Appartement Villa Victoria

1 review over Appartement Villa Victoria in het Nederlands

Prima bevallenr"

Carel
3-10-2009

Villa Victoria ligt afgelegen en daarom heerlijk rustig. Je hebt absoluut een auto nodig. Dichtstbijzijnde supermarkt op ca. 5km. Meeste gasten zijn Bulgaren, dan Roemenen en af en toe een Nederlander. Bulgaarse eigenaars (heel sympathiek) spreken amper Engels, wij echter geen Bulgaars. Op onze aankomstdag kwam de eigenaar met zijn auto om ons naar de supermarkt te rijden voor de boodschappen. Heel attent. Wij hadden app.nr. 4 met aan alle kanten uitzicht, echt schitterend. Goede bedden en altijd warm water. Restaurant Papalimani ligt op 50 meter lopen aan het strand. Prima eten.

Gereisd Met partner in Sat Oct 03 2009 18:02:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

• AdresLimenas Thassou 64004(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Victoria in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.