Hotel Astris Sun

Hotel Astris Sun

1 review over Hotel Astris Sun in het Nederlands

Jan Schmitz
24-5-2018

Werkelijk fantastisch hotel,super vriendelijk personeel (moeder en zoon),schone kamer met uitzicht op zee.Het ontbijt was erg lekker en diner was meer dan goed verzorgd.Het hotel is rustig gelegen,ten zuiden op het eiland het strand is aan de overkant met of zonder een bedje met parasol(niet gratis),een vervoermiddel huren is wel een aanrader.Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astris Sun in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astris Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.