Appartement Poseidon

2 reviews over Appartement Poseidon in het Nederlands

Wat een topper

Luc en Marleen
4-6-2010

Zéér mooi appartement , geschikt voor 4 personen en volledig ingericht . Twee slaapkamers met zéér goede bedden,volledige keuken met oven en wasmachine en een badkamer met douche en wc.Een supper groot terras met zcht op de bergen en de zee. Het is gelegen op 2 km van limenaria waar u alles kan kopen, er zijn ook tal van goede restaurants. Bijna vanuit het appartement loopt een tunneltje onder de hoofdweg naar het op 150 meter verder gelegen prachtige strand. De eigenaar is supper vriendelijk en behulpzaam zonder de privecy van zijn gasten te schenden. Wij vonden Thassos in één woord schitterend, vooral om te wandelen , wat wij dan ook 14 dagen in de maand Mei gedaan hebben. Wie niet zo graag wandeld kan ook prachtige toeren maken met een jiep? Vb naar de top van het eiland, adembenemend.

Gereisd Met partner in juni 2010

wat een topper

Heirweg Luc
2-6-2010

Appartement poseidon (op 2 km van Limenaris) zéér mooi gelegen en is geschikt voor 4 personen. Wij hebben hier in Mei 2010 14 dagen verbleven en vonden het in één woord : supper. Het appertement heeft 2 apparte slaapkamers met zéér goede bedden en een volledig ingerichte keuken, zelfs met wasmachine. Badkamer met douche en WC en er is ook een supper groot terras met tuinmeubelen en ligbedden, prachtig uitzicht op de bergen en de zee. Langs een kleine tunnel onder de hoofdweg loopt u en de kinderen veilig naar het op 150 meter verder gelegen strand. De eigenaar Saoulides Domenique is zéér vriendelijk en behulpzaam zonder de privecy van zijn gasten te schenden. Alle verdere info kan u vinden op vakantieopthassos.nl Wij twee Belgen vinden Thassos een zeer mooi eiland om te wandelen, wat wij ook 14 dagen gedaan hebben, wie niet zo graag wandeld kan met een jiep prachtige tochten maken in de bergen, zelfs naar de top rijden ( 1206 meter) adembenemend Winkels en restaurants op 2 km

Gereisd Met partner in mei 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Poseidon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poseidon in Limenaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poseidon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.