Appartement Tarsanas

GriekenlandThassosThassos-Stad (Limenas)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Tarsanas voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 7Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

2 Reviews over Tarsanas

• 6R. van Munster01-08-2006

26 Juni zijn wij 1 week in appartement Tarsanas geweest. De appartementen liggen direkt aan de hoofdweg die om het eiland loopt. Het bestaat uit 2 etages. Op de begane grond heb je geen privacy, het is een lange galerij. Wij hadden een kamer op de 1e etage met mooi uitzicht op zee, maar boven de keuken, waar we elke avond in de stank zaten van de barbeque. De kamer was klein en eenvoudig,de badcel en de wc waren slecht. Naast ons was een strandbar met tot diep in de nacht harde muziek. Het is niet geschikt voor rustzoekers.

• 7F. de Rijder14-07-2006

De accomodatie is eenvoudig, maar wel schoon. Groot nadeel is de prijs voor de airconditioning (€ 50,- per week), welke echter alleen werkt als alle ramen en deuren gesloten zijn en de sleutel in een contact is gestoken (bij verlaten van de kamer gaar de airco dus uit!). Ligging is direct aan het strand, alle kamers hebben uitzicht op zee. Bij het complex is een perfect restaurant. Eventuele storingen wordt er niet altijd even adequaat opgelost.

Appartement Tarsanas info

Veilig betalen met