Géén boekingskosten

Appartement Villa Nina

GriekenlandThassosSkala Potamias (Golden Beach)
8.2FantastischScore uit 5 reviews

8.2FantastischScore uit 5 reviews
  • 7Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Villa Nina

• 6Hans13-08-2007

appartement ligt op een paar meter van een erg drukke weg, lawaai van auto's, (cross)motoren en vrachtwagens gaat (in augustus) ook 's nachts door waardoor deuren niet open kunnen zodat airco nodig was (ruim 100 euro extra). Uitzicht beneden is asfaltweg + bomen; geen zee. Thassos is zeker mooi en er zijn ook veel accomodaties die mooier en rustiger liggen. Nina is overigens vriendelijk, maar de service is verder standaard. Keuken is niet echt bedoeld om te gebruiken (geen pannen, eettafel, enz.).

• 9C.van Woensel-Niemeijer01-07-2007

Een heerlijke vakantie bij zeer vriendelijke eigenaren.Geen moeite teveel.Strand dichtbij,erg gezellig.ruim voldoende eetgelegenheid in de buurt.Bus stopt op tijd dichtbij het app.Geen last van verkeer of andere herrie.Een leuk eiland met een prima verzorging.

• 8C.van woensel01-07-2007

Een perfekte studio, lief echtpaar, schoon en een lekker balkon met goede stoelen.Ligging rustig maar dicht bij dorpje, gezellige strand, bushalte en de restauarants.Supermarktje naast Nina met zeer vriendelijke mensen.

• 9Poul en Maaike19-09-2006

Appartementencomplex Nina heeft 4 appartementen en 2 studio'. De kamers zijn netjes en schoon. Ook wij zijn erg verwend door Nina en haar familie. Van Nina kregen we van alles mee uit eigen keuken (ouzo, oregano, olijven, vijgen in honing). Erg vriendelijke en gastvrije mensen die van alles voor je willen doen om het je naar de zin te maken. Elke dag werd de kamer gedaan. Nina is zo aardig dat ze zelfs de afwas voor je doet. Hierover voelden wij ons toch wat bezwaard, zodat wij er voor zorgden dat er geen afwas meer stond. Afstand naar het strand(golden beach)/centrum en supermarkt is minimaal. Nina is echt een aanrader!!

• 9c. westerwoudt23-08-2005

We zijn verwend door Nina en haar familie! Prachtig appartement gekregen (studio geboekt)Regelmatig mogen proeven van wat Nina maakt uit de griekse keuken. Vlak bij het strand en de restaurantjes, vlakbij de bushalte voor uitstapjes en en een mooi startpunt voor wandelingen die daar in de buurt niet allemaal uit beklimmingen bestaan.

Appartement Villa Nina info

• CafeNiet beschikbaar