Hotel Alea & Suites

• Sauna

33 reviews over Hotel Alea & Suites

• 2019
    7Monica01-10-2019

Hotel fantastisch, bedden en eten bar slecht!

Het hotel is werkelijk fantastisch. Overal zonnebedjes en je hoeft nog geeneens je handdoek er ’s ochtends op te leggen. De kamers zijn ook helemaal prima, de bedden daarentegen superslecht. Alles wel lekker schoon. Maar…. het eten is écht de hele week kouder dan lauw geweest, ook al hebben we dit de eerste dag al aangegeven bij de manager en later bij de manager daarboven. Nooit patat! Bij het kinderbuffet wel. Niet veel fruit en als het eten op was werd er slecht bijgevuld. All inclusive betekent rond 16.00 een soort grote broodtrommel met cake… dat was het! Koffie en thee is ALLEEN bij het ontbijt en diner!!! De rest van de dag moet je betalen!!!!!!! Terwijl alcohol (wat wij toevallig niet drinken) van 10-24 gratis was… hoe bizar?! Bij thuiskomst wilden wij een klacht indienen bij touroperator, maar toen we de regels lazen kwamen we erachter dat we niet volgens hun stappen hebben gehandeld dus kunnen we geen klacht indienen. Slechte zaak!

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Patricia van der Vreede09-10-2018

Geweldig

Genoten van een heerlijke vakantie om nooit te vergeten. Accemodatie, personeel, strand, buffetten er is ons werkelijk niets tekort gekomen. Kan ook geen enkel minpuntje bedenken. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Met of zonder kids. Voor 2 dagen een auto gehuurd (is echt voldoende) en het eiland rond gereden om al het moois te bezichtigen.

• 10Willem27-09-2018

Warm welkom aan de receptie, personeel heel vriendelijk spreken Engels en Duits. Kamer heel mooi met privé zwembad, dagelijks aangevulde mini bar met water en frisdrank. Eten: zeer afwisselende buffetten en a la carte restaurant en Italiaans restaurant perfect. Hebben huurauto gehad om eiland te ontdekken, 1 dag is voldoende. In de directe omgeving weinig te doen. Zeer relaxte sfeer op resort. 2 x per week muziek dinsdag en vrijdag avond.

• 9Dominique10-09-2018

Zalige relaxvakantie.

We hebben het eiland en het hotel bewust gekozen voor de rust en de natuur en we hebben 100% waar voor ons geld gekregen. De reis is ook al tof, met de ferry die je in een half uur van het vasteland naar het eiland brengt. Als je veel Griekse cultuur zoekt of veel nachtelijke uitstappen plant, moet je niet in Thassos zijn. Dit eiland is klein, groen en redelijk authentiek. Het hotel is rustig zonder opdringerige of lawaaierige animatie en heeft een lekkere gevarieerde Griekse keuken. Onze kamer had een eigen terras en ligbedjes, aan het zwembad. Geen gedoe met handdoeken, maar dat leek ons ook niet echt een probleem. Ruimte genoeg, ook aan de zee waar je ruim 80 meter ver kan waden. Het zandstrand nodigt uit voor een lange strandwandeling en de vele zandwegen zijn perfect voor een mountainbike tocht. Wij hebben alleen leuke herinneringen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Bart04-09-2018

Mooi, modern hotel met alle faciliteiten en lekker

Warm onthaal en vriendelijk personeel. Mooi, modern, heel net onderhouden hotel met ruime kamers voorzien van alle hedendaagse faciliteiten. Gevarieerde Griekse keuken met zorg bereid. Driemaal daags een ander rijk gevuld buffet met verse groenten, vlees en fruit. Warm of koud, je moet maar kiezen. Elk zijn mediterane meug is dagelijks voorhanden. Lekker!!

• 9Familie W11-08-2018

GEWELDIG .. gewoon boeken ..

Wij vonden dit een geweldig hotel. Onze junior suite was een mooie ruime kamer met uitzicht op het zwembad, de matrassen waren aan de harde kant maar dit werd perfect opgelost met een topper. Het hotel is ruim opgezet zodat er altijd plaats is bij het zwembad, strand en het restaurant. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit SUPER hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Jan en anja07-08-2018

Fantastisch hotel

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in dit hotel. Locatie,eten,personeel alles is goed. Leuk animatieteam waar wij erg van genoten hebben. Mooi eiland met leuke bezienswaardigheden. Laat je niet afschrikken door de vele oostblokkers die hier zijn want wij hebben er Roemeense vrienden aan over gehouden. En de oostblokkers zijn zeker ook hele gezellige mensen. Dit hotel is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Jan26-06-2018

Fantastisch, we gaan nog een keer terug

Perfect hotel, zeer gastvrije medewerkers je merkt dat ze er plezier in hebben. De receptie is bijzonder klantvriendelijk staan je prima te woord en zijn oplossend gericht. Mooi kamer met eigen ligbedden en voldoende ruimte op het strand met gratis ligbedden. Het eten is goed, lunchen aan het strand en 's avonds een gevarieerd buffet. De zonsondergang is bijzonder het is net of je een surrealistische wereld zit. Thassos is een mooi eiland met beperkt aantal toeristen, een bezoek aan Kavala is de moeite waard. Minpuntje dat de cappuccino en verse koffie niet in all inclusive pakket zit.

Gereisd met partner in mei 2018

• 6Sab24-06-2018

Goed voor 1 keer

Het eten is niet fantastich. Alles in sauzen. Vers fruit is ver te zoeken (enkel watermeloen met kilos verder niets) potjes fruit s morgens. Als je geluk hebt kan je nog 1 banaan bemachtigen als de oosteuropeanen ee niet mee weg zijn. Zelf service voor drank, cappucinno niet in all in begrepen maar koffie met melk wel 🤨 Blij dat we zwembad aan de kamer hebben. A la carte restaurant is wel lekker. 1 dag met auto rondgereden en eiland gezien. Wil je gegarandeerd zon? Ga dan naar de andere griekse eilanden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 3Annedrea16-06-2018

Voor ons nooit meer.

All inclusive is hier niet all inclusive. Personeel is niet vriendelijk. Eten is saai en weinig mogelijkheden voor aanpassingen. Vaak niets fatsoenlijk gegeten of de kinderen kunnen aanbieden. Geen resort voor kinderen. Geen entertainment, drinken zelf halen als je een camping gewend bent is dit prima, anders niet naar toe gaan. Voor het eerst dat ik na 8 dagen naar huis verlang. Veel te duur voor wat je krijgt. Kamers veel te klein en tv vanuit bed kijken is ook niet mogelijk. Kortom wil je echt iets, zoek dan iets anders. We reizen al 6 jaar naar griekenland en nog nooit zo slecht gezeten. Upgrade kostte net zoveel als nieuwe vakantie. Meedenken is geen optie in dit resort. Het regent vandaag en de bar binnen gaat met hem mogelijkheid open. Te bizar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen