Vaste land en Evia

We hebben een aantal aanbieders voor Vaste land en Evia voor je op een rij gezet:

• 1.267
  • 1.113
      1.113

1.742

vakantie Vaste land en Evia

Reviews over accommodaties in Vaste land en Evia

Super vakantie, heerlijk hotel.

Lotte,
    17-11-2018

Super hotel! We hebben 8 heerlijke dagen gehad en genoten. Het eten was super goed, niet veel keus maar wel iedere dag wat anders en vers bereid. Helaas in de omgeving was vrij weinig te zien. Auto huren is een must.

Gereisd met partner in augustus 2018

Lastminute boeking

Neele,
    11-11-2018

Bij het boeken van de vakantie (last minute) en het zien van foto's op de hotel site, toch wat meer verwachtingen gehad betreft de kamers en faciliteiten van het hotel! Kamers waren echt veel minder luxe ( heel jammer) & het zwembad bleek een behoorlijk stuk kleiner! (En heel koud) De reis van het vliegveld naar het hotel duurde 2 uur dus een hele lange zit na je vliegreis! Verder wel super gastvrije eigenaren die je zo goed mogelijk proberen te helpen. We hadden een Logies & Ontbijt boeking dus veel opstap gegaan richting het strand. Stadje ligt op een paar minuten lopen dus dat was zeer fijn. Eten bij het hotel kun je doen voor het makkelijke maar onze voorkeur gaat toch uit naar eten in het stadje! Het geeft net een beetje meer keuze en gezelligheid. Er zijn wel activiteiten bij het hotel maar hier moet je van houden. Prijs kwaliteit was redelijk.( Afgezien van de kamer "goed")

Een aanrader "Ja"

Maar ga er wel op uit!

Gereisd met partner in augustus 2018

heerlijk appartement

j.wegter,
    29-10-2018

fijn appartement

augustus is wel een drukke maand

zwembad is iets te klein voor zoveel gasten

wel zeer vriendelijke mensen van het appartement.

kamers schoon.

Zelfs had de schoonmaakster

de vuile was gedaan.

Je kunt er goed eten en drinken

dus als je even geen zin hebt om het dorp in te gaan , kun je prima eten in het appartement

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fantastisch, leuke avonden met goede ambience

Pascal BONOMO,
    29-10-2018

Wij hebben een geweldig verblijf gehad dankzij de vriendelijkheid van Thomas en Maria alsook het gehele personeel. Altijd ter beschikking, zeer goede keuken, netheid, alles erop en eraan

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch!

SvdL,
    25-10-2018

Philoxenia is een fijn hotel, en iedere dag weer een feestje om daar te mogen eten. Echt TOP! Prima kamer, regelmatig schone lakens, en na drie dagen schone lakens. Wat de omgeving betreft: Psakoudia is klein, maar wel een leuke plaats. In Oktober is het erg rustig.Jammer dat als je gaat wandelen , je soms over de weg moet lopen. Als je een auto to je beschikking hebt kun je volop genieten van de mooie omgeving. We hebben erg genoten!

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl