Appartement Kastro

8.6Fantastisch

Griekenland, Thassos, Skala Potamias (Golden Beach)

8.6Fantastisch

• 7.6Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Kastro

• 8Remy30-09-2013

Top studio!

Wij zijn in totaal 8 dagen op Thassos geweest en verbleven in een van de studios van Kastro Studios. De kleuren van de kasten en het bed zijn groen, valt wat over te zeggen, maar verder was alles hartstikke goed! Mooi en groot balkon zit erbij en de eigenaren zijn echt onwijs vriendelijk. Ze doen vrijwel alles voor je, echt heel erg gastvrij. Zou het zeker aanraden!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9kamaarlvis08-05-2013

Supergastvrij!

Heerlijk genoten van het weer, het eiland en van Kastro. Zeer gastvrij ontvangen. Leuk kleinschalig complex, prima zwembad. Complex ligt aan doorgaande weg, maar hebben er weinig last van gehad. Kamers zijn niet zo groot, maar wij vonden het prima. Heerlijk terras! Bakker bij de pinautomaten is aan te bevelen. Eten bij Krambousa ook, Nederlands sprekende eigenaar. Eerste week van mei nog wel heel rustig, veel zaakjes nog niet open, dat was jammer.

Gereisd met partner in april 2013

• 8r_a_de_boer21-10-2012

Heerlijk stekkie!

Wij waren hier eind september voor de eerste keer op dit eiland en in dit complex natuurlijk dan.we werden vriendelijk ontvangen en zoals al eerder beschreven is dat niks te gek is ze alles doen om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken...appartement word goed schoon gehouden. En wat zeker een pluspunt is is het altijd warme water..wat een heerlijkheid was dat.En dan een mooi strand op een loopafstand ideaal wij aten bij kambrousa meestal s'avonds een supermarket en bakker voor vers gebakken broodjes in de ochtend waren ook goed aan te lopen. Kortom een heerlijk vakantie gehad en ze gaan ons hier zeker terug zien.

Gereisd met partner in september 2012

• 8LuvieLuv03-07-2012

Knusse locatie

In het rustige voorseizoen geweest. Een kleinschalig complex, een mooi zwembad en gezellig terras met zelfs een barretje dat einde van de middag is geopend voor een drankje of een ijsje. Onze kamer was klein, evenals de badkamer, maar een erg ruim balkon met uitzicht op zee. Het ligt aan de hoofdweg maar geen last van verkeer. Aardige eigenaren bij wie je terecht kunt met wensen en/of vragen. Een mooi uitgangspunt voor trips rond het eiland. Vlak naast het appartement ligt een mini-winkeltje waar je water/fris kleine broodjes, sigaretten etc kan kopen. Verder naar beneden richting strand en restaurants liggen grotere goedkopere Supermarkten (Albatros!). Prima appartement!!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Betty Verhaaf15-06-2012

Geweldig appartement.

We hebben een geweldige tijd gehad. Katharina en Kostas zijn zeer enthousiaste mensen die je het erg naar de zin maken. Ze zijn altijd in voor een praatje. Het eiland Thassos is zeer de moeite waard. Prachtig groen, leuke tavernes, mooie stranden. Zeker de moeite waard om er nog een keer heen te gaan.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8hsteman27-10-2010

Uitstekende plek

Kastro is voor een twee sterren accommodatie een hele goede plek. Goed onderhouden, netjes ingericht, groot balkon. Wij hebben zowel aan de voor als aan de achterkant gezeten. Aan de voorkant kijk je op het zwembad en ook op de doorgaande kustweg uit, land inwaards. Het balkon is op het westen gericht. Aan de achterkant is het veel rustiger, je kijkt uit over de tuin/olijfgaard richting zee, ochtend zon. Ons appartement was op de tweede verdieping. Ook de eerste verdieping is ook prima, iets minder zon op het balkon. De begane grond moet ik sterk afraden, deze appartementen liggen namelijk half in de grond. De keuken uitrusting is, zoals meestal in griekenland, erg sumier. De tv vertoond alleen griekse zenders.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Fam. B ter Beek16-07-2010

Een heerlijke plek !!

Studio Kastro is een hele leuke plek om je vakantie door te brengen. Het ziet er allemaal netjes uit. Kostas en Katherina zijn ontzettend lieve mensen. Heerlijk zwembad en luxe ligbedden. Kortom wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. Wij zaten aan de achterkant en keken op de tuin. Je hebt geen zeezicht, maar als je aan de voorkant zit dan kijk je tegen de hoogste groene berg aan van Thassos. Kortom studio Kastro is zeker aan te raden en je ziet alleen maar tussen de Grieken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9Frits en Truus Ehren09-07-2009

prima plek

leuk eiland skala potamia is een prachtig wandeleiland ap KASTRO IS GEWELDIG

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 9Frits en Truus Ehren09-07-2009

mooie plek

zeer aardige eigenaar en vrouw mooie apartement ziet er lux uit lekker rustig echt een goed verblijf

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 10Gerard &Boukje08-07-2009

Zeer goede acc. met lieve eigenaren.

Zeer sfeervolle acc. alles in natuursteen opgetrokken en de vriend. eigenaren maken dit complex tot een kleinschalig (11 kamers)gezellig/knus geheel.Mooi zwembad met luze ligbedden en gezellig binnenplein met div. zithoeken. De naam Kastro-Castle-Kasteel voldoet dus aan haar verwachting. In vergelijk met de meeste andere app. en hotels op Thassos is dit een mega aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

3 tips over Appartement Kastro

• Karlien, 17-08-2012 Rapporteren

huren van een auto of excursie per jeep vonden wij erg leuk

• kamaarlvis, 08-05-2013 Rapporteren

Autootje huren om eiland te verkennen. Megalo Prinos is een echt klein Grieks bergdorpje met een taverne onder de plataan! Geweldig. Strand van Aliki en ook Golden beach zijn leuk.

• LuvieLuv, 03-07-2012 Rapporteren

supermarkt albatros voor de boodschappen, de restaurants beneden in het plaatsje langs het water, plaatsje Sotiras, Mariës, Theologes...uitstapjes maken! Quad huren!

0 vragen over Appartement Kastro

Appartement Kastro info