Appartement Villa Ketis

2007

Wij zijn hier geweest van 27-08-07 tm 02-09-07 na twee wij

sjaak
3-9-2007

Wij zijn hier geweest van 27-08-07 tm 02-09-07 na twee weken Thassos stad zijn wij voor de derde week naar deze accomodatie verhuisd , in tegen stelling tot de stad was het hier erg rustig locatie prima aardige mensen op de accomodatie spreekt alleen grieks eventueel zoon kan engels , service is perfect dagelijks schoonmaak en eventueel handoeken. Eten prima bij Finikas en Pefka echter overdag lastig met de aanwezigheid van grote hoeveelheid wespen . wie van rust houdt een prima locatie geen zwembad wel een goede airco waren de enige nederlanders in dit kleine complex verder veel Roemenen en Bulgaren .

Gereisd Anders in Mon Sep 03 2007 19:56:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Ketis in Skala Panagia (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Ketis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.