Appartement Tarsanas

Appartement Tarsanas
6,5

2 reviews over Appartement Tarsanas in het Nederlands

2006

26 Juni zijn wij 1 week in appartement Tarsanas geweest.

De appartementen liggen direkt aan de hoofdweg die om het eiland loopt. Het bestaat uit 2 etages. Op de begane grond heb je geen privacy, het is een lange galerij. Wij hadden een kamer op de 1e etage met mooi uitzicht op zee, maar boven de keuken, waar we elke avond in de stank zaten van de barbeque.

De kamer was klein en eenvoudig,de badcel en de wc waren slecht. Naast ons was een strandbar met tot diep in de nacht harde muziek. Het is niet geschikt voor rustzoekers.

De accomodatie is eenvoudig, maar wel schoon

F. de Rijder
    14-7-2006

De accomodatie is eenvoudig, maar wel schoon. Groot nadeel is de prijs voor de airconditioning (€ 50,- per week), welke echter alleen werkt als alle ramen en deuren gesloten zijn en de sleutel in een contact is gestoken (bij verlaten van de kamer gaar de airco dus uit!).

Ligging is direct aan het strand, alle kamers hebben uitzicht op zee. Bij het complex is een perfect restaurant.

Eventuele storingen wordt er niet altijd even adequaat opgelost.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tarsanas in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tarsanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.