Appartement Conti

8.2Fantastisch

Griekenland, Thassos, Thassos-Stad (Limenas)

8.2Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Conti

• 5Jan en Ria22-09-2010

Thassos is geweldig, dit appartement niet.

Thassos is een prachtig eiland met sfeervolle oude dorpen. Je kunt er heel mooi wandelen en met een auto prachtige tochten maken. Met de bus kun je ook gemakkelijk naar andere, mooie stranden. Thassos stad is heel leuk, vooral de oude haven raakten we niet op uitgekeken. Een aanrader is Takis restaurant aan een klein pleintje midden in het stadje. Daar wordt traditioneel Grieks eten gemaakt en kun je het beste vragen wat de dagschotels zijn. Altijd alles vers gemaakt door de gezellige eigenaar Dimitris. Erg grappig om nu nog steeds te lezen dat de kranen lekken. Dat zou in September 2008 al opgelost worden, veel beloftes, maar er gebeurde niets. Omdat de vloer bij de wc kletsnat werd hadden we de lade van de koelkast er maar onder gezet. Doucheruimte werd ook niet goed schoongemaakt. Om een eitje te koken leenden we een pannetje bij de buren, wij hadden alleen een koekepan, die hadden zij weer niet.. Wij hebben er onze vakantie niet door laten bederven, maar zouden Conti niet aanraden.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Daniela Teofilovic31-01-2010

Beste plek in griekenland voor ons tot nu toe

Zeer vriendelijke hotel eigenaar.

Alles netjes en schoon.

Echt een aanrader!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 4AWJG van Starrenburg22-08-2009

Zeer slechte plek

Appartement wordt vermeld in de brochure als een "Aanrader"maar is een "Afrader" Appartement is klein i.v.m. de prijs veel te duur. lekkende kraan, slecht schoongemaakt ( zwarte haren op schone lakens; kan niet van ons zijn ) EEN stopcontact bij de gootsteen ( gevaarlijke plaats ) licht in badkamer functioneert niet ( als ik licht in badkamer zou willen aandoen moet ik spiegeltje opzij doen) Van de waterkoker is het deksel kapot en het verwarmingselement zit helemaal vol kalk Kluis werkt ALLEEN met Zyn code
      Gordijn om te douchen: rest v/d doucheruimte kan nat worden Koelkast kan alleen open als ik de deur ernaast ( waar het afvalbakje in staat openmaakt; zit n.l geen handvat op) Als je de man "in charge "met een klacht daarop aanspreekt, reageert hij discriminerend. ( i.v.m. Joodse Davidsster dragen ) Later, nadat het probleem door reisorganisatie (andere locatie) was opgelost, toen wij onze spullen kwamen halen agressief en bedreigend "Ï throw you over the balcony

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Harrie Jacobs28-05-2009

Gunstig gelegen complex dicht bij de haven

App. Conti , gelegen vlakbij de nieuwe haven , kleinschalig vast aan een ander App. complex gelegen aan de rondweg, weg die van de haven komt . Goed appartement , vriendelijke eigenaar , vlakbij supermarkt en richting de haven een uitstekend Taverne Mousses.

Alleen gereisd in mei 2008

• 9Thea06-05-2009

prima

We hebben een prima week gehad, zeer vriendelijke eigenaar, die iedere vraag direkt probeerde op te lossen. Als je het bed te hard vind, heeft hij wel een zacht matje voor je, en wordt je bed weer lekker opgemaakt. We hadden het erg koud, en de airco werd direkt aangezet op warm. Iedere dag werd er schoongemaakt. Op loopafstand van alles, een auto huren is een aanrader om de rest van het eiland te bezoeken. Stranden verder op het eiland ok. Zeer mooie bergdorpjes.

Gereisd met partner in april 2009

• 10Martin en Pia24-07-2008

nette kamers

Hotel conti is een prima kleinschalige accomodatie, ruime kamers en prima verzorging, hygiene en ontbijt.

Alleen gereisd in juli 2008

• 8Matthijs en Barbara22-07-2008

Relaxed

Studios Conti is een prima accomodatie met een goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden een appartement, simpel ingericht met 3 bedden (1 om de koffers op te leggen, moet het toch ergens voor gebruiken), een badkamer met douche, toilet en wasbak met spiegel, een klein aanrecht met twee kookplaatjes en een balkon met uitzicht op zee. Er werd iedere dag schoongemaakt. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, maar we hebben hem alleen de eerste en de laatste dag gezien. Over het algemeen gewoon een goede locatie om een week (of twee) te zijn en het eiland te verkennen (aanrader!) of gewoon op het strand en in de restaurants en barretjes te hangen. Nog over Thassos: huur een auto of, in ons geval, een scooter om zo naar de verschillende mooie locaties af te reizen (Golden Beach, Panagia enz.). Om alles te zien is één van de georganiseerde busreizen ideaal, duurt ongeveer 8 uur. Eén van de beste restaurants is op loopafstand van Conti te vinden, genaamd Mousses.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Piet en Mien Snellen17-07-2008

We hebben een leuke vakantie gehad in App. Conti. De eigenaar is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De accomodatie is eenvoudig doch zeer netjes. In relatie tot de prijs is Conti een echte aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Brouwer e15-07-2008

Een prima hotel

Een prima hotel, nette kamers en de beste badkamer die ik tot nu in griekenland heb gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7P. Ammerlaan09-07-2008

conti is oke

gezeliige stad en mensen, heerlijke vakantie gehad

Gereisd met familie in juni 2008

Appartement Conti info