Appartement Makedonia

Appartement Makedonia
8,4

17 tips over Appartement Makedonia

Leo, 6-9-2015
zwembad best mooi maar bar erg stil
lucien en bernadette, 21-6-2015
motor huren moet je bij easy raider doen erg goed en goede service
Laura Veen-Sturris, 30-5-2014
Als tip willen we meegeven dat het plaatsje Panagia heel leuk is om aan te doen (als je bijv. een auto huurt). Verder hebben wij vaak ontbeten bij café Boomerang (aan de boulevard). De eigenaren zijn zeer vriendelijk en voor een paar euro kun je er heerlijk ontbijten aan het strand.

Fred Koek, 28-5-2014

Het is jammer dat je niet met open deuren kunt slapen want het stikt van de muggen. De eerste avond hadden we er al 15 op de slaapkamer, dus neem iets mee tegen muggen. Het kan natuurlijk seizoens afhankelijk zijn.

Als je van zee houdt, neem dan waterschoenen mee. Het is een zandstrand maar je moet wel over wat grint en stenen het water in.

Ellen Hilhorst, 24-5-2014
Huur via eigenaar Nikos een auto. Een stuk voordeliger en erg goed. Wordt bij complex gebracht en gehaald. De prachtige baaitjes rondom het eiland zijn adembenemend. Wij waanden ons in het paradijs.
cornelie huetink, 19-9-2013

tip: boek de boottocht via sunweb! een echte aanrader, leuke bemanning, zalig vers eten en bbq aan boord, idyllische baaitjes, duiken vanaf de boot, vissen vangen, een onvergetelijke dag met de kinderen!

Skala Marion, met de auto 20 minuten rijden, een heerlijk rustig baaitje midden in het dorp met een strandje en een heerlijke Griekse taverne!

jurre, 28-7-2013

voor het beste ontbijt moet je iedere dag naar de warme bakker van potos die zichin het begin van de binnen stad bevind

als resteurants beveel ik de garden grill aan licht ook in de binnenstat je kan het niet missen

taverna giorgios bevind zich buiten de binnenstad om er te komen loopt u rechtdoor bij het kruipunt langs de bp en u komt het vanzelff tegen

voor een griekse avond moet u naar theologos naar taverna orizontes

en geen wc papier doortrekken maar in de vuilnis emmer (andere riolering)

haniv, 20-7-2013
Jeepsafari naar het binnenland!
nijhofa, 14-7-2013
Het Potos strand is erg druk en ongezellig. Bij het San Antonio strand lig je lekkerder. Bij het hotel kosten 2 bedjes met parasol 6 euro en krijg je 2 flesjes water er bij. Bij Seabreeze gratis als je wat te drinken neemt. ze staan wel binnen 5 minuten bij je voor een bestelling.
Steve en Petri Wilsn, 29-9-2012
Wel in het dorp zelf kun je per bus bijna overal goed terecht, alleen in het naseizoen rijden de bussen minder frequent. Verder zijn er mooie wandelingen te maken door de natuur. Zelf zijn wij geen uitgaanstypes, maar het is heerlijk toeven aan de bar bij het zwembad 's avonds na het eten met een laatste (of meer) neut(jes) voor het slapen gaan. Elke week wordt er bij genoeg deelname door Niko een BBQ georganiseeerd met echte Griekse muziek. Restaurant Georgios is een echte aanrader.