Hotel Thalassies Nouveau

Hotel Thalassies Nouveau

9.1Fenomenaal

Griekenland, Thassos, Limenaria

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Thalassies Nouveau voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

42 reviews over Hotel Thalassies Nouveau

• 2019
    9Hanegraaf-Spoor27-07-2019

Zeer goed

Schitterende locatie, direct aan de zee. Zeer vriendelijk personeel en het wordt goed schoongemaakt. Ontbijt is prima ,op het terras aan zee. Hotelkamer was ruim genoeg voor 3 personen. Oftewel een prima hotel op een een mooi eiland .

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Bert hartog02-10-2018

Was prima

Dat als je in Nederland boekt je Duitse reisleiding krijgt. Jammer. Hotel was geweldig

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8IL16-06-2018

Prima hotel en plaats om een week te verblijven.

Een leuk hotel waar je heerlijk kan genieten van een uitgebreid ontbijt aan zee. Kamer is prima en er wordt dagelijks schoongemaakt. Het is een echt familiehotel, iedereen is behulpzaam en helpt je bij vragen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Yvonne Mars27-05-2018

Fantastisch!

Het hotel is super, elke dag wordt je kamer schoon gemaakt . Het ligt direct aan het strand, de omgeving is prachtig. We komen zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Hans van ´t Veer25-06-2015

Thalassies Nouveau prima locatie

Algemene indruk is zeer positief, het is een zo goed als nieuw gebouw, de bedden zijn zeer goed en de kamers zijn van alle gemakken voorzien (alles heeft natuurlijk wel met persoonlijke voorkeuren te maken) airco doet het goed en er is een kluis aanwezig. Wij hadden kamer 608 is hoog gelegen met uitzicht op de bergen. Thalassies Nouveau is het 3e gebouw van dit keten en ook het achterste gebouw daarom heeft dit gebouw geen uitzicht op zee. Het grote voordeel hiervan is dat het s avonds heel rustig is, geen lawaai dus goed slapen.. Het ontbijt wordt in het voorste gebouw geserveerd wat aan zee ligt, Het is een ontbijt buffet wat wij zeer uitgebreid vonden, daar kan niemand over klagen. Komt bij de vriendelijkheid van het personeel en de leiding en het ontbijt smaakt lekker. De omgeving is rustig, vrij centraal gelegen, je loopt in enkele minuten naar de leuke gezellige winkels en tavernes. Nogmaals, prima bestemming.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7yvonne01-06-2011

teleurstellend, zeker geen ruim voldoende waard

het nieuwe hotel was rolstoeltoegankelijk om in de kamer te komen.in het oude hotel kon worden gegeten buiten op het terras.bij regen in het oude hotel met trappen, dus moeilijk toegankelijk, eten met rolstoel van nieuwe naar oude hotel te gaan, moest met een omweg.niet via de binnentuin,niet langs zwembad.het eten was opgewarmd,niet vers voorbereid.na klacht mocht er gekozen worden,jaja, uit spaghetti, of balletje gehakt, gegrilled vlees kon men niet.alle dagen zelfde voorgerecht,tomaat en komkommer.geen variatie.iets extra's nooit.het ontbijt was sober.werd nooit gevraagd of ontbijt of diner voldoende was.geen klantvriendelijkheid. wat wij wel in andere restaurants ondervonden.daar was het drinken,frappa,yoghurt honing aanzienlijk goedkoper als in het hotel.ons idee is dat het nieuwe hotel geen ruimte had voor klantvriendelijk, iets extra's. het personeel was wel vriendelijk,zij konden niets aan onze klachten doen.lachten vriendelijk, maar antwoordden niet op onze klachten.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9birgit29-07-2009

fantastische griekse sfeer

prima accomodatie, riante ligging, zeer vriendelijk personeel en heel gastvrij. Het voelde elke këer als "thuiskomen". Een heerlijke relaxte week in Griekse sferen. We gaan er zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9hein van de sluis15-08-2007

een zeer schoon en gezellig hotel personeel zeer vriendelijk een prima ligging aan het strand

Gereisd met partner in mei 2007

• 7Peter16-06-2005

wat ouder maar zeer mooi aan zee gelegen knus hotel.Een echte Griekse c-klasse.Boek wel perse een kamer aan voor/zeezijde.Eten bij boulevardtavernes is leuker als in het hotel.Olympia service zeer matig:aankomst ver lopen,zoek het maar uit.Geen drankjes bij infobijeenkomst die kennelijk alleen bedoeld was om busexcursie te verkopen.Per saldo goede bestemming voor 1 week.

Gereisd in juni 2005

• 8Jan Stobbe14-02-2005

Leuk familie hotel dat wordt gerund door jannis,despina,toxi en dimitri. Aanrader mijns inziens echter er gaan geen nederlandse touroperator heen.

Gereisd in februari 2005

Hotel Thalassies Nouveau info