Appartement Ioli

9.1Fenomenaal

Griekenland, Thassos, Thassos-Stad (Limenas)

9.1Fenomenaal

• 8.4Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

77 reviews over Appartement Ioli

• 2019
    9Henk Hooijer13-06-2019

Goed appartement met ongekende service.

Prima accommodatie. Zeer vriendelijke eigenaar. Mooi aangelegde tuin. Dicht bij strand en centrum. Heel goede wifi. Het meest opvallende was de gratis airco/heater. Omdat ons appartement 's avonds sterk afkoelde kregen we van de eigenaar het advies om vooral de heater te gaan gebruiken. De reden voor deze fantastische service zit hem wellicht in de zonnepanelen die op het dak liggen. Trouwens ook het kluisje is gratis!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Angelique Westhovens21-09-2018

Perfect appartement, enige minpuntje is dat de badkamer tamelijk klein is, maar voor de rest perfect, mooi aangelegde tuin. Ligging is prima, 10 min. lopen naar het centrum. Supermarkt om de hoek met elke dag vers brood. Fijn balkon met zonnescherm. Hordeuren en horren voor de ramen. Wij hadden een 2 kamer appartement met balkon op de 1e verdieping,aan de zijkant van het gebouw. Met een leuk uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jeltje19-06-2018

Heerlijk rustig en relaxt! Mooi wandeleiland

Heerlijk rustige nette kleinschalige accomodatie dichtbij strand, centrum en bushalte. Appartement was niet erg groot maar voldoende voor mijn zus en mij. Heerlijk balkonnetje en de keuken is voorzien van alle apparatuur zoals koffiezetapparaat, waterkoker, tosti ijzer ed. Ligbedjes bij het zwembad. Vriendelijke ontvangst door gastheer met zijn vrouw en zoon. Omdat het appartement niet vol was kregen we een ander appartement dan geboekt. Superservice! Het eiland is nog niet zo toeristisch dus heerst er een heerlijk relaxte griekse sfeer. Prima wandeleiland.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Lan & Ilna29-05-2018

Heel erg fijn!

Wij zijn erg enthousiast over dit appartement. Het was de derde keer dat wij hier waren en dat is niet voor niets. Het is mooi opgezet, ruim, erg schoon, erg sympathieke eigenaren en een prima ligging t.o.v. de stad en andere faciliteiten. Ook volgend jaar willen wij dan ook graag terugkomen .

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Anna27-12-2017

Heerlijk verblijf!

Een rustige locatie en toch dicht bij de gezelligheid van de haven met leuke restaurants. Onze studio was vrij klein, maar met goed weer geen probleem. Vriendelijke eigenaars. Leuk om hier met de ferry aan te komen, een belevenis op zich. Thassos is een bijzonder mooi eiland, vooral het prachtige witte marmer.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Marco09-01-2016

Net appartementen complex

Bij aankomst werd iedereen hartelijk ontvangen. Je kon merken dat veel mensen hier ieder jaar weer terugkeren. 1 voor 1 wordt iedereen door de eigenaar naar zijn/haar kamer geleid. Er is geen receptie, je kunt je melden bij de woonkamer van de eigenaar. Door de kleinschalige opzet is het ook een rustig appartementencomplex gelegen aan de rand van het centrum. Het zwembad is niet heel groot maar wel goed schoon. Je moet even 5 a 10 minuten lopen voor de (betere) eetgelegenheden. De supermarkt is wel om de hoek. Het strand ligt niet op loopafstand. Het strand wat in de buurt ligt, daar moet je betalen. Het viel op het eiland op, dat er bij het strand wat er was vaak betaald moest worden.

