Géén boekingskosten

Appartement Huize Sofia

GriekenlandVaste land en EviaAfissos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huize Sofia voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 11 reviews

7.9GoedScore uit 11 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

11 Reviews over Huize Sofia

• 9Carlijn09-08-2019

Geweldig!

Wij hebben twee weken lang een heerlijk verblijf gehad in huize Sofia in het prachtige vissersdorp Afissos. Huize Sofia (appartement nummer 4) heeft veel ruimte. Twee slaapkamers, een badkamer, woonkamer en balkon. De keuken is zelfs uitgerust met een oven, kookplaat en grote koelkast + vriezer. In de avond zijn er genoeg taverna's om heerlijk te eten. De kiezelstranden zijn schoon en zee is heel erg helder en prachtig blauw. Een auto huren is een aanrader, Pilion is namelijk prachtig. In Afissos zelf staan geen pinautomaten, maar een aantal restaurants accepteren pin betaling. Contact geld meenemen is dus een aanrader en daarnaast is anti muggenspray is een echte must!

• 8Hans01-04-2019

Mooi en gezellig

Mooie appartementen met uitzicht op zee. Te bereiken via licht hellende straatjes in het dorp Afissos. Ook een klein authentiek pleintje waar wekelijks live traditionele muziek gespeeld werd.

• 8Eline05-09-2016

Prima vakantie appartement

Huize Sofia is een prima vakantie appartement. Tot nu toe altijd goede accommodaties via touroperator! Het appartement (appartement C/nr. 5) is ruim en heeft zowel vanuit de keuken/woonkamer, als vanuit beide slaapkamers een ruim balkon. Alle kamers zijn ruim en bedden zijn goed. Mooie ligging! Afissos is knus, gezellig en heeft een aantal goede taverna's. Hou er rekening mee dat er geen pinautomaten zijn in Afissos en betalen met (credit) kaart is onmogelijk. Een auto huren voor een dag is een aanrader. Wij hebben een fijne vakantie gehad in Afissos.

• 6Fam T05-07-2016

Ruim appartement

Om het appartement te bereiken moet je behoorlijk klimmen. 's Avonds geen probleem, maar overdag is het geen pretje in de zon. Appartement was ruim, we hadden 2 balkons. De douche was een aanfluiting. Superklein en aan 1 kant een glaswand, zodat de rest van de "badruimte" helemaal nat was. Je moest je dus afdrogen op een natte vloer. ( en niet zomaar een beetje nat) Je stond min of meer in je eigen douchewater. Droog maken ging niet, want er was niks. Dit was echt een groot minpunt. Wifi stelt ook niks voor. Niet dat dit belangrijk is, maar er wordt aangegeven dat er wifi is, dus dan moet het ook werken! Uitzicht was prachtig, wij zaten op de hoogste verdieping. 's Nachts wel veel hondengeblaf en er waren veel muggen. Voor ons dus zowel een positieve- als een negatieve beoordeling.

• 9Meiland05-05-2016

Heel leuk Grieks dorpje en fraai, ruim appartement

Huize Sofia is een mooi appartement, gelegen tegen een heuvel met een fraai uitzicht over het dorp en de zee. De inrichting van het appartement is goed en de woonkamer heerlijk ruim. Bereikbaarheid met de auto is moeizaam, ivm erg smal toegangs weggetje. U kunt uw auto echter prima aan de boulevard parkeren en dan drie minuutjes lopen. Als er al problemen waren met warm water, dan zijn die inmiddels opgelost, je kunt heerlijk warm douchen in een niet zo grote badkamer ( dat is ook het enige minpuntje). De eigenaar is zeer behulpzaam en Afissos is een aanrader: centraal gelegen, voldoende taverna's en een kleine boulevard. Wij hebben geboekt via touroperator; als ik u was zou ik dat ook doen, u krijgt er een vriendelijke hostess bij cadeau.

• 8Dirk en Gerda05-07-2011

Prachtig appartement met mooi uitzicht.

