Hotel Ariadni

1 review over Hotel Ariadni

Unprofessional

Arion Varagiannis
5-2-2010

I booked in that hotel for some friend of mine that came to visit Thasos.

I agreed with the owner for prices and dates.

However one day before my guests arrive, he called me to tell me that he gave the rooms to someone that paid more than me. Beware!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariadni in Skala Potamias (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariadni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ariadni scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.