Aparthotel Huize Agnanti

6 reviews over Aparthotel Huize Agnanti

• 2019
    9jan vos27-08-2019

rondreis greece

mooie appartementen met airco,beetje smal balkon.prachtig uitzicht op zee.wel steile treden naar boulevard{50}hele lie ve eigenaresse.leuk plaatsje,nog niet vergeven van massa toerisme.+-8restaurants,bakker is daar en 2 mini markten.mooi zandstrand

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

10Andreas07-07-2017

Geweldige accomodatie

Huize Agnanti is mooi gelegen met een fantastisch uitzicht op de zee in een paradijselijk Afissos op Pilion. Wij hadden een bijzonder schone studio die keurig ingericht was en prima schoongemaakt werd. De beheerster van het complex Anastasia was enorm behulpzaam en geïnteresseerd in alles wat je deed. Dit complex is absoluut een aanrader voor mensen die van een rustige vakantie houden. In het dorp Afissos zijn ongeveer 10 restaurantjes, een warme bakker, enkele bars en winkeltjes. Voor ons een absoluut schitterende vakantie.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Marcia Juncker13-09-2016

Prachtige plek!

Agnanti heeft een prachtig uitzicht, met elke avond schitterende zonsondergang vanaf het kleine balkon! We hebben 's ochtends ook dolfijnen gezien! Wij hadden een studio, klein, maar erg schoon en goed verzorgd, heerlijke bedden, warme douche met cabine, dus geen gordijn aan je benen geplakt. Klein keukenblokje met alles wat je nodig hebt. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de kookplaten, of oven. "Beneden" in het dorp kun je heel lekker en goedkoop eten en het was veel te warm en klein om in het appartement te koken. Goed werkende airco en WIFI, allebei bij de prijs inbegrepen. Alle kamers en appartementen hebben zeezicht, super! De eigenaresse is erg vriendelijk en je kunt haar alles vragen. Ze heeft zelfs onze strandlakens gratis laten wassen. (Die zijn na een paar dagen keihard van het zout 😉) Wij hebben 2 weken een scooter gehuurd en zo veel van Pilion gezien, gevoeld, gehoord en geroken, het is een prachtig schiereiland met mooie natuur en mooie oude dorpen!

Het enige minpunt is dat er geen zwembad is en misschien de steile straatjes(maar dat was weer goed voor de conditie).

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9vennekrets24-08-2014

Super appartement!

Huize Agnanti viel ons vooraf op vanwege de positieve beoordelingen op Zoover. En daar bleek geen woord van gelogen... Wij waren twee weken in een studio op de tweede verdieping en hebben het er heerlijk gehad. Zeer goede bedden, een geweldig uitzicht vanaf het balkon en super schoon! We konden alle dagen warm douchen (voldoende warm water), een schoon (!) douchegordijn (dus geen overgelopen badkamer) en om de dag schone, frisse handdoeken. Keuken is vrij volledig ingericht. De eigenaresse is ook erg behulpzaam. Doordat Agnanti wat hoger gelegen is moet er wel een klimmetje gemaakt worden via een steile trap of weg. Verder is het balkon op de tweede verdieping niet erg groot, maar voor ons was dat geen enkel probleem. We hebben echt genoten van het prachtige uitzicht over de Pagasitische Golf en denken met weemoed terug aan die prachtige zonsondergang!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Lenny 05-07-2012

Heerlijk appartement !

Dit is echt een geweldig appartement. Het ligt iets hoger in het dorp. Vanaf het gezellige dorpsplein in ongeveer 4 minuten lopen te bereiken via stijle straatjes. De vrouw in de receptie is erg aardig en behulpzaam. De bedden zijn werkelijk heerlijk. Goeie boxspring! En last but not least heb je ook nog vanaf een klein balconnetje een prachtig uitzicht over de zee. Echt een aanrader !!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Annemiek Dijksman 10-10-2007

Huize Agnanti heeft een schitterend uitzicht. Het balkon is erg klein, maar het uitzicht vergoed alles. De service van Jon en de huishoudelijke hulp uit Roemenië Valentina was geweldig goed.Afissos is een erg gezellig en nog vrij rustig dorpje. Genoeg eetgelegenheden met vriendelijk personeel. Na 1 oktober gaan wel veel tavernes dicht en wordt de menukaart steeds kleiner!

Gereisd met partner in oktober 2007

Aparthotel Huize Agnanti info