Op het eiland waren (augustus) heel veel wespen. Dit maakte het buiten eten soms niet leuk meer! Het is echt het groenste eiland van Griekenland en heerlijk warm. Als je een auto huurt kun je op de mooiste plekjes komen, bijv. het klooster, watervallen (hier moet je wel een dik uur voor lopen). Als je de eerste waterval hebt bereikt moet je nog even achter het meertje doorlopen, want daar krijg je nog meer (mooiere) watervallen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6olav en monique18-08-2015

Mooi en lekker rustig

Een leuk appartement. Beetje gehorig maar omdat de bedden super zijn is dat geen probleem Eigenaar erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Jans15-07-2014

prima appartement

Prettig 2-kamer app.(205) met heerlijk groot balkon. Genoeg ruimte en vriendelijke eigenaren. Nadeel weinig kastruimte, groot voordeel hele goede bedden. Voldoende schoonmaak en schoon linnen. Grote supermarkt om de hoek met elke dag vers brood ook op zondag, vrij dichtbij het centrum. Oude haven heel gezellig. Op het eiland veel oost Europeanen die toch wel voor wat overlast zorgen. In appartementencomplex geen last van gehad. Wel de te bezoeken kerken in de dorpjes, deze zijn vrijwel allemaal gesloten doordat er vorig jaar veel gestolen is uit deze kerken, erg jammer! Wij vonden dit appartement een heerlijke plek voor een goede prijs. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Sjan25-06-2014

Geweldige appartementen

Zeer schone appartementen met vriendelijke eigenaars. 2 kamer appartement/ overal luifels hordeuren en rolluiken, 2 balkons, netjes schoon, ook buiten werd alles perfect bijgehouden. Grote supermarkt om de hoek, strand is ietsje verder lopen, wel mooi strandje, gratis ligbedden en parasols. Mooie winkelstraat, eten goed en betaalbaar!!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Anna28-05-2014

Goede prijs/kwaliteit verhouding in het voorjaar

Ioli is mooi en vrij rustig gelegen, maar toch in de buurt van het centrum. Handdoeken en schone lakens voldoende. De keukeninventaris is niet zo logisch. Een pan voor 6 personen, een hapjespan en een piepklein melkkokertje. Het appartementencomplex is zeer gehorig, maar dat zijn bijna alle appartementen. Dus als je er gevoelig voor bent, neem dan oordoppen mee. De eigenaars zijn bescheiden mensen en nemen hun taak serieus. Het zwembad is 's avonds prachtig verlicht en de tuin ook. Er is ook een wasrek en er zijn knijpers.

Gereisd met partner in mei 2014

10 tips over Appartement Ioli

• Sjan, 25-06-2014 Rapporteren

Huur een auto en ga zeker een dagje naar Paradise Beach

• D.A. Brouwer, 22-09-2013 Rapporteren

Om de hoek is een prima supermarkt met heerlijk brood. Het restaurant met de beste sfeer en personeel van Thassos-stad (Limenas) met heerlijk eten is ongetwijfeld Thassian-Doukas. Verder is restaurant Pygi ook een grote aanrader. Voor lekkers moet je bij Me Gusta zijn. Een wandeling naar de Acropolis moet je zeker doen.

• Jans, 15-07-2014 Rapporteren

Leuk strand: Scala beach, wel 35 minuten lopen of 10 minuten met de scooter, lopend vonden wij het goed te doen Leuke restaurantjes: Twins, Pigi, Platinaka (naast Simi) en ambrosia(in het kleine straatje) Alliki prachtige opgraving en zeker de moeite waard, vermijd daar het smalle, drukke strand. Opgraving zeker bekijken, de wandeling DOEN! Panagia en Maries pittoreske dorpjes Eet bij de oude kapper op het plein van Maries onder de moerbei, autentieker dan de andere 2 restaurantjes op het plein.

3 vragen over Appartement Ioli

• P.Steenbeek, 15-06-2016 Rapporteren

email appartement LOLI Thassos

Ik wil de eigenaar van het appartement persoonlijk bedanken. Weet iemand zijn email adres?

• laura, 23-04-2011 Rapporteren

borg

moet je borg voor het app betalen en ja hoeveel ?

Erna, 12-05-2011

Is mij niets van bekend, anders stuur even een mail naar de reisorganisatie die weten het wel. Volgens mij niet ze hebben mij bij sudtours hier niets over gezegt, het staat er meestal ook wel bij in de boeken.

• maxengabber, 11-01-2011 Rapporteren

kluisje

weet er iemand of er een kluisje is in het appartement?

skirrewaffie, 01-07-2012

Ja sinds dit jaar (2012) zijn er in de appartementen kluisjes aanwezig. Wij hebben deze niet gebruikt maar volgens ons is het gebruik gratis, je kunt zelf je code instellen.

Appartement Ioli info

• Aantal personen2 tot 4