We werden ontzettend vriendelijk ontvangen met een drankje door Spiros , de zoon van de familie. Huize Sofia is een rustig mooi appartementencomplex. Doordat het iets hoger ligt is het uitzicht prachtig. De appartementen zijn ruim en schoon en alles is aanwezig. Het was voor ons de eerste keer dat wij met TO in Griekenland waren en ook dat is goed bevallen. Wij hebben een hele fijne vakantie in dit vriendelijke dorpje gehad.

• 7Paul10-05-2011

Charmant, maar geen warm water

Het appartement ziet er leuk uit, er is veel zorg besteed aan zowel de buitenkant als aan de inrichting. Niet al te grote balkons, maar wel mooi uitzicht. Het complex is niet echt geschikt voor kinderen, er is geen speelgelegenheid, maar wij waren overdag en 's avonds toch meestal weg. Ook niet voor ouderen trouwens: steile weg omhoog, veel trappen. Een paar praktische minpunten: de bedden zijn kort en lagen echt niet lekker. Maar het grootste minpunt is wel het ontbreken van warm water! Een paar dagen hadden we helemaal geen warm water, een paar dagen alleen 's avonds en dan konden 2 personen douchen. Wij vonden de autohuur via Ross nogal stevig geprijsd en hebben een auto gehuurd in Kala Nera, bij 4 ways travel (aan het water). Heen kun je met de bus, of liften (ging heel snel), terug word je gebracht door de aardige verhuurder.

• 7Rolf & Mirjam17-06-2009

Prima

Appartement nr.3 van Sofia in Affisos is zeer ruim. Prima locatie, klein stukje lopen vanaf het pleintje van Affisos, waarvoor je overigens niet te slecht ter been moet zijn, één straatje is flink steil. Erg rustig appartement, geen burengeluid, prachtig uitzicht, zie foto's. De keuken mag dan erg ruim zijn (veel kastjes), een keramische 4 pits-kookplaat en afzuigkap en ruime koelkast en vriezer hebben, het appartement blijft wel Grieks, met harde matrassen op het bed, viezig serviesgoed en douchegordijn, balkondeuren die niet helemaal openkunnen, omdat ze de vloer raken, geen warm water 's ochtends. Maar dat hoort erbij in het heerlijk ongecompliceerde Griekenland. De gezamenlijke bbq plaats bij het appartement is niet klaar voor gebruik.

• 9Marcella & Tom31-01-2009

Prachtige plek

Appartement Huize Sofia (in Afissos) in Pilion is een fantastische uitvalsbasis voor wie niet te veel drukte wil tijdens zijn vakantie. Het lijkt vlakbij het prachtige dorpje Afissos: niet toeristisch met veel leuke restaurantjes aan de boulevard. Vriendelijke eigenaren. Prachtig uitzicht. Leuke kiezelstrandjes op loopafstand (15 min.). Mooie, heuvelachtige, groene omgeving. Begin mei 2006 hadden we prachtig weer (27 graden). Met een zwangerschap en een kindje van twee goed te doen!

• 8jm oosterbaan26-10-2008

Heel ruim appartement (nr 4 bovenste verdieping) met twee personen. Voor meer personen wordt het erg krap vooral op balkon en eettafel. Heel mooi uitzicht ook. Sofia ligt boven aan de rand van het dorp, 20 meter klimmen. Fantastisch dorpje, schattig. Het appartement is wel heel gehorig als we onze buren moeten geloven. Voor wandelaars is Kala Nera wellicht een betere lokatie, daar vertrekken veel wandelpaden landinwaarts. Bus vanuit Afissos naar KN gaat 7.15 uur, taxi 10 euro. Vanuit Afissos kun je wel heel leuk langs de kust maar Kalamos en Kala Nera lopen. Wandel arrangement van Ross is grote aanrader heel gezellig.

Appartement Huize Sofia info

• CafeNiet beschikbaar