Hotel Atrium

15 reviews over Hotel Atrium in het Nederlands

Een super hotel

Piet en Elly
11-10-2009

Een fantastisch hotel met een zeer verzorgde tuin en mooi zwembad. Gunstig is dat het aan het strand ligt en Potos op loopafstand 1 km. Er werkt een zeer vriendelijke en ervaren serveerster Christina. De kamers zijn schoon. Wij hadden een familiekamer geboekt. Een prachtige kamer en een mooie grote badkamer. Minpunt was alleen dat we vanaf ons balkom geen uitzicht hadden (kamer 101) Al het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt en diner was prima.

2008

Aanrader !

Griekenland is geweldig !
26-8-2008

Prima verzorgd hotel, met mooie ruime kamers, direct aan het strand. Goed ontbijt- en avondbuffet. Leuke tuin met zwembad.

Kortom een aanrader!

Prima bevallen.

Edwin en Linda
25-8-2008

Een zeer mooi en net hotel. Kamers zijn precies goed en schoon. Eten afwisselend, alhoewel er soms aparte dingen bij zaten. Prima vertoeven bij het zwembad, maar daar komen volgens ons ook mensen die niet te gast zijn in het hotel. Dit vonden wij wel wat vervelend, ook omdat deze best lawaai maakten. Naar het dorpje is het niet zo ver lopen, maar wel via lastige wegen. Via het strand is het lastig 's avonds (kiezels) en de gewone weg is gevaarlijk aangezien er geen voetpad of iets dergelijks is. Verder zeer goed bevallen!

Ontzettend gaaf!

Marieke & Jogchem
23-7-2008

Wij zijn begin juli 15 dagen geweest! Een ontzettend mooi hotel en erg aardig personeel. Service staat daar echt voorop! Mooie kamers, prima bedden en een leuk zwembad en je loopt zo vanuit de tuin het strand op! super! We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug! Tis echt een aanrader! Ligt 10 min lopen van Potos, je kan er over het strand heen maar ook over de weg! Nogmaals: echt een aanrader!

23 juni 2008

J. van der Graaf
2-7-2008

uitstekend hotel, goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Potos is een klein, maar gezellig plaatsje.

Zijn geweest van 9 juni t/m 23 juni 2008. Is een heel goed en mooi hotel met alles wat je voor een vakantie nodig hebt. Eén minpuntje, voor ons persoonlijk waren de bedden te hard waardoor we behoorlijk last kregen van onze rug.

Geweldig hotel met goede kamers, prima ligging en goed eten en drinken. Hoog serviceniveau, zowel receptie als ook bediening en kamerschoonmaak. Wel jammer dat over het eten heel vaak kaas wordt gestrooid; is lang niet iedereen van gediend. Laat die keus aan de gasten! Zwembad is goed verzorgd; de zee ligt nagenoeg tegen het hotelterrein. Overwegend Duitsers, Nederlanders en Engelsen. Wat opviel was de aanwezigheid van Serven. De populatie is overwegend rustig. Hotel biedt ruim 4 sterren, beter dan gemiddeld 4 sterrenhotel in Griekenland.Het is aan te raden om een aantal dagen een kleine jeep te huren om het binnenland in te gaan.Verder is Thassos een prachtig groen eiland waar het nig rustig toeven is. Hopelijk over een aantal jaren nog steeds zo authentiek!

Prachtig mooi en pas gerenoveerd hotel. Het doet bijna on-Grieks aan zo netjes en schoon. Grote en gezelige tuin aanwezig met zwembad, bar en diverse zitjes. Het strand grenst aan de tuin.

Strand loopt af naar het water en is voornamelijk van zand met wat kiezels er doorheen. Voor een paar euro mag je gebruik maken van ligbedden en parasols.

Ontbijt en diner waren uitstekend. Diner wordt iedere dag VERS bereid. Grote keuze uit salades, vlees, vis, gebakken aardappels, rijst enz...

Werkelijk uitstekend.

Personeel is heel erg beleefd en behulpzaam.

Hotel ligt via het strand op zo'n 10 minuten loopafstand van Potos. Via de openbare weg doe je er ongeveer een kwartier over.

Huur vooral een auto om meer van het prachtige en groene eiland Thassos te zien. Bezoektips zijn dan onder andere Aliki Beach, Paradise Beach, een nonnen klooster (gepaste kledij gevraagd), Maxi Prinos (een dorpje hoog in de bergen) en Panagia (dorpje heeft een bijzondere waterbron)

We hebben een fantastische week gehad. De omgeving is schitterend. Huur een auto om de de eiland te bekijken, zeer de moeite waard. De hotel ligt bijna direct aan de strand. Personeel is erg behulpzaam. Schoon hotel, goede service.

een leuk hotel met een aardige receptioniste(2007, nederlandse) die zeer behulpzaam was (ook voor de andere gasten).

Het restaurant is een buffetrestaurant met voldoende keuze voor iedereen.

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium in Potos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.