Appartement Huize Charoula

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Huize Charoula

• 10Marja18-06-2016

Gastvrij

Mina is de moeder van de eigenaresse begreep ik. Ze is erg vriendelijk, bij aankomst kregen we drinken en een zoet hapje en later bracht ze nog eens kersen toen we buiten zaten. Ze houdt het appartement erg netjes en ook de tuin. Beddengoed wordt ook keurig verwisseld.De matrassen zijn in orde. Omdat Mina alleen Grieks spreekt is het wel erg handig als je een paar woordjes weet. Buiten kun je in beneden in de tuin zitten, de ene helft is van Mina en de andere helft,afgeschermd,van de huurders.Ook boven nog een groot smal balkon met een stoel en een bankje. Kun je ook leuk zitten. De supermarkt en de restaurantjes zijn vlak bij. Bij restaurant Arriba prima internet. Eten overal heerlijk. Als tip zou ik zeggen, een internet aansluiting in het huisje, dan zou ik zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Sara10-05-2012

Prachtig Pilion, klein en stil Afissos

Volledig ingericht appartement met Ikea/ griekse sfeer. Fraaie tuin, wel jammer dat er geen ligstoelen zijn. Zeer centraal gelegen, maar dat is al snel in Affisos. Auto is een must om de omgeving te zien. Als je zelf wilt koken er is een goede supermarkt op het pleintje, maar je kunt op het plein ook lekker eten. Eigenaren zoeken geen contact, dat kan je fijn of vervelend vinden. Wij zijn geen strandmensen, maar wat ik zag bij dit dorp vond ik niet echt bijzonder. Maar goed, met een auto......kom je overal.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Fam. Alberts06-09-2011

Rust en schaduw in het hete Griekenland

Huize Charoula is ons prima bevallen. Wij hadden de beschikking over de 4 persoons maisonette, met een balkon én een prive binnentuin die in de schaduw ligt. Tijdens onze vakantie waren er geen andere gasten. De tuin van de verhuurster grensde aan die van ons, maar er was privacy genoeg. In een van de slaapkamers is een gratis airco, de andere slaapkamer heeft een klamboe en meer ramen om te luchten. Er komt weinig zon in het appartement, wat voor ons betekende dat het heerlijk bijkomen was na een uitstapje in de hete Griekse zon. De eigenaresse deed er alles aan om het ons naar de zin te maken, welkomstdrankje en vriendelijke begroetingen. Zeer schoon, heerlijk zacht en fris beddengoed. Helaas spreekt ze alleen Grieks waardoor de communicatie wat beperkt is. We vonden het gezellig om de Griekse sfeer te proeven van de bewoners in het straatje. Een simpele dagelijkse begroeting doet wonderen!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6M.E. Zwaan09-09-2008

Om depressief te worden

Wij waren in het 2-persoonsappartement. De tuin is prachtig aangelegd en biedt veel schaduw. Maar het appartementje was heel erg donker. De electrische verlichting in het zitgedeelte moest altijd aan of de deur moet wagenwijd openblijven om nog wat daglicht te hebben. Hierdoor weinig privacy. Als we dat hadden geweten hadden wij nooit hiervoor gekozen. Jammer.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Johan en Laura09-09-2008

te weinig privecie

als je van privecie houdt, moet je hier niet zijn, behalve het grote appartement met het dakterras. De appartementen beneden( in wel een mooie , maar kleine tuin ) moet je delen met de andere bewoners en de zeer onvriendelijke eigenares. Geen airco, geen muggengaas, dus kun je geen raam open zetten en dat bij + 38-39 graden.

Affisos is een leuk dorpje, centraal gelegen om het mooie pilion te verkennen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Ger van de Griend02-07-2008

Wij waren hier met 6 personen, 4 Ouderen en 2 jonge kinderen. 4 pers.app en 2 pers.app. 4pers.app heel goed met het dakterras. 2 pers.app heel donker en klein.

Gereisd in juli 2008

• 9Adrie en Atie16-10-2007

huize Charoula bestaat uit 3 apt's t.w.een 4 persoons-een 2/3 apt en een 4 persoons maisonette.Het 4 pers.apt is riant te noemen.Het woongedeelte van het andere apt is minder en donker.De maisonette is ook ruim en prima.Het is wonen in het dorp tussen de Grieken,met een gezellige tuin en zitje voor de deur.Het 4 persoons apt heeft een dakterras.

Gereisd met partner in oktober 2007

Appartement Huize Charoula info