Appartement Limenaria Beach

Appartement Limenaria Beach

8Fantastisch

Griekenland, Thassos, Limenaria

Op vakantie geweest naar Limenaria Beach?

8Fantastisch

• 7.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Limenaria Beach

• 9taco17-06-2011

prima plek

prima plek om te verblijven, zelf hoef ik niet zoveel luxe maar ik vond dit voor mijn begrippen redelijk luxe, is een 3 sterren hotel trouwens, alles is aanwezig wat je nodig hebt, aardige eigenaren ook, je zit 1 rijtje achter het de eerste rij hotels aan zee, verder was het er redelijk rustig, limenaria is ook vrij rustig. al merkte ik in de laatste week dat ik daar zat al wel dat er meer toeristen kwamen, zelf heb ik niet heel veel van het eiland gezien, ik ben vooral veel naar het strand geweest, aangezien ik het niet erg vind een beetje te lopen heb ik daar aardig wat strandjes in de omgeving gezien, verder vind ik de sfeer vrij vredig daar, veel olijfbomen en pijnbomen, lekkere temperatuur, mensen zijn over het algemeen vriendelijk, als je een rustige vakantie zoekt zit je hier goed, al zal het in het hoogseizoen wel iets drukker zijn in limenaria

en als je geluk hebt zie je nog dolfijnen

Alleen gereisd in mei 2011

• 7Nico Wolters23-06-2010

Geen service.

Bij aankomst bleek men ons vergeten te zijn, alles afgesloten, kregen de 2 sleutels (app. + voordeur). Poolbar? niet gevonden. Ongezellig.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Birgitta27-10-2005

niet groot maar zeker een aanrarder voor mensen die van eenvoud houden. Men mag gebruik maken van de faciliteiten van het nabij gelegen hotel.

Gereisd in oktober 2005

Appartement Limenaria Beach info