Hotel Villa Anais

8.5Fantastisch

17 reviews over Hotel Villa Anais

• 9Marion Kuyten19-03-2017

Gastvrij, gemoedelijk, fantastische ligging

Het hotel is prachtig gelegen, supermarktje om de hoek, strand op ong. 30 meter met ligstoelen, veel restaurantjes op loopafstand. Iedere ochtend maakt Betty een heerlijk gevarieerd ontbijt. Fijne kamers, met heerlijke bedden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Jacqueline14-03-2017

Beslist een aanrader !!

Hotel Anais is een klein, rustig hotel vlakbij het strand. Betty, de eigenares, is een zeer vriendelijke vrouw die altijd bereid is om de gasten te helpen bij het vinden van bijv. restaurants. De kamers, met balkon, zijn schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Rondom het hotel ligt een leuke tuin. Het ontbijt wordt geserveerd op een gezellig terras; elke dag is er iets extra's.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8Jacqueline09-03-2013

Aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9stef pennings08-08-2012

Heerlijk kleinschalig hotel

We zeggen vooraf eerlijk, dat de eigenaren van dit leuke hotel familie van ons is: Toch een objectieve beoordeling. De kleinschaligheid van Anais heeft ons erg aangesproken. Van buitenaf oogt het al een fris, modern en open hotel. Wij hadden de 2 persoonskamer met balkon op de benedenetage, maar er zijn meerdere mogelijkheden. Fijne kamer met optioneel airco, kleine maar prima badkamer, koelkast en magnetron op de kamer, goede bedden. Achter het hotel een fraai verzorgde tuin: heerlijk om in te lezen, relaxen, eten, bbq. Voor het hotel een terras en er is een lounge met tv. De gastvrouw verzorgt iedere ochtend zelf het prima gevarieerde ontbijt. Zij weet op het eiland de leuke plekjes en de traditionele restaurantjes: smullen! Anais ligt een een rustige weg op 50 meter van het strand; ook op 50 meter is een supermarktje: handig!! Het gezellige dorpje Prinos is ong. 15 min. lopen. Anais heeft een internationaal publiek: leuke contacten mogelijk. Lijkt ons ook in het voorjaar erg fraai.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Familie Van Oosten24-08-2011

Geweldig genoten

Zojuist teruggekomen uit Thassos alwaar wij verbleven in Villa Anais. Het hotel is een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Op kruipafstand van een rustig zandstrandje en met een uitstekende taverna (Faros) als buurman. Het ontbijt is eenvoudig, onze kamer was basic doch schoon, de service van de Nederlandse eigenaresse geweldig. Een aanbevelenswaardig hotel op een prachtig eiland dat gelukkig (nog) niet overspoeld is door toeristen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9thea bijlsma01-07-2011

kleinschalig gemoedelijk

heerlijk klein hotelletje vlakbij strand met hele lieve Nederlandse eigenaar die alles voor je regelt als je dat wilt.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Fam. Overtoom16-06-2011

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Thassos

Dit kleine familiehotel ligt op een landtong bij Skala Prinos, een klein dorpje waar de boot van Kavala aankomt. Het dorpje ligt op zo'n 500m, 10 minuten lopen. Dichtbij zijn diverse stranden. Klein aantal kamers (we schatten zo'n 12), dat maakt veel persoonlijke aandacht mogelijk. Het ontbijt is eenvoudig maar compleet, voor elk is er wat wils. Lunch en diner zijn niet in het hotel, binnen een straal van 500 meter is ruim voldoende keus in prijs en kwaliteit. Internet is (beperkt) beschikbaar. Airco als optie (EUR 5,= per nacht). Bedden zijn prima maar in lengte beperkt door het voeteind tot ca. 200cm.

Het terras is schoon en comfortabel, uitstekend geschikt voor ontbijt, maar ook keurig verlicht dus prettig voor een "afzakkertje".

We hebben kindvriendelijkheid niet gescoord omdat onze kinderen volwassen zijn.

Service is snel, direct, persoonlijk en effectief.

Als we weer op Thassos zijn nemen we wéér Villa Anaïs. Erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 8Joyce09-04-2010

Joyce: 'op voor een tweede keer villa anaïs :-D'

het hotel is mij zo goed bevallen dat ik voor een tweede keer naar dit prachtige eiland ga met het fantastische hotel Villa Anaïs!! dit hotel is zeker een aanrader! heerlijk genieten van het echte Griekenland :-D. het hotel heeft fijn personeel, ik voelde me er direct thuis!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8tineke en wim12-07-2009

thuis komen

gastvrij,prima ontbijt,veel info over Thassos,dicht bij het strand,altijd een lekker knabbeltje bij de apperatief.Schoon,kamers zijn leuk ingericht,zorgen goed voor hun gasten.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Petra & Mike09-09-2008

Zeker doen!!

Het hotel wordt gerund door Betty en haar man Theo. Toen wij daar waren was ook hun dochter, Mariska geslaagd voor VWO, haar schoolvakantie aan het vieren. De familie is uitermate gastvrij en uitmuntend geïnformeerd over alle bezienswaardigehden die Thassos rijk is. Kortom, wij hebben ons er héél erg thuis gevoeld.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Villa Anais info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen