Appartement Kipos

GriekenlandThassosThassos-Stad (Limenas)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Kipos voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 11 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 11 reviews
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

15 Reviews over Kipos

• 8Mary Noordoven29-04-2010

goede ligging

Het appartement heeft een goede ligging. Helaas (in 2000) ging de disco er achter iedere avond open en tot heeeel lang, wat een herrie. Wij hadden een 2 kamerappartement (2 etages) met 4 balconnetjes!!!!! Echt leuk. De vijgen konden we van de bomen plukken vanaf ons balcon. Jammer dat het (2 kamer) appartement geen blinden heeft, want het was zo snikheet. Misschien dat het door het jaargetij kwam, maar wij hadden erg veel last van muggen, ik werd lek gestoken. Aug/sept. Maar toch hebben wij daar een heerlijke vakantie gehad. leuk boottochtje gemaakt en heb heel lang (alleen) de boot mogen besturen, spannend.

• 8geo19-01-2010

we liked it

it's a beautiful place. the location was perfect, in the center of town. the rooms were big enough. not very child friendly though; the stairs in the room and the proximity of the pool are a little dangerous for small children. we had a great time there though. hope to go back one day.

• 8Zoran21-01-2007

Een mooie ligging midden in de stad. Problemen om auto te parkeren, voor de rest dichtbij de winkels en rastaurants. Helemaal geen last van lawaai (gemeld in andere beoordelingen). Eigenaar wat gereserveerd maar toen het echt nodig was (onze auto was beschadigd bij een van Thassos stranden), was hij zeer behulpzaam en na onze terugkomst naar Nederland was hij nog bereid om e.e.a. voor ons te regelen (politie rapport ophalen en versturen). Kamers schoon maar aan een opknapbeurt toe. Mooi zwembad voor een frisse duik. Verder, Thassos is een prachtig eiland, veel groen, mooie stranden en lekker eten.

• 8Jos en Elja19-09-2006

De disco is nog maar één keer per week, dat scheelt een hoop nachtrust! Appartement netjes, maar wel toe aan een onderhoudsbeurt (likje verf, vervangen kapotte lamp, enz.). Typisch Griekse badkamer: geen douchegordijn. Leuke tuin met zwembad geschikt om even af te koelen na een lange (strand)dag. Geen Hollander gezien in de drie weken dat wij er waren. Vriendelijk en behulpzaam personeel (en George, de eigenaar). Perfecte ligging in het centrum(pje) bij alle restaurants en winkels. Wij zijn er nu drie keer geweest en dat doe je niet als je het er niet naar je zin hebt!

• 8Fam Brouwer13-12-2005

Goed appartement midden in het stadje. Als je van rust houdt misschien iet ideaal. Thassos is geweldig! Je kunt er heerlijk eten. Het 1 na laatste restaurantje aan de haven "Vergina" is een aanrader!

• 7Martin Nieubuur06-09-2005

appartement niet onaardig, maar vanaf ca. 23.00 uur vangt een gedreun aan van een achterliggende disco, zo rond 4.30 houdt het met een beetje geluk op. Thassos is een aanrader, maar niet op deze plaats

• 8Pia en Selma06-07-2005

De appartementen waren erg leuk en schoon, iedere dag werden de lakens weer netjes gelegd en de nachthemden in een leuke vorm.De disco achter de appartementen ging wel lang door maar met de deuren en ramen dicht en de airco aan viel het reuze mee. De tuin er omheen was prachtig met al die bloemen. Het zwembad was wel klein maar lekker om even af te koelen na de dag wandelen met Roos. Dat is echt een aanrader! Verder is het een leuke stad met hele vriendelijke mensen, ook bij "The Drift" werden we heel enthousiast ontvangen. Kortom Thasos is de moeite waard.

• 8Peter en Yolanda04-07-2005

appartement is erg leuk 2-kamer heeft 2 verdiepingen onder wonen en boven slapen en de badkamer.Het heeft een kein zwembad waar het aan het eind van de dag goed toeven is.Alleen de disco achter het appartement gaat wat alng door soms tot een uur of vijf. Wij zijn gelukkig goede slapers en hebben er niet zo heel veel last van gehad. De rest van de appartementbewoners klaagde hierover steen en been.Een ouzo als slaapmutsje wil wel helpen. Thassos stad is wel een aanrader.De mensen zijn nog heel erg vriendelijk en ook de service op het strand bij "the drift"is erg goed.Wij hebben een hele goede en relxte vakantie gehad

• 8Willem en Marja van Nispen-v.d.Boom05-06-2005

Algemende indruk pitoresk, knus, warm interieur door de houten meubels.Een erg gezellig gelegen complex in het centrum, winkels, retaurants, strand en haven op loopafstad. Bereikbaarheid zoals gezegd dicht in de buurt van alles Wij waren met de auto; bereikbaarheid geen enkel probleem. De service is goed, iedere dag werd er schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan, terwijl wij in het zonnetje zaten! Voor de prijs (in onze ogen goedkoop) een echte aanrader. Thassos is een prachtig eiland enwaard om meerdere malen te bezoeken.

• 7Jaap en Edith Donga01-06-2005

Het sanitair is wat ongelukkig geplaatst, anders wat de beoordeling zeker hoger uitgevallen. Hoewel de inrichting wat eenvoudig is, is het een prima apartement voor de gevraagde reissom. Perfecte ligging vlak bij boulevard en alle voorzieningen, winkels, restaurants enz. Elke dag schoonmaak, beddenopmaak en schone handdoeken. Zelfs de afwas werd gedaan. Hebben 's nachts niet echt last gehad van het uitgaansleven, je moet gewoon aan die kant van de slaapkamer de deur dicht doen. Voor kan ook alles open, dus ventilatie genoeg. Voor ons, een prima keuze waar we zeker terug gaan komen!!

Appartement Kipos info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij