Géén boekingskosten

GriekenlandThassosPotos

8.1FantastischScore uit 54 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

57 Reviews over Alexandra Beach

• 8Fam van Bovene08-05-2022

Pracht locatie met zeer gastvrij team onze complimenten hiervoor! Voordeel op loop afstand van idyllische haven met prima eetgelegenheden

• 9MARCIN07-09-2018

udane wakacje! piękna wyspa! dobry hotel!

Hotel nie jest ani nowy, ani nie ma specjalnie spektakularnego położenia, ale jest na prawdę dobry. Wyżywienie, obsługa, czystość, baseny, plaża, bliskość rewelacyjnego Potos (zdecydowanie najładniejsze i klimatyczne miasteczko na wyspie) są wzorowe. Polecam.

• 8Gabrielle27-05-2014

Mooi resort.

Erg mooi resort. Heel Goed eten, elke dag ruime keus van pasta tot vlees en vis. Wel bij het diner betalen voor drankjes. Een superieur kamer is aan te raden, wij hadden het geluk dat we een mooi zeezicht hadden. Anders kun je achterin tegenover een parkeerplaats terechtkomen. Verder is het personeel heel vriendelijk en zij rennen en vliegen. Om het eiland te verkennen kun je het beste een dag een auto huren, zo kom je de mooiste plekjes tegen. ( aan te raden om te informeren bij je reisorganisatie, sunweb verzekerd de auto en dit zit in de huurprijs. ) 2 zwembaden en een strand waarbij je nooit hoeft te betalen voor strandbedden. Op een stukje lopen bij een klein boulevard en leuke winkeltjes; bakkers, souvenirwinkels en eettentjes. Een 8 voor het totaal.

• 8martine25-09-2013

Goed verzorgd hotel aan mooi strand

Het hotel ligt aan een mooi strand waar ze ligbedden hebben staan en waar je bediend kunt worden voor wat te eten of te drinken. Ook het zwembad is mooi en aardig groot, en daar zijn ook (beperkter aantal) ligbedden (allemaal gratis). Het uitzicht vanuit onze hotelkamer was niks, gelukkig hoefden we daar ook niet te zitten maar het was wel jammer aangezien we om een kamer met zeezicht hadden gevraagd bij de boeking en we nu uitkeken op een soort parkeerplaats. Je loopt in een paar minuten naar het dorp, wel een druk dorp maar je kunt er lekker eten en wat rondlopen. Er loopt veel personeel rond in het hotel en ze zijn constant bezig met het onderhouden van het hotel. Het hotel is overigens erg groot. Ook voor kinderen is er het eea te doen, zo is er een speeltuin en een animatieprogramma. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en bevatten wat nodig is, maar zijn niet bijzonder (onze kamer iig niet). Qua eten kan ik weinig zeggen, wij hadden alleen het ontbijt erbij. Dit was goed.

• 10Aart Pater24-08-2013

Formidabel, overgetelijk.

Super goede accommodatie. Mooi uitzicht over zee en vanaf balkon op het resort. Resort ligt op loopafstand van het dorp Potos. Hier zijn heerlijke tavernes en loungebars te vinden. Het personeel op het resort verdient een pluim, ze zijn allemaal zo vriendelijk en bereid te helpen. Wij hadden L.O. en dat was voor het hoogseizoen een perfecte prijs voor hetgeen je krijgt. Het ontbijt is werkelijk fantastisch, alles is verkrijgbaar. De kamers zijn zeer mooi en worden dagelijks schoon gemaakt, tevens worden de handdoeken dagelijks gewisseld en het beddengoed om de 2 dagen. Ze zien er zeer verzorgd uit, er is een kluis en een t.v. op de kamer. Verder is de airco bij de prijs inbegrepen. Er wordt veel gedaan voor de kinderen op het resort, dagelijks, behalve op de zondag, is er wel wat georganiseerd voor de kinderen. Veel spelactiviteiten.

• 9Sanne13-10-2012

Goed hotel op een schitterend eiland

Zeer goed hotel met een geweldige ligging. Ontbijt en diner zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Twee zwembaden die mooi uitzicht bieden op de zee. Prive strand is via trappen te bereiken en is voorzien van twee ligsteigers. Dorpje op nog geen 10 minuten lopen. Kortom: Paradijsje op aarde

• 10Anne Le Clef04-10-2012

Hadden dit hotel 20 jaar eerder moeten boeken ...!

Prachtige ligging, in mooie baai,mooiste zonsondergang van het hele eiland! Strand erg proper ,erg handig de 2 drijvende pieren ,christalheldere warme zee,strandbar met vlotte bediening. De taverne van het hotel biedt erg goede gerechten aan tegen redelijke prijzen , werken oa met groenten uit eigen tuin. Wij hadden een suite met eigen zwembad,super alles aanwezig (ook strandhanddoeken)en erg proper, genoeg kastruimte, goed bed/kussens . Hadden h/p ontbijt erg uitgebreid, avondmaal erg lekker (buffet) leuke bar boven op gebouw, maar ook overal rustige plekjes te vinden. Personeel receptie, bars ,restaurant , directie allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Veel eilanden bezocht in de wereld, maar dit is nog steeds het mooiste. Zeker een autootje huren om niet alleen rond het eiland maar ook dorpjes zoals Maries en Castro in de bergen te bezoeken.

• 9Leo01-10-2012

dit jaar al twee keer !

wij gaan vaker naar Griekenland en zoeken altijd kleine plaatsjes en eilanden op, dit is een van onze favorieten, en zeker dit hotel, boek wel zeezicht dat zijn de mooiste kamers, eten is goed en gevarieerd, je kunt ook heerlijk buiten ontbijten, bar en alle andere personeelsleden zeer vriendelijk en behulpzaam, tuin word goed bijgehouden, hebben zowel in het voorjaar als het najaar hier een heerlijke week gehad.

• 9Evert en Gerda22-08-2012

Uitmuntend

Een fantastisch verblijf gehad in een fantastisch hotel. Uitmuntende bediening. Het eten (in buffetvorm) was werkelijk voortreffelijk en in ruime mate en keuze voorhanden. Minpunt was voor ons de aanwezigheid van Roemeense en Russische gasten, ontstellend a-sociaal, de maag zit in hun ogen. Prachtig strand met gratis ligbedden en parasols, op de bel drukken en uw consumptie wordt opgenomen en bezorgd. Schitterend terras en een formidabel zeezicht. Kamers zijn eenvoudig en netjes. Worden zeer goed schoongemaakt. Voor mindervaliden zijn er speciale kamers met toilet en douche aangepast voor gehandicapten. Bij boeking opgeven. Potos leuk plaatsje, Thassos leuk eiland maar moeilijker bereikbaar door boot en bus verbinding. Echt een aanrader

• 9Ingrid Hulverscheidt17-08-2012

Fantastisch resort op een pracht van een eiland

Een heerlijke vakantie gehad in dit resort. Op het dakterras genieten van de zonsondergang met uitzicht op de palmbomen en de zee. Meer vakantiegevoel kun je je niet wensen. Personeel zeer vriendelijk. Enig minpuntje was dat in de folder (en ook niet online) werd aangeven dat de spa en de fitness pas toegankelijk is als je 16 jaar of ouder bent. Mijn 2 zonen (14 en 11) hadden zich verheugd op de fitness en de massage's maar werden er niet toegelaten. Als ik dat van te voren geweten had, had ik natuurlijk niet hoeven kiezen voor een spa resort! De plek van dit hotel is fantantisch. Een auto huren is absoluut een aanrader. Je krijgt de mooiste uitzichten!

Hotel Alexandra Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden