Appartement Amarillia

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Amarillia voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Amarillia in het Nederlands

2007

het appartement ligt heel gunstig en rustig heel mensen de

schaafsma y
17-9-2007

het appartement ligt heel gunstig en rustig heel vriendelyke mensen de kamers worden goed schoon gemaakt als je iets heb kan je by de baas terecht wy zouden er graag weer naar toe willen

Gereisd Anders in september 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresSkala Rachoniou 64010(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amarillia in Skala Ragoni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amarillia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.