Appartement Irini

7.3Goed

Griekenland, Thassos, Thassos-Stad (Limenas)

Op vakantie geweest naar Irini?

7.3Goed

• 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Irini

• 8Harry03-10-2011

Ruim en schoon

Het appartement oogt aan de buitenzijde gedateerd, maar van binnen is hier geen sprake van. Ruim en schoon zijn de belangrijkste zaken die opvallen. Er wordt 1x per 2 dagen schoongemaakt en worden de app. voorzien van schone handdoeken etc. Er is een ruime badkamer (geen douchegordijn), koelkast, airco en voor Griekse begrippen veel borden/kopjes etc. Het keukenblokje is klein, maar voldoet prima. Ook is er voldoende parkeergelegenheid voor een huurauto of scooter. Helaas is het wel gelegen aan een vrij drukke weg, waar vooral overdag veel verkeer langs rijdt. Op 400 meter ligt het centrum van Limenas en op 700 meter een ruim en schoon strand. In Limenas zijn diverse taverne's, bars, winkels etc. en allemaal op loopafstand.

Alleen gereisd in september 2011

• 8anja28-07-2011

Centraal gelegen, schoon en veel ruimte

Goed appartement, mede dankzij de hardwerkende schoonmaakster Liza. Ik kreeg elke dag van mijn 14-daagse verblijf schone handdoeken en zeker 3x per week schone lakens. Echt perfect. Twee minpuntjes: er is geen zwembad, zoals wel aangegeven wordt in reisgids en op internet. En de verlichting in het appartement is echt vreselijk. Lampen van tenminste 300 watt... Maar ondanks de 2 minpuntjes vind ik het appartement zeer prettig om te verblijven.

Alleen gereisd in juli 2011

• 6van de Geer27-08-2009

Redelijk

Goede ligging, Kamer was prima, maar niet te benoemen als appartement; er was geen keukenblok aanwezig of benodigdheden. Verder hebben we de eigenaar niet gezien, we hoefden niet in te checken, we kregen van de reisleiding een formulier waarop stond welke kamer we hadden, de sleutel zat in de deur. Hierdoor kon je niet terecht met vragen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Appartement Irini info