Appartement Conti

0Tonen op kaart

26 Reviews over Conti

• 9Novak Stojovic05-09-2011

Great place!!!!!!

We have wonderful time there,all the best for apartments:)),very clean.Nice contact with the owner,perfect location,30m to the supermarket.We'll be back for sure. I can recommend this place.

• 5Jan en Ria22-09-2010

Thassos is geweldig, dit appartement niet.

Thassos is een prachtig eiland met sfeervolle oude dorpen. Je kunt er heel mooi wandelen en met een auto prachtige tochten maken. Met de bus kun je ook gemakkelijk naar andere, mooie stranden. Thassos stad is heel leuk, vooral de oude haven raakten we niet op uitgekeken. Een aanrader is Takis restaurant aan een klein pleintje midden in het stadje. Daar wordt traditioneel Grieks eten gemaakt en kun je het beste vragen wat de dagschotels zijn. Altijd alles vers gemaakt door de gezellige eigenaar Dimitris. Erg grappig om nu nog steeds te lezen dat de kranen lekken. Dat zou in September 2008 al opgelost worden, veel beloftes, maar er gebeurde niets. Omdat de vloer bij de wc kletsnat werd hadden we de lade van de koelkast er maar onder gezet. Doucheruimte werd ook niet goed schoongemaakt. Om een eitje te koken leenden we een pannetje bij de buren, wij hadden alleen een koekepan, die hadden zij weer niet.. Wij hebben er onze vakantie niet door laten bederven, maar zouden Conti niet aanraden.

• 9Daniela Teofilovic31-01-2010

Beste plek in griekenland voor ons tot nu toe

Zeer vriendelijke hotel eigenaar.

Alles netjes en schoon.

Echt een aanrader!!!!!!!

• 4AWJG van Starrenburg22-08-2009

Zeer slechte plek

Appartement wordt vermeld in de brochure als een "Aanrader"maar is een "Afrader" Appartement is klein i.v.m. de prijs veel te duur. lekkende kraan, slecht schoongemaakt ( zwarte haren op schone lakens; kan niet van ons zijn ) EEN stopcontact bij de gootsteen ( gevaarlijke plaats ) licht in badkamer functioneert niet ( als ik licht in badkamer zou willen aandoen moet ik spiegeltje opzij doen) Van de waterkoker is het deksel kapot en het verwarmingselement zit helemaal vol kalk Kluis werkt ALLEEN met Zyn code
    Gordijn om te douchen: rest v/d doucheruimte kan nat worden Koelkast kan alleen open als ik de deur ernaast ( waar het afvalbakje in staat openmaakt; zit n.l geen handvat op) Als je de man "in charge "met een klacht daarop aanspreekt, reageert hij discriminerend. ( i.v.m. Joodse Davidsster dragen ) Later, nadat het probleem door reisorganisatie (andere locatie) was opgelost, toen wij onze spullen kwamen halen agressief en bedreigend "Ï throw you over the balcony

• 7Harrie Jacobs29-05-2009

Vriendelijke accomodatie

App.Conti gelegen in het nieuwe gedeelte van Limenas , vast aan een ander App. complex, dicht bij supermarkt, haven en een goede Taverne. Kelinschalige accomodatie met een vriendelijke beheerder, elke schoonmaak van app. Wel veel verkeer door rondweg en weg naar de haven en geen privacy door naast gelegen ander app.comlex.

• 7Harrie Jacobs28-05-2009

Gunstig gelegen complex dicht bij de haven

App. Conti , gelegen vlakbij de nieuwe haven , kleinschalig vast aan een ander App. complex gelegen aan de rondweg, weg die van de haven komt . Goed appartement , vriendelijke eigenaar , vlakbij supermarkt en richting de haven een uitstekend Taverne Mousses.

• 7Hennie 19-05-2009

leuk appartementencomplex

De bedden zijn nu prima, op de harde matrassen is een schuimrubber matrasje gelegd. Sanitair niet echt geweldig lekkende kranen en een toilet die slecht door spoelt. Aardige eigenaar heeft na onze klachten over de niet zo'n warme douche de boiler gelijk hoger gezet.

• 9Thea06-05-2009

prima

We hebben een prima week gehad, zeer vriendelijke eigenaar, die iedere vraag direkt probeerde op te lossen. Als je het bed te hard vind, heeft hij wel een zacht matje voor je, en wordt je bed weer lekker opgemaakt. We hadden het erg koud, en de airco werd direkt aangezet op warm. Iedere dag werd er schoongemaakt. Op loopafstand van alles, een auto huren is een aanrader om de rest van het eiland te bezoeken. Stranden verder op het eiland ok. Zeer mooie bergdorpjes.

• 9Hanne Bergheim28-08-2008

Et sentralt, men rolig sted med hyggelig vert!

Rent og pent inne og ute. Kort avstand til ferger. Like i utkanten av sentrum. Basseng med fine omgivelser. Kort til favorittstranda, Tarzanas, og til hyggelige restauranter med god mat og musikk! Vaert her 8 ganger, og kommer gjerne igjen!

• 8Erik en Jacqueline21-08-2008

heerlijk appartementen complex

Top vakantie gehad in Limenas. Twee weken genieten in een ruim appartement. Eigenaar was niet vaak aanwezig maar indien aanwezig erg gezellig.. Stranden in Limenas vonden we wat minder. Er is een mooi strand bij de oude haven, maar voorzien van veel ligstoelen... vaak moet er ook wat te drinken besteld worden bij het restaurantje waar de stoelen van zijn. Wij hebben gekozen voor een klein strandje nabij de Ferry haven.... hoofdzakelijk griekse mensen, wel veel stenen en zeeegels, maar erg leuk om te snorkelen. Eten was heerlijk bij Mousses (nabij het appartement) Syrtakie (bij het mooie strand) en Bij Il Pigi (in het cenrum) Aanraders: Eiland tour... super mooi eiland!! en het bekijken van het oude theater en kasteel op de berg in het stadje zelf!!

Appartement Conti info

Veilig betalen met