dorpjes langs de kust van Pilion. We zaten in 1 van de bovenste studio's van Leonidas met een prachtig uitzicht. De schoonmaak was prima. Eigenaar Stavros is altijd vriendelijk en behulpzaam. Het huis staat net buiten het dorp en het is ongeveer 10 min. lopen voor je bij de restaurants, bakker en minimarket bent. Een klein strandje is dichtbij. Even verder voorbij de begraafplaats is een groter strand waar je ook in de schaduw kunt zitten. Restaurant Selini is een aanrader of het restaurant aan het dorpsplein waar je af en toe traditionele livemuziek kunt horen. We hebben een week 1 auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Verder kun je goed wandelen, in Afissos zelf kun via een kloof naar Afetes wandelen. Het advies is wel om goede schoenen aan te doen en geen slippers.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Huib en Tineke31-05-2017

Prachtige studio met Panorama uitzicht op zee

Studio's liggen wat hoger daardoor prachtig uitzicht. Stijle opgang met auto en te voet. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Heel schoon en een comfortabel bed. Kleine douche. Maar voldoende. In 10 min. ben je lopend in het centrum van Afissos. Klein maar fijn. Elke avond heerlijk gegeten bij Selena.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Afke24-08-2016

Geweldig!!!

We hebben 3 weken genoten in huize Leonidas. Mooie studio,heerlijke bedden en een adembenemend uitzicht. Vooral de 2 bovenste appartementen.De eigenaars deden alles voor je.Je hoefde maar te vragen en het was er, b.v. parasol om mee naar het strand.Een topper van touroperator,met een Jola als super hostess.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9W. van Steenhoven03-08-2014

Geweldige plek om tot rust te komen.

Onverwacht aangekomen op de bonnefooi. Geweldig vriendelijke mensen. Uitzicht adembenemend. Zo schoon, gewoon niet Grieks. Heftige klim na bezoek dorp is een nadeeltje. Je moet een aardige conditie hebben. Bi het afscheid nemen dachten wij dat we ongeveer familie waren. Zo hartelijk. Als bonus hebben we twee keer dolfijnen gezien vanaf het terras

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Marc De Baere22-09-2013

Perfect

Eén van de beste appartementen waar we in Griekenland verbleven: complete keukenuitrusting, goede airco, zalige bedden, groot terras met mooi uitzicht. Er is WIFI, maar die werkt maar behoorlijk op het terras. Ligging op 2 minuten van strand, op 5 minuten van centrum Afissos. Geen enkele last van nachtlawaai. Zeer vriendelijke eigenaars (Leonidas, Dina, en hun 2 zonen). Communicatie verloopt best met zoon Stavros, die goed Engels spreekt. Dina heeft ons af en toe verwend met eigen gemaakte lekkernijen. Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Jan van Dijk16-09-2013

Een absolute aanrader

Een uitstekende plek met een schitterend uitzicht. 2x per week schoonmaak. Heel hartelijke eigenaar/gastheer. Dorpje met winkel een eetgelegenheden op korte loopafstand. Hellinkje bij appartement behoorlijk steil. Goed voor de conditie.

Gereisd met partner in juni 2013

Appartement Leonidas info