Villa Tolis

Matig

1 review over Villa Tolis in het Nederlands

Met jonge kinderen

Matig ...

Ko, Manita, Pascalle (9 jr) en Esmee (11 jr)
4-8-2010

Op zich mooie villa maar slecht onderhouden. Beetje touroperator onwaardig. Veel kleine gebreken -> oa veel lichten doen het niet, drukknop WC ontbreekt, schimmel in de keuken. In 2 weken geen enkele keer schoongemaakt ..., het zwembad één keer, alleen nieuwe handdoeken. Locatie is prima en omgeving natuurlijk prima. Ligging is prima op loopafstand van het strand en op 200 meter van dé bakker van Skale Potmias. Thassos is ver gewoon een prachtig eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tolis in Skala Potamias (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.