Hotel Skiros Palace

Hotel Skiros Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Skiros Palace voor je op een rij gezet:

Laatste review

Intersant dorp omgeving.

Hillie en Andries Heite,
24-5-2013

Skliros is een dorp in de buurt van de Tempel van Apollon Epikourios in de antieke plaats Bassae. Skliros ligt 5 kilometer ten zuiden van Andritsaina en 4 kilometer ten noordwesten van Kakaletri en 20 kilometer ten westen van Megalopolis.

Kenmerken

1 review over Hotel Skiros Palace in het Nederlands

Intersant dorp omgeving.

Hillie en Andries Heite
24-5-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skiros Palace in Skyros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skiros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.