Hotel Ilio Mare Beach

10 reviews over Hotel Ilio Mare Beach

• 2018
    9Koen12-07-2018

Tophotel!

Een tophotel. Als ik al iets negatiefs kan zegggen: het is wat afgelegen, maar mss is dit net perfect voor mensen op zoek naar rust

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

5Esmiralda18-09-2008

Hoezo vijfsterren??!

Dit hotel is zijn sterren niet waard. Wij kunnen de positieve beoordelingen niet begrijpen en er niet in mee gaan. Ilio Mare: nooit meer! De ligging is vreselijk en het dorp is bijzonder klein en minimalistisch. Om bij het dorp te komen moet een zandweg (korste route) worden bewandeld waar niemand te bekennen is en waar het erg donker is. De service in het hotel hebben wij niet goed ervaren. Onbeschoft personeel in het restaurant en niet goed Engels-sprekende receptionisten. Het eten was in vergelijking met eerdere hotels matig. Het eten was koud, weinig afwisselend en ook haren mogen niet ontbreken. Voor het strand (clear sandy beach beschrijft de folder) moet je ook zeker niet naar Ilio Mare gaan. Er moet € 6, - voor bedjes (keihard, want er zit geen kussen op) worden betaald en er zijn volop kiezels en sigarettenpeuken op het strand. Geen aanrader. Overigens is er tussen de middag zeer weinig keus voor een lunch. Een broodje of simpele salade is niet mogelijk. Vijf sterren?!

Gereisd met partner in september 2008

• 9Ilse en Mirjam02-09-2008

zeker voor herhaling vatbaar

Moeder en dochter voor het eerst samen op vakantie. We wilden een relaxte en enigszins luxe vakantie. Onze keuze voor het Iliomare was de juiste beslissing geweest. Het hotel was alles wat we hadden verwacht. De bediening was bovendien vriendelijk en hulpvaardig en de kamers werden elke dag schoongemaakt. Bar Atrium en de beachbar waren erg sfeervol en we hebben daar dan ook regelmatig genoten van een lekker drankje bij een waanzinnige zonsondergang. Voor ons was 20 minuten lopen naar Skala Prinos juist een pré. En wie niet wil lopen, kan voor een redelijke prijs een taxi bestellen. De receptie is erg bereidwillig om je hierbij te assisteren. Ruimschootse keuze bij het buffet. Ook erg lekker. Kortom, wij zijn met goede herinneringen huiswaarts gegaan. Twee nadelen: - de bedden waren te hard - het juwelierswinkeltje is slechts een tentoonstelling. Indien je wat wil aanschaffen, moet je naar de hoofdstad toe.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9M.P. Boender21-08-2008

Iedere minuut genoten

Schitterend hotel maar je moet er wel van houden om alleen maar aan strand, eten en slapen te denken. Totale rust en dat maakt voor mij de ligging ook geweldig. Goed eten, mooie en grote maar vooral ook schone kamer. Vriendelijk personeel. Een mooi strand en geen gedoe met snel een handdoek gaan neerleggen. strandbedden voldoende. Geen geld in je zak, ook handig. Eten kon je met je ogen dicht opscheppen. Alles was lekker. Kortom een fantastische vakantie gehad waarbij ik van iedere minuut genoten heb. Mocht er iemand nog naar Thassos gaan, de kanotocht is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9T&C10-08-2008

Fantastisch plekje

Mooi en goed hotel op rustig deel van thassos. Dorpje is 20 min lopen, maar dat is prima na een dagje strand. Service is erg goed, personeel vriendelijk en de keuken goed en gevarieerd. Prima hotel voor gezin met jonge kinderen, maar weinig extra's voor kinderen (kids club is beperkt, 's avonds weinig te doen). Strand erg mooi. Dorpje leuk om naar toe te lopen en iets te drinken of te eten. Eiland erg mooi, veel griekse toeristen. Een aanrader!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Bob en Wil23-07-2008

Prima hotel!

Aanrader! Goed restaurant (buffetvorm) Goede service van het over het alg. zeer vriendelijke personeel. Groot zwembad met 2 watervallen en poolbar. Strand voor de deur met kristalhelder water met uitzicht op het vaste land. Op het strand een barretje met loungestoelen en een restaurantje. Er is hier helaas niet de gelegenheid om iets kleins te bestellen zoals bv. een tosti o.i.d. Strandstoelen zijn vollop beschikbaar. Er hoeft nergens contant te worden betaald maar je geeft je kamernummer door en tekent een bonnetje af en bij vertrek betalen dmv. een creditcard. (makkelijk, nooit met contant geld slepen) Kamers worden zeer goed schoon gehouden met ieder dag schone handdoeken. Afstand dorp inderdaad wat ver lopen (ca 2 km) Je kan gebruik maken van het supermarktje op de camping (ca. 1 km) Al met al een goed hotel op een rustig en mmoi groen eiland.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Michel28-10-2007

Erg mooi hotel. Ligging is iets minder. Dorpje Skala Prinos ligt op ca. 20 minuten lopen. Hotel is zeer modern ingericht en de kamers zijn ruim en schoon. Verder is Thasos een leuk eiland voor mensen die iets anders willen dan het toeristische Griekenland.

Gereisd met familie in mei 2004

• Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen