Appartement Maria

GriekenlandThassosPotos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Maria voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews

8.3FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

4 Reviews over Maria

• 9Jolanda voets13-08-2011

Leuk gastvrij appartement

Gewelgig gastvrij familiecomplex.Zelfs toen wij voor een glas appelsap vroegen die ze op dat moment niet hadden vlogen ze naar de buren toe.Kamers zijn ruim en schoon. De badkamer daar in tegen was wel zuiver maar klein.Voor ons was er maar 1 nadeel. Wij waren op 1 stel na de enigste nederlanders. Voor andere misschien een voordeel, maar wij miste wat aanspraak vooral voor de kinderen. Thassos zelf is geweldig mooi. Misschien wel het mooiste eiland van Griekenland.

• 7Jordie Haverkamp20-09-2010

Gezellig familie appartement, goede ligging

We werden erg hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Dat stemde ons erg goed. het appartement was ruim van opzet. We hadden voornamelijk gekozen voor een appartement vanwege de koelkast. Veel meer was er in de kichtenette dan ook niet te vinden. Het is een niet al te groot complex dat wordt gerund door een familie. De ligging in Potos is goed en het is er lekker rustig. Nederlanders kom je niet zo veel tegen. Dat vinden wij positief. De airco zit in de prijs inbegrepen. Al met al was het een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Het enige probleem was het niet goed sluiten van de balkondeur. Ze hebben er een paar keer naar gekeken, maar konden het niet repareren. Communicatie hierover bleef echter uit.

• 8jaco van der wal08-10-2006

September 2006 een zgn combinatiereis gemaakt door noord Griekenland. Thassos was de laatste bestemming. Een geweldig groen eiland met mooie stranden. Verbleven bij Maria in Potos. Een ruim aparthotel met geweldige service van maria. op internet is een site te vinden over hun hotel. Hotel ligt op een paar min. lopen van centrum en strand. een aanrader!!!

• 9Fam. B. Geerling16-08-2005

Fris en ruim opgezet appartementen-complex. Wij huurden eind juli/begin augustus 2005 een appartement(Netto Reizen). Wij waren met nog een stel de enige Nederlanders. Overige gasten vnl Roemenen en Engelsen. Even slikken toen bleek dat wij op de derde verdieping bleken te verblijven. Totaal 2 x 17 treden in het gebouw en een trap met 15 treden van buiten naar binnen. Ligt tegen het centrum, maar geen overlast van verkeer. Ons appartement lag aan de kerkzijde (mooi uitzicht). Het andere appartement keek uit op een binnenplaats met in het verlengde het zwembad. Rond het zwembad weinig ruimte voor alle gasten (ook uit omliggende appartementen die gebruik mochten maken van het zwembad). Daardoor wel eens erg druk in het zwembad. De service was uitstekend. Had je een klacht, dan verhielp Nikos (eigenaar) dit meteen. Alles op loopafstand (150 mtr.) Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Appartement Maria info

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met