Appartement Paliopyrgos

Appartement info

0Tonen op kaart

13 Reviews over Paliopyrgos

• 7Myra17-07-2009

Zeer slechte service van een luie eigenaar....

Van de reisorganisatie moesten wij het grootste appartement boeken omdat wij met een kind reisden. Wat schetste onze verbazing toen bleek dat het appartement onder ons ook gewoon drie slaapplaatsen had... Ons appartement was krap, en vooral heeeel heet. Airco werkte niet en de eigenaar die er naar kwam kijken reageerde heel raar. Hij was van mening dat we ook beter de ramen open konden zetten (lekker, met al die muggen) dan de airco aandoen. Verder loog hij tegen de reisleidster dat hij het had laten maken. Een week in de hitte in een onpraktisch appartement met een onaardige meneer. De tweede week zijn we zelf op zoek gegaan naar een kamer en zaten we heerlijk aan zee voor veel minder geld bij een supergastvrije Griekse dame. Paliopyrgos betekend oude muur maar het Palio (oud) gedeelte geldt ook zeker voor de keuken en de badkamer. Voor ons niet meer. Skyros is overigens geweldig!

• 7Fluitman10-09-2008

Wel goed !

Er wordt weliswaar zeer frequent schoongemaakt, echter men moet hier wel op cursus; o.a. van het zicht in - en de geur uit - de toilet en de shit in de wc-borstel word je niet vrolijk. Verder dient een koelkast te worden ontdooid; wij troffen erin de Noordpool aan (alleen de ijsberen ontbraken nog).
    En, tenslotte, een bed voor 2 pers. van 1.20 mtr. breed is ook niet echt meer van deze tijd. Onze stabiele relatie heeft erger voorkomen ;-) Uitzicht vanaf balkon is echt geweldig ! Skyros-stad : In Aug. 's-avonds helaas een terreur van keiharde muziek; gezellig rustig eten is er dan niet bij; begin september wordt rustiger. Eten bij tavernes a.h. strand v.Magazia(Stefanos), Molos en Girismata aan te raden; heerlijk rustig. Het eiland : Heerlijk wandelgebied, vooral langs de vele fraaie - stille - baaitjes. Zeker ter hoogte van Molos en Girismata. Het laatste strand ligt prachtig - uitlopers rotsachtig, alwaar de aalscholvers hun visgebied hebben.

• 9Emo22-07-2008

Een aanrader!

De studio's liggen rustig en toch dicht bij het centrum van "Chora" (de stad). Een prima uitzicht. Skyros is een uitstekende bestemming voor een ieder die op zoek is naar het echte Griekenland, waar alles nog puur is.

• 8Helga29-04-2008

Prachtige ligging met mooi uitzicht op zee en de kustplaatsen. Wil je naar Skyros-stad of naar't strand dan is het wel even traplopen maar siga-siga en onderweg genietend van 't uitzicht, vonden wij het prima te doen. Nette studio voorzien van airco, werd dagelijks schoongemaakt. Mooi balkon(app.3) met alle privacy. Ook 't ontbijt was prima, gezellig zitten op't gezamelijke terras.

• 8paul hofstee en Marian van Es14-08-2007

Voor wie geen moeite heeft met flink klimmen,is dit een goede accomodatie.Elke dag wordt er schoon gemaakt en 3 à 4keer per week schoon linnengoed(handdoeken en lakens).Toen er wat problemen waren met de watertoevoer,had de eigenaar direct 18 flessen mineraalwater gebracht,zodat we toch improvisorisch konden douchen.Het probleem bleek binnen een halve dag volledig opgelost.Leuk restaurant in de buurt en 2 supermarktjes.Heerlijk groot(gedeeld)balkon met prachtig uitzicht.Wij hebben er een prima twee weken gehad.

• 8Marian van Es12-08-2007

Prima accommodatie.Elke dag wordt het schoongemaakt. Gebruik van airco is bij de prijs inbegrepen. Het balkon van de bovenste verdieping is klein maar je kunt gebruik maken van het grote,zeer ruime balkon waar meerdere mensen gebruik van maken.

• 8Ursula Visser27-04-2007

Het eerste vliegtuig van het jaar, op naar Paliopyrgos... Wat een waanzinnig uitzicht hadden we vanaf ons balkon (zelfts vanuit ons bed). Klein balkon direct aan de openslaande deuren, maar een treetje naar beneden en we zaten op een enorm balkon dat we deelde met de buren. Iedere morgen ontbijt gegeten op het gezamelijke terras op de begane grond. Klaargemaakt door Maria. Vanuit het appartement loopt en een stijl pad naar boven, naar Skyrosstad. Je moet wel goed te been zijn om er te komen. Alternatief is de lange asfaltweg. (kijk uit voor auto's) Omdat we het eerste vliegtuig waren gingen de meeste restaurantjes nog open. Margrete (als ik het helemaal goed schrijf) tegen over het kantoor van Ross Hollidays is sterk aan te bevelen. Er is een minimarktje aan de voet van de berg op 5 min lopen van de accomodatie. Nette studio, goede schoonmaak, perfecte service. Inmiddels hebben alle studios airco op de kamer. (zowel warm als koud).

• 9Ron19-09-2006

Prachtige ligging op berghelling halverwege een (lange) trap tussen het strand en het dorp. Ik heb geen mooiere lokatie gezien. Je moet wel goed ter been zijn en je hebt 's avonds een zaklantaarn nodig om die trap veilig op en af te kunnen. Goed onderhouden complex, nette, kleine studio's, mooi uitzicht. Mooi, rustig eiland waar de vooruitgang wat langzamer lijkt toe te slaan.

• 8Rob Eggenhuizen24-08-2006

Prachtige ligging tussen zee en het stadje Skyros, kleine appartementen, maar met altijd zon geen enkel probleem. Vrijliggende terrassen voor de voldoende privacy, alles op loopafstand: zee, stad, restaurantjes, winkele en wandelingen. De dag beginnen met opkomende zon en sluiten met ondergaande zon in de zee. Te zien vanaf je balkon, wat kun je het goed hebben. Behulpzame eigenaars. Disco op korte afstand, in het appartement niet te horen.

• 8adrie roomer30-07-2006

zeer schoon, prachtig uitzicht niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en de ligging is erg rustig en de eigenaar maakt lekkere tijmhoning

Appartement Paliopyrgos info

Veilig betalen met