Appartement Kipos

7.1Goed

Griekenland, Thassos, Thassos-Stad (Limenas)

7.1Goed

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Kipos

• 8Mary Noordoven29-04-2010

goede ligging

Het appartement heeft een goede ligging. Helaas (in 2000) ging de disco er achter iedere avond open en tot heeeel lang, wat een herrie. Wij hadden een 2 kamerappartement (2 etages) met 4 balconnetjes!!!!! Echt leuk. De vijgen konden we van de bomen plukken vanaf ons balcon. Jammer dat het (2 kamer) appartement geen blinden heeft, want het was zo snikheet. Misschien dat het door het jaargetij kwam, maar wij hadden erg veel last van muggen, ik werd lek gestoken. Aug/sept. Maar toch hebben wij daar een heerlijke vakantie gehad. leuk boottochtje gemaakt en heb heel lang (alleen) de boot mogen besturen, spannend.

Gereisd met partner in augustus 2000

• 8Zoran21-01-2007

Een mooie ligging midden in de stad. Problemen om auto te parkeren, voor de rest dichtbij de winkels en rastaurants. Helemaal geen last van lawaai (gemeld in andere beoordelingen). Eigenaar wat gereserveerd maar toen het echt nodig was (onze auto was beschadigd bij een van Thassos stranden), was hij zeer behulpzaam en na onze terugkomst naar Nederland was hij nog bereid om e.e.a. voor ons te regelen (politie rapport ophalen en versturen). Kamers schoon maar aan een opknapbeurt toe. Mooi zwembad voor een frisse duik. Verder, Thassos is een prachtig eiland, veel groen, mooie stranden en lekker eten.

Gereisd in januari 2007

• 8Jos en Elja19-09-2006

De disco is nog maar één keer per week, dat scheelt een hoop nachtrust! Appartement netjes, maar wel toe aan een onderhoudsbeurt (likje verf, vervangen kapotte lamp, enz.). Typisch Griekse badkamer: geen douchegordijn. Leuke tuin met zwembad geschikt om even af te koelen na een lange (strand)dag. Geen Hollander gezien in de drie weken dat wij er waren. Vriendelijk en behulpzaam personeel (en George, de eigenaar). Perfecte ligging in het centrum(pje) bij alle restaurants en winkels. Wij zijn er nu drie keer geweest en dat doe je niet als je het er niet naar je zin hebt!

Gereisd in september 2006

• 8Fam Brouwer13-12-2005

Goed appartement midden in het stadje. Als je van rust houdt misschien iet ideaal. Thassos is geweldig! Je kunt er heerlijk eten. Het 1 na laatste restaurantje aan de haven "Vergina" is een aanrader!

Gereisd in december 2005

• 7Martin Nieubuur06-09-2005

appartement niet onaardig, maar vanaf ca. 23.00 uur vangt een gedreun aan van een achterliggende disco, zo rond 4.30 houdt het met een beetje geluk op. Thassos is een aanrader, maar niet op deze plaats

Gereisd in september 2005

• 8Pia en Selma06-07-2005

De appartementen waren erg leuk en schoon, iedere dag werden de lakens weer netjes gelegd en de nachthemden in een leuke vorm.De disco achter de appartementen ging wel lang door maar met de deuren en ramen dicht en de airco aan viel het reuze mee. De tuin er omheen was prachtig met al die bloemen. Het zwembad was wel klein maar lekker om even af te koelen na de dag wandelen met Roos. Dat is echt een aanrader! Verder is het een leuke stad met hele vriendelijke mensen, ook bij "The Drift" werden we heel enthousiast ontvangen. Kortom Thasos is de moeite waard.

Gereisd in juli 2005

• 8Peter en Yolanda04-07-2005

appartement is erg leuk 2-kamer heeft 2 verdiepingen onder wonen en boven slapen en de badkamer.Het heeft een kein zwembad waar het aan het eind van de dag goed toeven is.Alleen de disco achter het appartement gaat wat alng door soms tot een uur of vijf. Wij zijn gelukkig goede slapers en hebben er niet zo heel veel last van gehad. De rest van de appartementbewoners klaagde hierover steen en been.Een ouzo als slaapmutsje wil wel helpen. Thassos stad is wel een aanrader.De mensen zijn nog heel erg vriendelijk en ook de service op het strand bij "the drift"is erg goed.Wij hebben een hele goede en relxte vakantie gehad

Gereisd in juli 2005

• 8Willem en Marja van Nispen-v.d.Boom05-06-2005

Algemende indruk pitoresk, knus, warm interieur door de houten meubels.Een erg gezellig gelegen complex in het centrum, winkels, retaurants, strand en haven op loopafstad. Bereikbaarheid zoals gezegd dicht in de buurt van alles Wij waren met de auto; bereikbaarheid geen enkel probleem. De service is goed, iedere dag werd er schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan, terwijl wij in het zonnetje zaten! Voor de prijs (in onze ogen goedkoop) een echte aanrader. Thassos is een prachtig eiland enwaard om meerdere malen te bezoeken.

Gereisd in juni 2005

• 7Jaap en Edith Donga01-06-2005

Het sanitair is wat ongelukkig geplaatst, anders wat de beoordeling zeker hoger uitgevallen. Hoewel de inrichting wat eenvoudig is, is het een prima apartement voor de gevraagde reissom. Perfecte ligging vlak bij boulevard en alle voorzieningen, winkels, restaurants enz. Elke dag schoonmaak, beddenopmaak en schone handdoeken. Zelfs de afwas werd gedaan. Hebben 's nachts niet echt last gehad van het uitgaansleven, je moet gewoon aan die kant van de slaapkamer de deur dicht doen. Voor kan ook alles open, dus ventilatie genoeg. Voor ons, een prima keuze waar we zeker terug gaan komen!!

Gereisd in juni 2005

• 0charlotte en remco14-01-2005

prachtig gelegen complex, in een mooie tuin, alles lijkt fantastisch tot 's nachts de bars open gaan tot ca. 3 uur soms 1/2 5 uur. We lagen te denderen in ons bed! Alleen de appartementen op de 1e en 2e verdieping hadden hier last van, maar het was echt rampzalig. Thassos stad en het eiland vonden wij echt geweldig!

Gereisd in januari 2005

Appartement Kipos info