Appartement Katianas Castelletti

7.9Goed

Griekenland, Thassos, Thassos-Stad (Limenas)

7.9Goed

• 8.4Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Katianas Castelletti

• 9hoihoijohn25-09-2013

Prachtig appartement super slaapkamer

Echt prachtig luxe appartement, doet niet onder voor Duits, Nederlands 4 * Ligging is rustig zijn maar 5 appartementen per "kasteel"maw heerlijke rust!! Eigenaar (geen oude Griek maar moderne man) komt dagelijks even langs of alles ok is (niet opdringerig!) echt super... Negatief? niets....

Gereisd met partner in september 2013

• 9karin19-06-2013

Super mooi eiland, luxe appartementen!

Geweldige vakantie gehad, voor rust,mooie natuur en ruimte moet je hier zijn.Appartementen zijn netjes,schoonmaak iedere dag door super lieve dame die helaas weinig tot geen engels spreekt.(als je niet uit kijkt doet ze ook je afwas nog! ) eerst in depandance gezeten, super! later naar het hoofdgebouw omdat er aan het weggetje gewerkt ging worden,eigenaar kwam vragen wat we wilden vanwege geluidsoverlast en slechte bereikbaarheid van het appartement. hoofgebouw zaten we aan de zijkant, mooi uitzicht over de bergen. een locatie om zeker terug te komen!!! De wandeling naar het strand is verder dan in de reisgidsen staat en niet voor mensen die slecht ter been zijn!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Miriam21-06-2012

Koninklijk verblijven!

Wij zitten in het Queens gebouw, terwijl ik deze beoordeling schrijf! Wat een luxe, zeker voor Griekse begrippen! Eigenaar is erg aardig en als je hem belt staat ie voor je klaar. Wifi is gratis, airco 4 euro per dag. Regendouche erg prettig en groot genoeg. Een zitje voor de deur en 2 boven. In de tuin een lekkere luier hoek en natuurlijk het bubbelbad. Loopafstand naar supermarkt ongeveer 10 minuten en 5 minuten later ben je al in de stad! Erg rustige omgeving, maar wil je iets meer ben je dus zo in de stad! De schoonmaak van de huisjes is prima in orde. En we hebben nu gemerkt dat het voor een groot gedeelte aan je buren ligt of het bubbelbad schoon is! Een paar dagen geleden is het schoongemaakt, maar de nieuw aangekomen buren vinden het prettig om er badschuim in te doen, wat resulteert in een viezig uitziend bad! Jammer en de eigenaar kan er weinig aan doen........

Gereisd met partner in juni 2012

• 9guidoo01-11-2011

een unieke en waanzinnige ervaring

Je voelt je de koning te rijk, vooral als je op het balkon staat en er loopt een groep wandelaars langs die allemaal foto's van het unieke gebouw maken. We zaten in het bijgebouw, maar voelden dit absoluut niet als bijgebouw. Het gebouw heeft een mooie uitstraling, en is van alle gemakken voorzien. Een mooi zwembad wat vaak wordt schoongemaakt. De badkamer was wel iets te klein maar de rainshowerdouche maakte het allemaal compleet. En het hemelbed was heel apart, dit verwacht je niet in Griekenland. Omdat het kleinschalig is, lijkt het of je alleen op het kasteel bent. De afstand naar het centrum was ongeveer 20 minuten lopen, want Katianas Castelletti is gelegen in een woonwijk, waar de overburen aan het bbg-en waren en de kudde met schapen langs je zwembad loopt. De supermarkt is dichtbij, maar de slager die zijn eigen vlees snijdt is ook op loopafstand.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Ineke, John & Ramon23-08-2011

Een aanrader, prima accomodatie.

Verblijf in het hoofdgebouw. Een mooi complex in een rustige omgeving. Een ruim, schoon, leuk ingericht en goed onderhouden appartement. Gastvrije eigenaren die altijd voor je klaar staan. Fijne douche met altijd warm water. Airco tegen betaling, zeer schappelijke prijs. Het is wel een eindje lopen naar het centrum of strand (maar dat staat ook in de reisgids.)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Janneke22-08-2011

Heerlijk rustig verblijf in dependance

In juli/augustus 2011 met 3 personen, w.o. een dochter van 21 jaar, doorgebracht in de dependance. Deze bestaat uit twee maisonnettes met in de tuin een jacuzzi, die wij nooit gebruikt hebben omdat wij het water hiervan niet zo schoon vonden. De dependance ligt heerlijk rustig, wat wij fijn vonden. De wandeling naar het centrum van Thassos, was prima te doen. In het hoofdgebouw waren 5 appartementen met klein terras gehuisvest. Minder privacy, dus wij waren blij om in de dependance te zitten. Minpuntjes: onhandig douchegordijn waardoor vloer nat werd; wc die pas na een aantal keren goed doorspoelde; druppelende kraan; open nis met daarvoor een gordijn als kast (koffers open gelegd) en hard bed (niets voor iemand met rugklachten). Airco boven en beneden kostte totaal ong € 80 voor drie weken, maar die hadden wij beslist nodig. De maisonnette is vrij gehorig, dus wel aanrader voor families, niet voor vriendenstellen. Wij hadden hier heerlijk relaxed verblijf bij vriendelijke eigenaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8van Tilburg24-06-2011

Prima!

We hebben in de dependance (Queens) gezeten. Slechts 2 maisonettes en dus veel privé. In het midden kan in de toekomst nog een studio bijkomen maar was niet af en dus leeg/ onverhuurd. De maisonette was erg netjes, redelijk compleet en in 'stijl' doorgevoerd ;-).

Je deelt de tuin, jacuzzi en dakterras met de andere maisonette en hebt daarnaast ook nog een eigen zitje en balkon.

Ligging is wat verder van het centrum (ca.10 minuten lopen), tussen Griekse woningen en wat lege bouwpercelen, prima wat ons betreft. het hoofdgebouw (kings)ligt een straatje verder. Aan te raden als je wat rustiger wilt zitten op redelijke afstand van het centrum.

De naam Katiana is overigens van de (klein)dochter van de eigenaars, niet van een pinnige oostblokster :-)

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Saskia04-06-2011

Prachtig ingericht, rustig maar...........

Katiana's Castelletti ligt buiten de stadskern van Limenas. 700 meter naar het centrum klopt vrij aardig, maar naar het strand mag gerust een metertje of 5-600 bijgeteld worden (tenzij je de nieuwe haven als strand zou aanmerken). De kamers zijn erg schoon en worden keurig bijgehouden. De 2 "kastelen" liggen elk in een andere straat, zeker 200 meter van elkaar verwijderd. Het is erg raar, om met je handoekje dat hele stuk te lopen om bij andere mensen in de jaccuzi te gaan zitten. Of omgekeerd, een stuk lopen om bij andere mensen op het terras aan het zwembad te gaan liggen. Het zwembad is 4 bij 8 meter. De foto's op de website van het bedrijf zijn gemaakt met ultra wide angle objectieven. Het lijkt allemaal heel wat maar in werkelijkheid kun je op de badkamer je kont nog niet fatsoenlijk keren. De rest is overigens prachtig, dat moet dan ook wel weer gezegd worden. Wel lekker rustig, Avis autoverhuur zit om de hoek en is zeer aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Appartement Katianas Castelletti info