Thassos-Stad (Limenas)

We hebben een aantal aanbieders voor Thassos-Stad (Limenas) voor je op een rij gezet:

vakanties Thassos-Stad (Limenas)

Reviews over Thassos-Stad (Limenas)

• 9Inge23-04-2019

Heerlijk eiland niet te druk vriendelijke mensen

Heel mooi en schoon hotel

• 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ton Heesakkers13-10-2018

Wat een toffe stad ! zeker een must !

Wat een heerlijke stad ! een lange te gekke boulevard met restaurants, terrassen, winkeltjes en dat met een oude en een nieuwe haven, in een woord Geweldig !!

• 10Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2018

• 10Angelique Westhovens21-09-2018

Prachtig eiland. Thassos stad is gezellig, Er is veel te zien ook qua oudheden. Ook een gezellige haven in het oude gedeelte, we waren er in het naseizoen, dus t was niet te druk. Goede tavernes, waar je ook lekkere Griekse gerechten kan krijgen. We zaten in appartementen Ioli, 10 minuutjes lopen van het centrum het centrum. We hebben 9 dagen een auto gehuurd. Heel veel leuke berg dorpen en hele mooie stranden, er is genoeg te zien.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 7Jeanet Dragt-van Wegen05-09-2018

Geweldig.

Wij verbleven bij Aroma Beach hotel in Thassos. We hebben hier heerlijk genoten. Prettig complex aan zee en zwembad. 3 dagen auto gehuurd en eiland rondgereden, plaatsjes en dorpjes bezocht. 30 jaar geleden waren wij eerder in Thassos (verbleven toendertijd in appartement Jeanette) en wilden nu een keer terug om te zien hoe dit eiland geworden is. Nou ik kan vertellen het was geweldig om terug te zijn. Een en ander bijgebouwd op plekken waar we 30 jaar geleden met zijn vieren op strand lagen. Oude foto's van toen meegenomen, zo ook van het rest Tzaki waar we 30 jaar geleden koffie dronken in de ochtend voordat we op bootje stapten die ons naar het (lege) strand Makryamos bracht. Dus Tzaki opgezocht (het bestond nog in zijn huidige staat met nu een uitbreiding) en lieten aan medewerker foto zien van 30 jaar geleden. Hier stond ook een ober op die ons toen hielp en bleek nu eigenaar van Tzaki. Sorry voor lang verhaal. Maar topvakantie.

• 1Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7G.M.J. Heuts09-07-2018

Nooit meer

Dit is een eiland waar weinig te bezichtigen is en je wel een strand liefhebber moet zijn. Er zijn prachtige strandjes. Maar het ergste is wel dat hier vooral toeristen komen uit het voormalige Oostblok zoals Bulgaren Roemenen en Russen niet de vriendelijkste mensen dit is ons zeer tegen gevallen. komen al vele jaren in Griekenland maar hier zullen we zeer zeker niet terug komen.

• 5Sfeer in stad
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Petra05-08-2017

Leuk stadje met een gemoedelijke sfeer, vriendelijke mensen en goede en goedkope restaurants. Na de oude haven, doorlopen naar het eind, waar een leuk (wit) strandje is.

• 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Eef Sneekes22-02-2017

Één van de fijnste kleine eilandjes

Uitermate gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Geen last van mensen die je naar binnen willen hebben. Gezellige terrasjes. Mooi rustig eilandje om per quad of brommer/scooter in je eigen tempo te bekijken. Kortom; aanradertje....!!!!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Fam. Maasdam16-09-2016

Een heel relaxte vakantie

Thassos-stad is een leuke plaats met voor elk wat wils. Het is zeker geen bestemming voor jongeren. De overtocht per ferry is een leuk begin van de vakantie. Wel waren er tijdens ons verblijf veel Bulgaren, Turken en Roemenen. Er zijn veel en goede eetgelegenheden. Voor mooie stranden moet je wat verder het eiland op.

• 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2016

• 8frank01-07-2016

geweldig

Thassos is door de Nederlanders nog niet echt ontdekt. Thassos stad is een aanrader. Aardige mensen. Restaurants zijn er genoeg. Stranden zijn er ook genoeg en niet ver van de stad. Alles is te lopen. Het eiland is te bereiken per ferry.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 8Coby Vermeulen06-10-2015

het oude gedeelte is gezellig

Het oude gedeelte is gezellig ,maar het nieuwe gedeelte is iets te kunstmatig,jammer

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving