Hotel Vina ****

Hotel Vina ****

Hotel Vina
Hotel Vina

We hebben een aantal aanbieders voor Vina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vina in het Nederlands

Greeks only

Jan Meyer, 21-9-2014

Het Vina Beach Hotel ligt direct aan het strand en het uitzicht op zee zowel als het stadje in de bergen is prachtig. Het is echter geen prive strand zoals touroperator vermeld. De kamer is prachtig en er is een groot balkon. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Er is ook een keuken maar die is niet functioneel omdat er geen pannen en ander kookgerei aanwezig is."Het kookplaatje is alleen om Griekse koffie te maken", aldus de eigenaar. Op ons verzoek kregen we een koffiezetapparaat die stuk bleek te zijn. De kwalificatie aparthotel, zoals vermeld op touroperator is dan ook niet op zijn plaats. Het is een prachtig hotel met voornamelijk Griekse gasten en dat moet het dan ook eigenlijk blijven. "Greeks only".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vina in Skyros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vina scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.