Vakantie Griekenland
header

Vakantie Griekenland

Oudheid en stranden in Griekenland

Een vakantie in Griekenland kun je zo gevarieerd maken als je zelf wilt. Wil je de Griekse oudheid proeven? Dan moet je Athene zeker bezoeken. Liever een zorgeloze zon, zee en strandvakantie? Je handdoek rol je het beste uit op Santorini of één van de andere Cycladen-eilanden. En natuurlijk doe je je tegoed aan het heerlijke en betaalbare eten!

Bekijk accommodaties

Regio's in Griekenland

Inspiratie voor Griekenland

Sportief de mooiste plekken ontdekken

decoration
Yoga op het strand

Yoga op het strand

Sportief bezig zijn maar ook relaxen? Dan is yoga een uitstekende activiteit om te ondernemen. En zeg nu zelf: je handdoek uitrollen op het strand klinkt goed, toch? Op diverse eilanden kun je in een bijzondere accommodatie verblijven, waarna je aan de slag gaat met yogasessies. Voor zowel beginners als ervaren beoefenaars.

Avontuur op Zakynthos

Avontuur op Zakynthos

Ben je na een paar dagen relaxen tijdens je vakantie wel toe aan een beetje actie? Dan is Zakynthos een prima keuze. Van hiken tot quadrijden en duiken: op dit mooie eiland is het allemaal te doen. Bij verschillende duikscholen kun je een proefduik maken, maar snorkelen kan natuurlijk ook. Of trek met een fiets de bergen in, ook een aanrader.