Hotel Dionyssos

5.6Voldoende

Griekenland, Thassos, Skala Potamias (Golden Beach)

5.6Voldoende

• Aan zee

18 reviews over Hotel Dionyssos

• 8Harry van den Berg14-07-2015

Prachtig gelegen hotel met goede service.

Het hotel is mooi gelegen tegen een bergwand.Dit houd wel een klim in vanaf het strand en hoofdstraat.(10-15 minuten) De kamers met zeezicht (simpel ingericht - met ruime badkamer) hebben een prachtig uitzicht over de baai. Eigenaars en personeel zorgen goed voor je.Restaurant met heerlijk eten en mooi uitzicht.Alleen ontbijt is niet erg uitgebreid.Zelf je ontbijtspullen opruimen.Kamers worden bijna dagelijks (niet op zondag) schoongemaakt.Handdoeken regelmatig verwisseld. Voldoende parkeergelegenheid voor je huurauto.Klein zwembad met uitzicht.In de omgeving zijn nog enkele goede restaurants te vinden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Curinckx A.10-10-2011

Gezellig en rustig gelegen hotel

Wij hebben een goede en gezellige vakantie gehad, we hadden een grote kamer met een groot terras en mooi uitzicht op Goden beach, de kamers waren ook proper en het bedlinnen en handdoeken werden regelmatig vervangen. Men kan er ook lekker eten, iedere dag een Griekse specialiteit. De hotelbaas en het personeel is vriendelijk en gedienstig. Vanuit het hotel kan men gemakkelijk vertrekken voor een aantal mooie en grote wandelingen.

Gereisd met partner in september 2011

• 8anja07-09-2010

fantastisch hotel met een mooide ligging

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. De ligging is fatastisch met een zeer mooi uitzicht. Wij hadden kamer 216 met een groot balkon en uitzicht over de zee en haventje. Goed restaurant met goede bediening. Het personeel had er veel zin in. Als extra service rijd er 3x maal per dag een busje vantuit het hotel naar beneden naar Golden Beach. De eigenaar maakt zeer goede coctails.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Henk02-10-2009

Fantastiche plek

Het hotel ligt zeer centraal om het eiland te verkennen. Iedereen is zeer vriendelijk en onder elkaar heeft het personeel veel plezier. Het eten Hausgemacht was voortreffelijk

Gereisd met partner in september 2009

• 8F.J.Franse08-10-2008

mooie accomodatie maar typisch Grieks

De accomodatie is in een woord geweldig. Ontbijt matig in vergelijk met Turkije, kan al jaren beter. Daarintegen was het avondeten perfect, een ruime keuze uit de kaart, maar je moet wel van Grieks houden. Restaurants op het eiland goed tot zeer goed. Schitterend eiland voor wandelaars, niet groot maar veel te zien. Eigenaar zeer gastvriendelijk, maar irritant met discussies in de keuken, typisch Grieks. Auto huren is geen overbodige luxe.Strand en baaien in overvloed, langszaam aflopend in zee, dus goed voor kinderen.Qua cultuur veel te zien. In het kort een geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Marjolein en Lia van Eijndhoven-de Leeuw12-09-2008

wij komen terug!

In 2007 zijn wij voor het eerst in Hotel Dionysos geweest, maandag 15 september gaan we weer. Het is voor het eerst dat we een tweede keer naar een locatie terug gaan. We hebben in 2007 daar een heerlijke vakantie gehad, de mensen zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is eenvoudig en vooral gericht op Engelsen, maar dat mag de pret niet drukken. We hopen dat de eigenaar zijn droom heeft gerealiseerd: een restaurant in het appartementencomplex waar je ook 's avonds lekker kunt eten als je, na een prachtige wandeling, geen zin meer hebt om in het dorp naar een van de (overigens vaak zeer goede) restaurantjes te lopen...

Gereisd met partner in september 2008

• 9Frank en Marielle Alkmaar27-08-2008

Aanrader

We zijn op diverse eilanden geweest maar op Thassos komen wij beslist terug. Accomodatie uitstekend. Mijn man werd gedurende de vakantie ziek maar eigenaar erg hulpbeoefend. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Diner is goed alleen ietswat kleine kaart dus zouden wij niet bijboeken, in het dorp heel veel goede eetgelegenheden. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7S. Huisman J. Giling26-06-2008

matige tot slechte service

als je s'morgens om 5.30 aankomt en je krijgt pas om 15.30 je kamersleutel vind ik dat ronduit heel slecht, en ze blijven maar beloven nog een uurtje, nog een uurtje. En we waren niet de enige, onze dochter met haar kleintje kregen omdat hij zo huilde van moeheid en dat door de vrouwelijke manager opgemerkt werd om 13.30 een kamer. De veelbelovende EK kan zogenaamd niet gevonden worden dus misten wij de wedstrijd. We kwamen onze kamer niet in omdat het kaartje niet werkte, en we zaten helemaal bovenin op het eind dus na een flinke klim terug bij de kamer aangekomen werkte het kaartje nog niet dus weer terug toen met monteur, maar de volgende dag weer hetzelfde probleem alleen toen was het één uur s'nachts na de voetbal, bij de balie een nieuw kaartje meegekregen maar die deed het ook niet dus weer dat hele eind en klim terug toen weer met monteur en later er nog één bij maar het kon niet opgelost dus dat werd de volgende dag opgelost. We zijn dus niet tevreden over de service en pers.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Jeanne Pol15-06-2008

We zijn net en maandje terug, en missen het toch wel .Het is een mooi eiland, en het hotel was geweldig. Ook de beheerder en zijn personeel waren hele fijne mensen. Mooi uitzicht, fijn strand, in een woord geweldig. Mei 2008.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Rina 18-06-2007

We hebben een hele goede vakantie gehad, het was inderdaad een klim om te voet van het strand bij het hotel te komen, maar het is het meer dan waard! Fijne mensen, zeer klantvriendelijk. Doen erg hun best om het je naar je zin te maken.

Gereisd in juni 2007

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGrieks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar

• Op het terreinBibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats