Hotel Filia

7 reviews over Hotel Filia in het Nederlands

in een woord supper

Heirweg Luc
30-5-2010

Wij verbleven hier één nacht en dit aan een gunstprijsje (kamer met ontbijtbuffet aan 30 euro voor 2 personen)het is rustig gelegen en toch dicht bij het centrum. De kamer was mooi ingerichten de airco werkte perfect. Enkel de douch de badkamer viel een beetje tegen ( kon niet volledig afgesloten worden daar de sluitingswanden niet geplaatst werden)Het ontbijtbuffet was ruim voldoende en er was keuze genoeg voor een heerlijk ontbijt. Het personeel was supper vriendelijk en behupzaam.Dus zeker voor herhaling vatbaar.Nog een tipje voor het avondeten : taverna Mediterranean tastes gelegen op loopafstand van hotel (verder weg van de haven )(niet richting stad)

Gereisd Met partner in Sun May 30 2010 12:19:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Ton Laheij
14-9-2009

Fijn Hotel vriendelijk personeel. Goed ontbijt Ligt op loop afstand van het centrum en strand

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

onveilig

dolman/brandenburg
1-10-2008

wel een onveilig hotel! als je laat thuiskomt om 02.00 bv is er totaal geen verlichting. niet op t terrein,! niet bij de ingang , in hotel en niet op de gangen, alles pikdonker.absoluut niets voor vrouwen alleen of met kinderen. s nachts is er niemand , was in ons geval ook niemand te bereiken, tel in kamer kapot, noodnummer gebeld met mobiel kreeg ik een grieks antwoordapparaat.

Gereisd Familie in september 2008

goede accomodatie, vriendelijk personeel

P. de Moor
23-7-2008

Hotel Filia is een prima kleinschalige accomodatie, ruime kamers en prima verzorging, hygiene en ontbijt. Fijn zwembad hoewel niet echt geschikt voor kleine kinderen. Jacuzzi.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een heerlijk hotel, ligging op prettige loopafstand en

Marjan Schouten
24-6-2008

Wat een heerlijk hotel, ligging op prettige loopafstand van centrum, oude haven en strand ( tussen 10 en 20 minuten ). Kleinschalig, 17 kamers met zelfs magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, bestek, bordjes en bekers, hordeur, rolluik, douche met scherm, balkon met goede stoelen en tafel.Personeel zowel voor schoonmaak (perfect) en uitgebreid ontbijtbuffet ( elke dag wat lekkers extra )en ook de receptioniste en personeel op het aangrenzende kantoor zijn zéér vriendelijk. Mooi zwembad, de lekkerste ligbedden ooit, een whirlpool en kinderbadje, kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

Goed hotel, vlakbij de nieuwe haven

ilonka weijenberg
5-9-2007

Goed hotel, vlakbij de nieuwe haven. Uitgebreid ontbijtbuffet,zeker voor griekenland. Gezellig zwembad met ligstoelen i.p.v. ligbedden.

Gereisd Familie in Wed Sep 05 2007 20:34:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Ilonka
21-8-2007

Prima hotel. Rustig, aan de rand van Limenas gelegen. Goed ontbijtbuffet en aardig zwembad. Hotelkamers hebben koelkast, koffiezetapparaat en magnetron.

Gereisd Familie in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresNeo Limani Thassos 64004(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Filia in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Filia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.