Hotel Villa Christa

GriekenlandThassosThassos-Stad (Limenas)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Christa voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Villa Christa

• 6Theo Maessen10-06-2013

Kleinschalig, veel nationaliteiten, prima keuken

Veertien dagen gelogeerd in Villa Christa. Kleine kamer (je moet uitkijken om geen blauwe plekken te krijgen). Het 2-persoonsbed behoort tot de categorie "twijfelaar". Samen met het kleine Griekse harde kussen en de eenpersoons bovenlakens (?!) een tegenvaller. Ook de natte ruimte was heel erg klein. Een douche van 50 bij 50 cm. Voeten wassen = bips tegen het douchegordijn. Muggen daarentegen hebben een voorkeur voor de kamer. Overigens is alles heel schoon en handdoeken worden regelmatig verwisseld. Op het ontbijt is niks aan te merken. Ook de snacks en diner zijn heel smaakvol. Thassos is weliswaar een klein eiland, een huurauto is toch aan te bevelen. Spectaculair is de jeepsafari. Restaurant Thassian in het centrum is een prima eetgelegenheid.

• 9Piet en Ria Postma13-08-2011

super schoon familiehotel

We hebben genoten van onze vakantie op Thassos en in dit fijne familiehotel. Prachtige tuin, fijn zwembad, schone kamer met ruim balkon, ruime badkamer (met douche-gordijn)en altijd warm water, super schone helderwitte handdoeken die heerlijk ruiken, goed ontbijt zowel buiten als binnen te nuttigen en een hele fijne familie die zich niet opdringt maar er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Wel een stukje wandelen naar het centrum maar ook goede restaurantjes in de direkte omgeving. Thassos: knus en kneuterig, vriendelijke bevolking en gunstige prijzen!

• 9Stine13-07-2011

Super sted!

Hotel Christa var et rigtig lækkert sted. Vi havde betalt for udover morgenmaden også at have aftensmaden inklusiv. Og hver aften var der to forskellige retter og vælge imellem som mest af alt faktisk var græsk. Det var super godt! Tilmed var der en lille forret og dessert! Vi spiste på hotellet hver aften i 7 dage! Desværre er stranden tættest på ikke så god, men poolen på hotellet var også perfekt. Servicen var fin, de snakker både godt engelsk og tysk. Morgenmaden var heller ikke til at klage over, der var stort set alt man kunne ønske. Værelser også fin standard med den nødvendige plads - og heller ikke mere!

• 10bernd grashof - marianne fontaine -- wuppertal , germany23-12-2009

Toller Urlaub auf Thassos im Hotel Villa Christa

Es ist einfach alles perfekt .Das Preis Leistungsverhältnis stimmt , die Lage ist ok

die Verpflegung ist bestens und die Vermieter sind sehr nett. IMMER WIEDER

• 8Louk Bour21-08-2009

Kleinschalig en erg goed!!

Hotel Villa Crista in Thassos-stad (Limenas) is ons erg goed bevallen. De kamers (inclusief badkamer) zijn schoon en het ontbijtrestaurant ziet er schoon en fris uit. Het zwembad is klein (ongeveer 10 x 4 ) maar wel voorzien van een jetstream. Het enige minpuntje: het zwembad ligt aan de doorgaande weg en af en toe heb je last van de drukte van het verkeer. Wij waren echter tijdens de drukste periode van het seizoen op het eiland.

• 9adhd18-07-2008

Dit kleine family hotel is erg schoon, netjes en zeer kindvriendelijk, de eigenaars en de mensen die hier werken, zeer aardig en behulpzaam, wat er staat over de mannelijke eigenaar dat deze ietwat stug is, klopt wel, maar dat neemt niet weg dat hij erg hulpvaardig is en ook heel netjes en keihard werkt. Daar wij geen transfer hadden toen we terug moesten, heeft hij ons zelfs met zijn eigen auto naar de boot gebracht, sommigge mensen zijn inderdaad wat stugger daar ze constant andere mensen over de vloer hebben, maar voor ons was iedereen erg aardig en erg behulpzaam. Kamers zeer netjes, eten erg goed, super leuk hotel.

• 7Ger en Thea Penders12-06-2008

Eigenaar van Hotel beetje afstandelijk maar niet echt onvriendelijk. Sanitair ook in orde naar griekse begrippen(bij ons altijd echt warm water) Hotel heeft eigen restaurant dat best goed is met echter een beperkte keuze aan gerechten. Mooi eiland om èèn keer op vakantie te gaan. Santair gemiddeld beter als op andere Gr eilanden. Eet mogelijkheden te over en overal goed. Best aardige wandelmogelijkheden beschreven door Ned. Mevr. Roos Gruwel. Strand kan ik niet beoordelen, zijn er nauwelijks geweest.

Hotel Villa Christa info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV